Jump to content

µT.

Medlemmer
  • Content Count

    5020
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

806 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

12914 profile views
  1. Nice. Sjekker min neste uke da jeg tviler ekstremt på at de har aktivert min i løpet av dagen i dag. Men da vet jeg hvertfall at en liten fabrikktilbakestilling gjør susen. EDIT: FIkk en melding nå (klokken 10:00 på julaften) om at All Access nå er aktivert. It's a Christmas miracle! 🎅
  2. Jeeeepp! Ringte dem igjen for en time siden. Planen var egentlig å stikke innom Elkjøp hvor jeg kjøpte den tidligere i dag, men midt i julestresset så glemte jeg det. Hvertfall, jeg ringte dem og kom igjennom på telefon. Da nevnte jeg hvor jeg kjøpte den, og så ga jeg serienummeret til dem slik at han kunne be min lokale Elkjøp aktivere All Access - mest sannsynlig i løpet av dagen (men jeg er ikke særlig optimistisk på dette punktet). BTW, et lite tips når dere ringer Elkjøp Kundeservice. Aldri ALDRI velg valg 1 (at du har kjøpt et produkt og trenger hjelp), men velg valg 2 (jeg ønsker å kjøpe et produkt). Da kommer du rett igjennom. Jeg ventet i kun noen sekunder.
  3. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ta en soft reset av systemet etter at de har aktivert det. Spill og innstillinger forblir installert/uendret, men man kjører igjennom oppsettet i starten igjen, og da skal All Access-biten dukke opp der. Det var hvertfall det han karen hos Xbox sa. 1. Vent til Elkjøp har aktivert abonnementet 2. Gjør en soft reset av Xboxen (vet dog ikke hvor man gjør dette) edit: lol, det er kun en såkalt reboot Soft Reset MICROSOFT Xbox Series X, how to - HardReset.info Jeg har ikke hørt noe som helst fra Elkjøp enda etter at han kundemedarbeideren hadde sendt meldingen til min lokale Elkjøp. Regner med de er litt opptatt i disse dager, men får se om de aktiverer det før de går hjem for dagen. I mellomtiden har jeg kjøpt 1 mnd med Game Pass Ultimate.
  4. Ja, jeg ga opp kundeservice på telefon, som betyr at Elkjøp fikk det nøyaktig som de selv ønsket det. Prøvde meg heller med chat-roboten hvor jeg ba den sette meg over til et menneske. Rundt 10 minutter senere var jeg i mål, og personen har lagt inn en melding til butikken hvor jeg kjøpte Xboxen som sier at de må kontakte meg og koble abonnementet med konsollen. Regner med det skjer neste måned. I verstefall møter jeg personlig opp og ber dem gjøre det der og da mens jeg står der.
  5. Kom i kontakt med Xbox Norge til slutt, og de sa at jeg må kontakte Elkjøp. De har ikke koblet All Access-abonnementet mitt til Series X-en min. Merker også nå at Ekjøp sin kundeservice er et robothelvete hvor det nesten er umulig å komme i kontakt med et pustende menneske...
  6. Hvorfor er det dønn umulig å ringe Xbox kundeservice?? Ringer man nummeret, (23162554) så får man kun to valg! Å takke ja eller nei til opptak av samtalen. Så sier stemmen at man heller burde gå til Xbox.com og "bestille" en oppringing fra dem i stedet for å vente i telefonen. Går jeg til den norske kundeservice-siden på Xbox.com, så er ikke valget tilgjengelig engang! Med andre ord er det ikke mulig å komme i kontakt med disse bløtskallene...
  7. Aha. Nemmen greit, skal ta dette på mandag da 👀
  8. Jeg sjekket serienummeret på konsollen som er registrert på Microsoft-kontoen min med serienummeret på Xboxen, og de er like de, men som nevnt så har ikke AA-abonnementet offisielt startet da den første betalingen er planlagt å skje rundt den 20 desember. Jeg kan helt sikkert framskynde dette ved å kontakte Xbox kundeservice i morgen, men nå har jeg uansett kjøpt en måned med Game Pass Ultimate, så da er det ikke så nøye. Jeg skal dog følge med de neste dagene og se om aktiveringsvalget dukker opp i innstillingene. Hvis ingenting skjer i løpet av neste uke, så skal jeg ta kontakt med Xbox.
  9. Jeg gir det noen dager før jeg kontakter dem. Det sto i gratulasjonseposten da jeg bestilte den at abonnementet ville starte (dvs første betaling) rundt den 20 "neste måned", som er om tre dager, så får vi se om valget dukker på magisk vis opp i innstillingene. I mellomtiden har jeg nå kjøpt Game Pass Ultimate 1 måned, så får vi se hva som skjer. Takk for tiden din 🤗
  10. Så... jeg logget inn på "Min Side" på Upgraded.io, og der står jeg oppført med ingen produkter. Regner med det står All Access hvis du logger inn på din? Logget også inn hos Resursbank (som tar seg av betalingene etc.) for å se om det er noen spor av All Access, og det er det naturligvis ikke. Det er ingen spor som tyder på at jeg har All Access, bortsett fra "gratulasjons"-eposten jeg fikk da jeg forhåndsbestilte. EDIT: Fuck it, betalte nettopp for 1 mnd med Game Pass Ultimate, så får vi se om skiten løser seg selv om noen dager. Gidder ikke vente, lol.
  11. Har prøvd å kontakte Elkjøp, men de er mer interessert i å ikke ta telefonen eller å videresende meg til en robot som ber meg kontakte Microsoft. Microsoft sin robot ber meg gå inn på Xbox.com 😒 Leser dog på Reddit bla. at veldig mange har hatt det samme problemet som meg, så mulig en eller annen part her er treg. Var ditt All Access abonnement allerede startet da du fikk din Xbox? Min første betaling er 20 desember, og håper da inderlig ikke at jeg må vente til over helgen før jeg kan aktivere det.
  12. Jeg har ikke det valget. Sjekket Microsoft-kontoen min, og Xboxen er allerede registrert med serienummeret, og jeg har sjekket at serienummeret stemmer. Jeg fikk kun valget å kjøpe Game Pass under oppsettet, men ingen aktivering av noe som helst 🤨 Jævlig irriterende da den er helt ubrukelig før dette er løst...
  13. Hentet nettopp min Series X, som jeg kjøpte med All Access. Hvordan aktiverer jeg All Access?? I følge flere kilder så skal det være et valg i Innstillingene hvor jeg kan gjøre "krav" på whatever, men jeg har ikke noe sånt valg. Idéer?
  14. Fikk nettopp en SMS fra Elkjøp om at Xboxen min har ankommet lager og kan hentes nå 😂 Hva faen? Spesielt med tanke på datoen jeg bokstavelig talt fikk fra Elkjøp for et par timer siden... Har sjekket bestillingsnummeret i SMSen med kvitteringen, og det stemmer det... *confused noises* Vel, tenker at det bare er å komme seg på Elkjøp nå da! UPDATE:
  15. Sendte en epost til Elkjøp i går, og fikk svar nå med den faktiske datoen jeg får min Series X, som er den 29 desember! Her er svaret jeg fikk: DA kan jeg slappe litt av og slutte å lure på når jeg får den. Tirsdag 29 desember skal jeg løpe til Elkjøp og hente den 😄
×
×
  • Create New...