Gå til innhold

Hvordan Burde Jeg Ødelegge 486`n Min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går for "Snuble-Varianten". Har selv gjort det med en del mobiler. Går bortover en folkefull gate, later som du snubler, moser mobilen i bakken og later som om du "mistet" den. :) Må selvfølgelig skru den fra hverandre først for optimal "knusing".

 

Er det derfor ditt nick er "Whoops!"?

Lenke til kommentar

litt kjølig kanskje men...?

 

Ja det er litt kaldt, du kan kanskje sammenligne graden av ukomfort med å dra fingeren fort gjennom en sterinflamme. Men hvis det blir igjen en drop i en grop i hånda di feks, begynner det veldig fort å svi. (kjennes omtrent akkurat likt ut som å bli brent).

 

AtW

Lenke til kommentar
Prøv å få tak i flytende nitrogen for så og kjøle maskinen ned slik at den blir fin og stabil med god kjøling. Så "mister" du den i gulvet og med litt hell burde den bli knust i tusen biter. :p

 

Da skal du ha VELDIG mye flytende nitrogen, det tar ganske lang tid, og mye nitrogen bare å få en sokk til å bli helt stivfrossen, flytende nitrogen sine kjøleevner er generelt overdrevet, det går for eksempel fint å hele en liter over hånda (bare du lar det gli av, og det ikke blir liggende igjen noe på hånda di ;)). Du kan tilogmed dyppe hånda di nede i en beholder med det en kort stund (akkurat det har jeg ikke prøvd selv da).

 

AtW

 

Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

 

 

 

Har selv vært på universitetet på blindern (skole tur). Da tok jeg hånda nedi en nitrogenbeholder, med flytende nitrogen ja, det er ikke no farlig hvis du slipper det fort, for i følge professoren der så er det så kaldt at det tar litt tid og for kroppen å finne hvor kaldt det er.

 

Som sagt kjennes det ut som at det brenner i hånda hvis du holder det lenge nok.

 

Forresten er det skikkelig merkelig konsitens på nitrogen. Anbefales å teste hvis det er mulig. Da gjerne under oppsyn av noen som kan mye om det området.

Lenke til kommentar
Har selv vært på universitetet på blindern (skole tur). Da tok jeg hånda nedi en nitrogenbeholder, med flytende nitrogen ja, det er ikke no farlig hvis du slipper det fort, for i følge professoren der så er det så kaldt at det tar litt tid og for kroppen å finne hvor kaldt det er.

.

 

Hehe, er ikke helt enig i den forklaringa, det som er saken er vel at det er ganske stor forskjell stoffer imellom hvor fort de kan overføre temperatur, ta på metall på -20 og du merker at det er jævlig mye kaldere enn tre på -20, det er bla derfor at å gå på kull funker relativt bra. Jeg regner med at nitrogen overfører varme relativt sakte, hvis det hadde vært slik at man ikke fikk vondt fordi det var så kalt at kroppen ble "forvirra", så hadde man fortsatt fått vevskade, og det får man ikke.

 

AtW

Lenke til kommentar
hehe... vel det beste ville vært om du tok 1 stk heckler & koch G3 og ett magasin inneholdende 20 stk kuler, lad våpen og sett omvelgeren på "F"  

still deg 3 meter unna pc'n og sikt. hold så inne avtrekkeren til du hører "klikk", gjenta om nødvendig..  :D

 

Min gamle server led denne døden. Først Glock17 9mm (2-3 magasin), så 4-5magasin med AG-3, for å så avslutte med 2 belter á 200 skudd med MG-3. Hele herligheten ble avslutta med 15 hoffmann og 3 TOW-knall. Ble filmet, legges ut iløpet av uken her for de som lurer/ikke tror meg :D

 

Gud hvor deilig (og morsomt) det er å ha venner som er Befal på Rena...

Lenke til kommentar
hehe... vel det beste ville vært om du tok 1 stk heckler & koch G3 og ett magasin inneholdende 20 stk kuler, lad våpen og sett omvelgeren på "F"  

still deg 3 meter unna pc'n og sikt. hold så inne avtrekkeren til du hører "klikk", gjenta om nødvendig..  :D

 

Min gamle server led denne døden. Først Glock17 9mm (2-3 magasin), så 4-5magasin med AG-3, for å så avslutte med 2 belter á 200 skudd med MG-3. Hele herligheten ble avslutta med 15 hoffmann og 3 TOW-knall. Ble filmet, legges ut iløpet av uken her for de som lurer/ikke tror meg :D

 

Gud hvor deilig (og morsomt) det er å ha venner som er Befal på Rena...

 

 

hva er hoffmann? never heard of it before...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...