Gå til innhold

Hvordan Burde Jeg Ødelegge 486`n Min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta snuble alternativet... Gå ut på gata, stå rund et hjørnet når du hører noen kommer så går du fort rund hjørnet og kræsjer spill fortvila, Stakkars offeret blir sikkert VEEEELDIG lei seg...

Go for it :woot:  

 

 

PS: få en venn til og filme det hele... :yes:

 

Før du gjør det, må du putte litt småstein i kabinettet, slik at det høres ut som om alt er ødelagt... Gir litt ekstra effekt...

Lenke til kommentar
Ta snuble alternativet... Gå ut på gata, stå rund et hjørnet når du hører noen kommer så går du fort rund hjørnet og kræsjer spill fortvila, Stakkars offeret blir sikkert VEEEELDIG lei seg...

Go for it :woot:  

 

 

PS: få en venn til og filme det hele... :yes:

 

Før du gjør det, må du putte litt småstein i kabinettet, slik at det høres ut som om alt er ødelagt... Gir litt ekstra effekt...

 

Gå for denne, men husk skrike fortvilt om hvor mye du nettopp betalte for den osv, skal forsikre at offeret blir d nervevraket.... :evil: :wink:

Lenke til kommentar

hum, glemte det i stad. har ikke lest igjennom hele posten heller men spurte en kompis som jobber i jernbanen. Hvis du legger det mellom skinnene så kommer ikke toget til å spore av. Det ville være umulig så han. Husk dette er et kabinett som ikke er solid stålboks, det er en blikkboks sammenlignet med et tog som veier 200tonn og kommer i 170km/t. Og hvis du husket litt fysikk, ei fyrstikkeske som ligger i hatthylla i bilen, kræsjer du i 80km/t med bilen, fra 80 til 0 på 1 meter vil fyrstikkesken veie 5 kilo. Gjør det samme regnestykket med toget da.... hehe, så det er nok umulig. Dette var bare til onformasjon :)

Lenke til kommentar
Ikke særlig smart eller ansvarsfullt å legge den på togskinnene iallefall. Folk som kommer med slike idéer MÅ være fjortiser...

 

Jeg var først ute med tog-ideen. Vil bare si at meningen er ikke å legge pc'en på skinnene, men midt i mellom. Den vil bare bli knust, toget sporer ikke av. Tenk dere om. Hvor mange elger og andre ting er ikke blitt maltrakert av tog gjennom årenes løp uten at toget har sporet av? Tror dere virkelig at et tog på flere tusen tonn som kommer i en hastighet av 170 km/t sporer av dersom man setter et kabinett mellom skinnene? Når det gjelder miljø-forurensingen er jeg enig. Men jeg har aldri sagt at man ikke skal rydde opp etter seg. Noe som antakeligvis er en h****s jobb :lol: .

 

Et annet forslag:

Hold en begravelse for den stakkars pc'en. Sett opp gravsten og legg blomster og lys på graven. (Men fjern alle miljøfarlige saker først eller fyll den med sement slik at alt som er farlig blir innkapslet slik at avfallet ikke kommer ut i jordsmonnet. Det er jo slik de gjør med radioaktivt avfall)

 

Og forresten: Jeg er ingen fjortis!! Det er det du som kanskje er som kommer med slike uttalser! Jeg er 22.

Lenke til kommentar
et tog som går i 170 i Norge??

hmmm det skulle jeg likt å se.

 

det nye flytoget går vel maks 110 eller noe?

jeg har ikke peiling! men det er liksom typisk Norsk

å kjøre raske tog seint liksom, alltids noe som er galt med toga..

 

Hæ? Jeg har sittet på i førerhuset på flytoget da det fikk lov til å gå i rundt 200 km/t!! Nå går det ikke sørlig fortere enn 160-170, men snart skal det få lov til å gå i 210. Det klarer faktisk å holde en fart på 260 også, så det så!

Lenke til kommentar
et tog som går i 170 i Norge??

hmmm det skulle jeg likt å se.

 

det nye flytoget går vel maks 110 eller noe?

jeg har ikke peiling! men det er liksom typisk Norsk

å kjøre raske tog seint liksom, alltids noe som er galt med toga..

 

Hæ? Jeg har sittet på i førerhuset på flytoget da det fikk lov til å gå i rundt 200 km/t!! Nå går det ikke sørlig fortere enn 160-170, men snart skal det få lov til å gå i 210. Det klarer faktisk å holde en fart på 260 også, så det så!

 

okay.. my bad.

men jeg mener å huske det var en periode det var en slik "fartsregulering" på rundt 110 på flytoget..

 

210 er uansett ganske mey, tro om Krf vet om dette! de friker vel ut om de finner det ut. :)

Lenke til kommentar

Bare for å avklare det med Flytoget, eller andre Tog.

 

Problemet er ikke selve kolisjonen mellom toget og noe annet, men at noe kan komme "under hjula". Toget kan da "hoppe" på dette. i 170 eller noe sånn skal det ikke så store hoppet til før det går galt..

 

Men med 99% sikkerhet vil det sgår helt greit.. men 1% er ganske høy risiko her synes jeg

Lenke til kommentar
Ikke særlig smart eller ansvarsfullt å legge den på togskinnene iallefall. Folk som kommer med slike idéer MÅ være fjortiser...

 

Jeg var først ute med tog-ideen. Vil bare si at meningen er ikke å legge pc'en på skinnene, men midt i mellom. Den vil bare bli knust, toget sporer ikke av. Tenk dere om. Hvor mange elger og andre ting er ikke blitt maltrakert av tog gjennom årenes løp uten at toget har sporet av? Tror dere virkelig at et tog på flere tusen tonn som kommer i en hastighet av 170 km/t sporer av dersom man setter et kabinett mellom skinnene? Når det gjelder miljø-forurensingen er jeg enig. Men jeg har aldri sagt at man ikke skal rydde opp etter seg. Noe som antakeligvis er en h****s jobb :lol: .

 

Et annet forslag:

Hold en begravelse for den stakkars pc'en. Sett opp gravsten og legg blomster og lys på graven. (Men fjern alle miljøfarlige saker først eller fyll den med sement slik at alt som er farlig blir innkapslet slik at avfallet ikke kommer ut i jordsmonnet. Det er jo slik de gjør med radioaktivt avfall)

 

Og forresten: Jeg er ingen fjortis!! Det er det du som kanskje er som kommer med slike uttalser! Jeg er 22.

 

Fjortiss er ingen alder, men en tilstand...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...