Gå til innhold

Hvordan Burde Jeg Ødelegge 486`n Min


Anbefalte innlegg

Seriøst: Ta vare på den, den kan bli verdifull med tiden!

 

Desto mer seriøst: Først og fremst: Skrap av alt gullet du finner(det er faktisk litt!). Piss på den(når den er avslått - for er den på så kan du vel få strøm opp i, ja, du forstår hva jeg mener...?) Så starter du den opp, og håper på at det sier PANG...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er noen gutter som er ute å rægger med en stormpanservogn (tror jeg, correct me if im wrong), deretter tar de en pc, skyter litt på den med glock, så med ag-3 og tilslutt med mg, før de sprenger hele greia.

 

Stemmer :D Serveren min døde en voldelig død. Sett den før eller.no?

 

Prøvde å komprimere filen med med FlaskMPEG, men da ble lyden hakkete.

Så hvis noen hadde fått lasta ned filmen, og lagd den om til en 30-50 MB fil med passe bra kvalitet, si ifra, så kan jeg legge ut den kopien istedenfor.

Lenke til kommentar

DLer nå: 38 KB/sec.

Sitter i Rogaland.

Men on topic:

Ikke ødlegg den da!!

Blir en fin enten Apache/mail/ftp/filserver det!!

Eller en X server, så kan du bruke den når din andre er opptatt ( X *nix brukergrensesnitt, mulig å kjøre over nettverk, raskere enn VNC o.l.. Og serveren er den som har en skjerm...)

Lenke til kommentar
24. Diskette Bombs by The Jolly Roger

 

You need:

 

• A disk

• Scissors

• White or blue kitchen matches (they MUST be these colors!)

• Clear nail polish

 

1.Carefully open up the diskette (3«" disks are best for this!)

2.Remove the cotton covering from the inside.

3.Scrape a lot of match powder into a bowl (use a wooden scraper, metal might spark the matchpowder!)

4.After you have a lot, spread it evenly on the disk.

5.Using the nail polish, spread it over the match mixture

6.Let it dry

7.Carefully put the diskette back together and use the nail polish to seal it shut on the inside (where it came apart).

 

When that disk is in a drive, the drive head attempts to read the disk, which causes a small fire (ENOUGH HEAT TO MELT THE DISK DRIVE AND FUCK THE HEAD UP!!). Let the fuckhead try and fix THAT!!!

 

prøv den :)

Lenke til kommentar
Siden jeg er så snill så har jeg lagt filmen hvor  _StatuS_ og vennene hans skyter og sprenger en pc på en litt kjappere server (100MBIT):http://www.brakeroya.net/stigma/filmer/sprengningsekspertene02.mpg

 

:woot: Nice!!!! :woot:

 

Legger til den adressen som et alternativ på hjemmesiden min når jeg kommer hjem :)

 

EDIT: Endra på downloadscriptet, så den minste filmen hentes fortsatt fra meg, mens den morsomste hentes fra www.brakeroya.net :-) Ble litt for mye trafikk på linja mi gitt :)

Lenke til kommentar
- Legg den foran flytoget. Det gjør nok jobben når toget kommer susende i 170 km/t, hehe...  

- Kast den ned fra en veldig høy bygning.

- Bruk den som båtanker.

- Fyll den med sement, sett den utenfor huset og se om noen gidder å prøve å rappe den. Kan være artig å filme hvis du gidder å vente.

- Ta å et sted hvor det er mange mennesker. Bær pc'en, lat som du snubler og pc'en klasker i gulvet og du spiller helt fortvilet...

:D:lol::D:lol::D:lol:

Dritbra!

Lenke til kommentar

hallo, man vraker da ikke en gammel PC.. allerede nå er fungerende 486'er gull verdt for fks demo-interesserte eller folk som liker å ta en tur tilbake til 1992 og spille spilla de vokste opp med.

 

En ting som er sykt irriterende med PC-bransjen er at det gis null tanke på bakover-kompatibilitet.

Dette ser vi spesiellt når det gjelder OS, minne og lydkort.

-Win2k/XP klarer kun å kjøre et fåtall av de virkelig gamle spillene.

-Har du et PCI-lydkort kan du i de aller fleste tilfeller bare glemme å få lyd på gamle DOS-spill.

-Gamle spill og spesiellt demoer krever gjerne mye conventional memory. Det var slett ikke uvanlig at en demo trengte tett opp under 600k. Med nyere hardware tar drivere opp så mye conventional memory at du trolig ikke får kjørt gamle spill/demoer selv om du skulle få alle drivere til å fungere i DOS.

 

SPAR PC'en! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...