Gå til innhold

Hvordan Burde Jeg Ødelegge 486`n Min


Anbefalte innlegg

Forslag til hvordan jeg kan jevne hele 486´n med jorda ?

 

Forslag!!!

 

Tenkte og filme det med kamera. Pappa sa han hadde noe dynamitt på jobben. Så han kunne godt ta den med på jobben og få gruslagt den en gang for alle. Eller har dere noe andre forslag. :lol:  :shrug:

 

Hva med en sånn lampe du får på ikea til rundt 100 kroner?

En sånn med rund bånn vetdu...

De går jo på 12v.

 

Monter løs lampehodet, lim det fast til cpu, koble til 12v (min 25 watt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta snuble alternativet... Gå ut på gata, stå rund et hjørnet når du hører noen kommer så går du fort rund hjørnet og kræsjer spill fortvila, Stakkars offeret blir sikkert VEEEELDIG lei seg...

Go for it :woot:  

 

 

PS: få en venn til og filme det hele... :yes:

 

Før du gjør det, må du putte litt småstein i kabinettet, slik at det høres ut som om alt er ødelagt... Gir litt ekstra effekt...

 

Gå for denne, men husk skrike fortvilt om hvor mye du nettopp betalte for den osv, skal forsikre at offeret blir d nervevraket.... :evil: :wink:

 

Og bare for å gjøre det enda verre, kan kompisen din (han med kameraet) si i fra akkurat når noen litt eldre kommer (over 60) som ser friske ut... De vet sannsynligvis ikke at det er en 486 når de ser en... Eller?

Lenke til kommentar

Fjortiss er ingen alder, men en tilstand...

 

Spar oss for slike idiotiske utsang. Dette sier du sikkert bare fordi du vil virke mer voksen og heve deg over "fjortis-aldern", noe som du antakeligvis er i selv. Man er jo så tøff dersom man sier at fjortis er en tilstand og ikke en alder.

 

Vel vel.. Kan jo ikke poste uten å komme med et forslag til:

- Hva med å ta vare på noen minner fra pc. F.eks ta ut et eller annet kort eller deler av et (printkort). Ram det inn og heng det opp på veggen. Folk vil tro at du har klikket helt...

Lenke til kommentar

Fjortiss er ingen alder, men en tilstand...

 

Spar oss for slike idiotiske utsang. Dette sier du sikkert bare fordi du vil virke mer voksen og heve deg over "fjortis-aldern", noe som du antakeligvis er i selv. Man er jo så tøff dersom man sier at fjortis er en tilstand og ikke en alder.

 

 

Det har lite med å være tøff å gjøre. Det er sannheten dessverre.

Hvis du ikke forstår hva jeg mener; oppsøk en fritt valgt fjortissfest, noter deg det du ser og oppsøk deretter en fritt valgt russekro. Observer og sammenlign.... :yes:

Lenke til kommentar
Bare for å avklare det med Flytoget, eller andre Tog.

 

Problemet er ikke selve kolisjonen mellom toget og noe annet, men at noe kan komme "under hjula". Toget kan da "hoppe" på dette. i 170 eller noe sånn skal det ikke så store hoppet til før det går galt..

 

Men med 99% sikkerhet vil det sgår helt greit.. men 1% er ganske høy risiko her synes jeg

 

Jeg kjører faktisk tog til daglig og det man kanskje bør tenke over er at hvis en så stor gjenstand legges på sporet (eller i mellom skinnene) vil det ikke bare være fare for avsporing, men også skader på toget. Er ikke så mange år siden et tog begynte å brenne fordi noen luringer hadde lagt en gjenstand på sporet, de ble vel anmeldt for sabotasje. Når et tog kommer i 160, som er den høyeste tillatte hastigheten i Norge i dag, vil ikke bare gjenstanden knuses, delene vil også kastet med stor fart og kraft over et stort område. Jeg ville ikke likt å befinne meg i det området. Man skal også tenke på at alle tilfeller av gjenstander i sporet blir meldt videre, som regel tilkalles polititet, og i de fleste tilfeller fører det til anmeldelse.

Lenke til kommentar

Fjortiss er ingen alder, men en tilstand...

 

Spar oss for slike idiotiske utsang. Dette sier du sikkert bare fordi du vil virke mer voksen og heve deg over "fjortis-aldern", noe som du antakeligvis er i selv. Man er jo så tøff dersom man sier at fjortis er en tilstand og ikke en alder.

 

 

Det har lite med å være tøff å gjøre. Det er sannheten dessverre.

Hvis du ikke forstår hva jeg mener; oppsøk en fritt valgt fjortissfest, noter deg det du ser og oppsøk deretter en fritt valgt russekro. Observer og sammenlign.... :yes:

 

Vet du hva...... jeg ser ærlig talt ikke forskjellen mellom fulle fjortisser og fulle russ... De er alle fjortisser i fylle ( men edru skiller nok russen seg ut :) )

Lenke til kommentar

Prøv å få tak i flytende nitrogen for så og kjøle maskinen ned slik at den blir fin og stabil med god kjøling. Så "mister" du den i gulvet og med litt hell burde den bli knust i tusen biter. :p

 

Eventuelt åpne kabinettet og start opp maskinen, så tar du en ISOLERT avbitertang å begynner å klippe over kabler og rive av andre duppeditter som ikke ser viktige ut, se hvor lenge du kan holde på før maskinen bukker under. :wink:

Lenke til kommentar

Tror det er GANSKE kraftig magnet i ein av hardiskene husk å ta den ut først!

STemmer for denne:

12 bilbatteri * 4

seriekoble

minus til case

pluss til sveiseelektrode

hærpe HK+++

har gjort det selv(opptil flere ganger...)

flott og kople + til +5v og +12...

anbefaler filmkamera!

DRIITKULT mens div. komponenter popper, exploderer og tar fyr....

Har du film? i så fall så legg ut link!

Lenke til kommentar
mange pappskaller her,

pcb kort i pcen er miljøskadlige og bør enten leveres til nærmeste elektro-butikk for riktig destruering / resirkulering eller så kan du gi pcen som et bidrag til u-landshjelp, fattige skoler i afrika vil kunne få bruk for pcen garantert

 

Jepp, enig!

 

Men om du absolutt vil ødelegge den, så sett den igjen på en flyplass i USA.

 

...og ikke prøv det tog-greiene... elger og sånt er såpass store at fronten på toget tar seg av de, mens mindre ting som f.eks. 486'er kan legge seg mellom hjulet og skinnene eller skape gnister og dermed brann i tog eller naturen rundt

Lenke til kommentar

Jeg ser det er mange morsome ideer til og ødlegge 486en min, ideer fra og overtenne kassa til og pakke den sammen ved hjelp av en grave maskin. la oss gjøre det litt enkelere. Vist noen av dere kan lage en poll og legge en link til den så tar vi en avstemnig.

 

Han som legger ut pollen må ha lest alle forslagene til ødlegelsene, så du kan legge til alle foslagene i pollen.

 

Tusen takk for alle de drit bra innleggene fortsett og legg til flere.

 

DET SKAL FILMES OG ALLE SKAL FÅ SE RESULTATET.

 

Mvh Stian André :D

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du MÅ ødelegge den. :roll:

Fælt å se en såpass brukbar ting, gå føyka. Det er jo bare å legge inn Linux eller en annen nix på den, så blir den jo brukbar til litt av kvart. Hva med "reserve PC" - kjøre uten X-server og med w3m eller Lynx? Eller hva med en server av ett eller annet slag?

 

Jeg er vel litt "skrotnisse", men hvorfor kaste/ødelegge ting som fremdeles virker?

 

Selg eller gi den bort til noen som har bruk for den istedet. :yes:

Lenke til kommentar
Prøv å få tak i flytende nitrogen for så og kjøle maskinen ned slik at den blir fin og stabil med god kjøling. Så "mister" du den i gulvet og med litt hell burde den bli knust i tusen biter.  :p  

 

Da skal du ha VELDIG mye flytende nitrogen, det tar ganske lang tid, og mye nitrogen bare å få en sokk til å bli helt stivfrossen, flytende nitrogen sine kjøleevner er generelt overdrevet, det går for eksempel fint å hele en liter over hånda (bare du lar det gli av, og det ikke blir liggende igjen noe på hånda di ;)). Du kan tilogmed dyppe hånda di nede i en beholder med det en kort stund (akkurat det har jeg ikke prøvd selv da).

 

AtW

Lenke til kommentar
Forslag til hvordan jeg kan jevne hele 486´n med jorda ?

 

Forslag!!!

 

Tenkte og filme det med kamera. Pappa sa han hadde noe dynamitt på jobben. Så han kunne godt ta den med på jobben og få gruslagt den en gang for alle. Eller har dere noe andre forslag. :lol::shrug:

 

Trøkk den opp i rompa :lol:

Lenke til kommentar
Prøv å få tak i flytende nitrogen for så og kjøle maskinen ned slik at den blir fin og stabil med god kjøling. Så "mister" du den i gulvet og med litt hell burde den bli knust i tusen biter. :p

 

Da skal du ha VELDIG mye flytende nitrogen, det tar ganske lang tid, og mye nitrogen bare å få en sokk til å bli helt stivfrossen, flytende nitrogen sine kjøleevner er generelt overdrevet, det går for eksempel fint å hele en liter over hånda (bare du lar det gli av, og det ikke blir liggende igjen noe på hånda di ;)). Du kan tilogmed dyppe hånda di nede i en beholder med det en kort stund (akkurat det har jeg ikke prøvd selv da).

 

AtW

 

Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Prøv å få tak i flytende nitrogen for så og kjøle maskinen ned slik at den blir fin og stabil med god kjøling. Så "mister" du den i gulvet og med litt hell burde den bli knust i tusen biter. :p

 

Da skal du ha VELDIG mye flytende nitrogen, det tar ganske lang tid, og mye nitrogen bare å få en sokk til å bli helt stivfrossen, flytende nitrogen sine kjøleevner er generelt overdrevet, det går for eksempel fint å hele en liter over hånda (bare du lar det gli av, og det ikke blir liggende igjen noe på hånda di ;)). Du kan tilogmed dyppe hånda di nede i en beholder med det en kort stund (akkurat det har jeg ikke prøvd selv da).

 

AtW

 

Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

 

Jepp meina da va fysikk elde kjemi læraren so sa da sama, ein so hadde mista ein ring oppi ein beholdar, åsso uten å teinka seg om fiska han oppatte ringen me håndi..... Gjekk vist fin fint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...