Gå til innhold

Hvordan Burde Jeg Ødelegge 486`n Min


Anbefalte innlegg

Forslag til hvordan jeg kan jevne hele 486´n med jorda ?

 

Forslag!!!

 

Tenkte og filme det med kamera. Pappa sa han hadde noe dynamitt på jobben. Så han kunne godt ta den med på jobben og få gruslagt den en gang for alle. Eller har dere noe andre forslag. :lol::shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Legg den foran flytoget. Det gjør nok jobben når toget kommer susende i 170 km/t, hehe...

- Kast den ned fra en veldig høy bygning.

- Bruk den som båtanker.

- Fyll den med sement, sett den utenfor huset og se om noen gidder å prøve å rappe den. Kan være artig å filme hvis du gidder å vente.

- Ta å et sted hvor det er mange mennesker. Bær pc'en, lat som du snubler og pc'en klasker i gulvet og du spiller helt fortvilet...

Lenke til kommentar

Jeg vil si at du bør beholde den. For ettertidens skyld. Alltid moro å titte på de gamle sakene noen (ti?) år etter.

 

Personlig har jeg en Amiga 500 på loftet hjemme, jeg ville drept den som forsøkte å selge den.

Riktignok blir det noe annet enn en gammel PC, men dog.

Lenke til kommentar

Jeg ser det er mange gode forslag, og helle syre på komponentene det hadde vært stili også legge den på togskinna etterpå, TØFFT.

 

Skjekka akkurat nå, hadde vist en halvliter med 96% saltsyre nede i kjelleren.

 

Takk for gode svar. Bare fortsett og send inn.

 

Hilsen Stian André :yes:

Lenke til kommentar

12 bilbatteri * 4

seriekoble

minus til case

pluss til sveiseelektrode

hærpe HK+++

har gjort det selv(opptil flere ganger...)

flott og kople + til +5v og +12...

anbefaler filmkamera!

DRIITKULT mens div. komponenter popper, exploderer og tar fyr....

Lenke til kommentar
Ta den og ei slegge med deg på et LAN. Lat som PC'n ikke vil boote/starte og knus den hardt og lenge med slegga, mens du spiller fly forb####. :)

 

Husk å få med en kamerat til å filme evt. reaksjoner på folk.

 

Ta med en slegge på LAN.. ?

 

Den vil nok folk gjennomskue, men artig for det.

 

Holder allikevel fast ved at du bør beholde den. :)

 

Husk å sende den til resirkulering etterpå, da. Uansett hva du gjør med den. :)

Lenke til kommentar
Ta den og ei slegge med deg på et LAN. Lat som PC'n ikke vil boote/starte og knus den hardt og lenge med slegga, mens du spiller fly forb####. :)

 

Husk å få med en kamerat til å filme evt. reaksjoner på folk.

Stemmer på denne!!! :woot::woot: kunne blitt bra show men så lenge maskinen ikker er av desktop modellen for da vet alle at det er crap pc
Lenke til kommentar

hehe... vel det beste ville vært om du tok 1 stk heckler & koch G3 og ett magasin inneholdende 20 stk kuler, lad våpen og sett omvelgeren på "F"

still deg 3 meter unna pc'n og sikt. hold så inne avtrekkeren til du hører "klikk", gjenta om nødvendig.. :D

 

Dette bør selvfølgelig gjøres under oppsyn av godkjent skyteleder,

f.eks er Sjt fra HV eller.no.

På en skytebane seff..

:)

 

har bare prøvd med gamle HDD men resultatet var meget tilfredstillende.

Lenke til kommentar

Jeg tror også noe mer konservativt som "å skyte den" kan være en meget god ide.

Som foreslått i en tidligere post tror jeg også at en AG3 på full auto er et godt og realistisk forslag. Den vil trolig gi mest "bang for the bucks" i dette tilfellet. Større eller mindre kaliber kan sikkert også brukes med hell, men jeg tror ikke jeg ville ha gått lavere enn en MP5 i dette tilfellet.

Hagle tror jeg ikke er noe særlig bra, dog kanskje du kan få en litt artig effekt dersom du bruker såkalt "slug" ammunisjon.

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...