Gå til innhold

Hvordan Burde Jeg Ødelegge 486`n Min


Anbefalte innlegg

Det at det KAN skje burde være nok til at alarmbjellene ringer.....

 

Du snakker om opp til flere hundre menneskeliv som du leker med....

 

Blir omentrent som å plassere deg i ett lite rom (metallvegger), fyre løs med AG-3 ellerno og se om rikosjett fra veggene treffer deg....

 

Det KAN skje......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingen expert... men viss du legger harddisken på ett av spora så kanskje toget sporer av... men viss du legger maskina mellom spora slik at plogen (alle tog har plog?) treffer den og maltrakterer den så tvile eg på at toget sporer av... det er jo ganske mange tonn...

men det kan skje

Lenke til kommentar

Start den opp i badekaret med vann(alle komponentene må ligge under vann)

 

Mat cd-romen eller floppy med knekkebrød..

 

Åpne PSUen, skru opp en regulerbarmotstand i nærheten av jord. Samtidig sitter du i Windows og spiller. Still den sakte oppover til maskinen ryker(spenningene økes)

Lenke til kommentar

Det med å legge noe som helst på togskinner som er i bruk er en veldig dårlig og farlig ide ( mange andre som også har sagt det vil bare gjenta ).

 

Men å sprenge den med dynamitt synes jeg er av de bedre forslagene, så sant det foregår forsvarligt . Telelinse må da ikke undervurderes, før og etter samt saftige bilder av selve smellet hvis mulig :yes:

Lenke til kommentar
mange pappskaller her,

pcb kort i pcen er miljøskadlige og bør enten leveres til nærmeste elektro-butikk for riktig destruering / resirkulering eller så kan du gi pcen som et bidrag til u-landshjelp, fattige skoler i afrika vil kunne få bruk for pcen garantert

enig :yes:

Lenke til kommentar

Alvorlig talt; hvis du HAR tilgang til dynamitt er vel ikke dette noe vaskelig valg... :D

 

 

En alternativ vri er jo å kombinere dette med LAN/PCvilikkeboote/slegge -forslagte som er fremmet før:

 

Sånn i firetiden om natten skriker du ut alt du kan "LØP SOM F..., JEG HAR FÅTT NEDSMELTING I CPU-KJERNEN OG DEN KOMMER TIL Å EKSPLODERE! LØP! LØP! LØP!"

 

(Eventuelt; send den som bombe til Israels ambasade?)

 

BOoooOM! :yes:

Lenke til kommentar
Jeg vil si at du bør beholde den. For ettertidens skyld. Alltid moro å titte på de gamle sakene noen (ti?) år etter.

 

Personlig har jeg en Amiga 500 på loftet hjemme, jeg ville drept den som forsøkte å selge den.

Riktignok blir det noe annet enn en gammel PC, men dog.

 

Enig. Jeg solgte min Amiga 500, angret bittert noen år etter og nå har jeg kjøpt en på auksjon som står oppkoblet med skjerm, ekstra diskettstasjoner, mus og div. Klar til bruk. Bare å slå på. I tillegg ble jeg bitt av nostalgi basillen og kjøpte en Commodore 64 som også står oppkoblet med skjerm, diskettstasjon, kassettspiller og diverse. Også den bare å slå på. Kult med gamle datamaskiner. Har også en gammel 086 eller noe PC uten harddisk men med to 5,25 diskettstasjoner klart til bruk samt ett par eldgamle Macintosh i kottet. Skulle gjerne hatt en 386/486 også, men det var det med penger og plass da. Skulle ønske jeg tok vare på min gamle 486 nå ja...

Lenke til kommentar

mitt tips..

 

ta den med på lan.. ta med et videokamera.. lat som om du sitter og spiller cs og cheater.. så blir du oppdaga og de kaster ut deg først, og dataen etterpå.. så legger du den ut på internett.. p.s. få en til å rope "wait for the camera" mens dere går ut døra. :D

Lenke til kommentar
finn en stooor gravemaskin og spør sjåføren om han kan være så venelig å pakke den sammen for deg... :D

 

hehe, lage laptop ;)

 

jeg synes det ville vært tøft om du gjorde et eller annet mens den sto på, helst noe der den kanskje ville blitt ustabil osv før den til slutt "døde"... hva med å ha noe på den som brenner sent med lav temperatur, og få med det som skjer på windowsskjermen? en skjermsparer eller noe slikt kunne jo stått på...

Lenke til kommentar
hehe, ta av dekselet, skru den på (ute) og start opp windows.

 

deretter henter du litt ved og tenner et pent lite bål oppå den mens den står og går... tror den kan få noen små varmeproblemer da ja, hehehe.  :yes:

 

Heller lage bål INNE i den da :D Det blir mest varme OVER ett bål, så lager du den oppå den er det ikke sikkert det blir noe gøy. Evt. bare ta av kjøler og pakk CPU'en inn i ett varmeisolerende materiale. Se hvor lenge den holder da.

Lenke til kommentar
Alvorlig talt; hvis du HAR tilgang til dynamitt er vel ikke dette noe vaskelig valg... :D  

 

 

En alternativ vri er jo å kombinere dette med LAN/PCvilikkeboote/slegge -forslagte som er fremmet før:

 

Sånn i firetiden om natten skriker du ut alt du kan "LØP SOM F..., JEG HAR FÅTT NEDSMELTING I CPU-KJERNEN OG DEN KOMMER TIL Å EKSPLODERE! LØP! LØP! LØP!"  

 

(Eventuelt; send den som bombe til Israels ambasade?)

 

BOoooOM! :yes:

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...