Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt er det vel Musk som har tjent mest cash på skattepengene vi bruker for å subsidiere elbiler, ja. Kanskje vi burde sponse de som ikke kjører bil også.

 

Nå brukes det vel ingen penger på å subsidiere elbiler, er vel heller at det hentes mindre penger inn fra elbiler.

Noe alle med mulighet burde benytte seg av. Storkoser meg i Teslan min (som koster meg veldig lite å eie)

 

Men debatt om rettferdigheter og skatt med elbiler kan man ta i andre tråder.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Dette er sikkert veldig off topic, men det er jo en del raringer som selger ting via auksjonen.no som vi kommer over her i tråden.

Er det noen her som kan si noe om hvordan salgene på auksjonen.no foregår etter man faktisk har bydd på en bil? Kan selger si "nei takk" til laveste bud som kommer inn fordi han forventet å få mer, eller er det like bindene for selger som det er for kjøper?

Lenke til kommentar

Enda værre enn TT og A5 med diesel...

 

S6 diesel.

Det finnes en egen plass i helvete for slike bilkonstruktører. 

 

Dette er til å grine av. En sportsbil skal ha minst åtte sylindre, slippe ut så mye lyd at ugleunger svimer av når du passerer dem, og fullt pådrag skal gi ringvirkninger i verdens oljeøkonomi.

Biler til kona, bestefar og generelt alle gjerrigknarker kan gå på diesel og el.

 

Vet ikke om denne RS4’en har vært posta før, men 339k er vel ikke mye for barndomsdrømmen?

https://www.finn.no/159610782

Jeg har kjørt (og eid) diverse biler gjennom tidene, 8 sylindre er på ingen måte noen nødvendighet i en sportsbil, det er heller ikke mye lyd eller høyt forbruk.

 

Uansett er hverken nevnte A5 eller S6 sportsbiler, det er rett og slett litt sporty familiebiler.

 

Første generasjon RS4 er en fantastisk morsom bil.

 

 

 

Nei, men 381hk blir for daut.

 

Har du mange km i en slik RS4? Jeg har kjørt ganske mye i en sånn, det er faktisk en morsom bil og 381hk er ikke så verst i den. Jeg har også kjørt en trimma utgave med ca 550hk og det var selvsagt enda litt morsommere. 

 

 

Også en snart 20 gammel Audi RS4. Bør vel skru litt selv da, eller ha litt oppspart til reparasjoner.

 

Det er også en fordel om man får med et par ekstra girkasser på kjøpet. 1. giret er ikke kjent for å tåle så mye juling.

 

 

Nå brukes det vel ingen penger på å subsidiere elbiler, er vel heller at det hentes mindre penger inn fra elbiler.

Noe alle med mulighet burde benytte seg av. Storkoser meg i Teslan min (som koster meg veldig lite å eie)

 

Men debatt om rettferdigheter og skatt med elbiler kan man ta i andre tråder.

Man har i realiteten subsidiering av elbiler i Norge da de er fritatt fra avgifter alle andre tilsvarende produkter er ilagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva i...

Klasseeksempel på at noen tror at det å legge 250 000 i restaurering er det samme som å legge 250 tusenlapper i baksetet på bilen før salg.

 

Han skal ha samleverdi på en bil som er gått nærmere 600k km, og det skal han overbevise noen om på 2 bilder.

Lenke til kommentar

Her er en bil med turbo som jeg husker i sommer lå vel til 849 000 elns, du kan se hva den ligger til nå.. og blir fortsatt ikke solgt.. det er en sur kamel å svelge det, spesielt når "Bilen er påkostet i underkant av 600 000,-"

Jeg husker i annonsen fra sommeren skrev de noe som "hvis du ikke liker prisen så må vi ikke selge heller" :p

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=160626043

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er en bil med turbo som jeg husker i sommer lå vel til 849 000 elns, du kan se hva den ligger til nå.. og blir fortsatt ikke solgt.. det er en sur kamel å svelge det, spesielt når "Bilen er påkostet i underkant av 600 000,-"

Jeg husker i annonsen fra sommeren skrev de noe som "hvis du ikke liker prisen så må vi ikke selge heller" :p

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=160626043

Det brude ikke være surt å selge en bil for 500 000 etter du har brukt 600 000 på den.

 

Tidligere snakket vi om verdi. Det er revnende likegyldig for meg hvor mye noe har kostet. Hva er det verdt?

 

Om du styler en bil på denne måten koker du ned kjøpere fra sånn ca to fylker i Norge. Om selger ikke visste dette før han brukte 600k på en Subaru er det leit, men sånn fungerer verden.

 

Det er svært vanskelig å få igjen penger for noe du har gjort med bilen, ikke umulig, men vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...