Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ref Kremt sin post om spiderman-bilen så mener jeg: Alt annet en ren batteridrift en begynnende dinosaur fra fortiden i mine øyne og vil bli for spesielt interesserte.

 

Bruk av eksosbiler vil bli regulert. Og siden ingen vil kjøre bak eksoskjøretøy, vil verdien på kjøretøyene dette i verdi, også fine veterankjøretøy. Hvor mye verdi vil et veterankjøretøy ha når den i praksis ikke kan brukes?

Endret av Luske_Ludvig
Lenke til kommentar

Bruk av eksosbiler vil bli regulert. Og siden ingen vil kjøre bak eksoskjøretøy, vil verdien på kjøretøyene dette i verdi, også fine veterankjøretøy. Hvor mye verdi vil et veterankjøretøy ha når den i praksis ikke kan brukes?

 

Slik som veteranbiler i dag så er det ingen som bryr seg om ekstreme utslipp til enkelte kjøretøy så lenge de ikke er i daglig bruk hos folk flest. Biler med forbrenningsmotorer kommer ikke til å få kjøreforbud. De kommer til å få salgsforbud og fase seg selv ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"penest i profil" som man sier  :grin2:

 

Mange vil vel kanskje synes den er hakket kjedelig? Men elegante linjer da (sett andre bedre bilder/farge)

 

EDIT: kan visst få den i stasjonsvognutgave også (ferrari 456 gt venice) Det var skikkelig turn-off for min del. Er jo ren blasfemi. Hvordan kan de finne på slikt?  :confused:

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Tja, selv om det ikke er i nærheten like pent så synes jeg det er gøy og skulle ønske flere gjorde slik. Samme med Nissan Stagea

9db37bba8cc98a86b68d664926b13e98.jpg

 

Kommer nok an på utgangspunktet/design. Fins vel biler der ute som nesten ser bedre ut som st.vogn, andre blir det hipp som happ med, mens noen blir det bomskudd å gjøre det.

 

Vet ikke hvilke eksempler vi kan bruke for å illustrere det?, men f.eks Porsche Panamera er kanskje "innenfor" som estate versjon også, mens Porsche Carrera neppe ville bli vellykket hvis de prøvde å lage den som estate/st.vogn

Lenke til kommentar

Antallet biler sultanen eier er ganske usikkert, det man vet er at de står i diverse haller på et stort område som er avstengt for allmennheten.. Bilene forfaller visstnok siden klimaanlegget i byggene ikke er i gang, økonomien er ikke hva den en gang var og svært mange av bilene har allerede forfalt såpass at det er uaktuelt å bygge de opp igjen..

 

For noen år siden var det en Ferrari-forhandler som forsøkte å få ut noen biler, de ga visstnok opp til slutt siden de aldri klarte å få papirene de trenger for å få registrert bilene i andre land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...