Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker lite til ytelses problemene jeg hadde sist jeg spilte. Brukte DX10 sist dog, nå orket jeg ikke styre med det.

 

Spiller med følgende settings:

DirectX 9

Shader 3

Anti-aliasing: FXAA HQ

600m view distance

overall quality: high

 

Kjører spillet i window mode pga. jeg har tre skjermer. Oppløsning er 1600x900.

 

Spillet sliter med mye lag spikes, håper Funcom finner ut av problemet.

 

Edit: Spillere ingame mener lag spikes er forårsaket av at enkelte bruker hacks, så jeg håper virkelig Funcom tar noen grep og banner de som hacker.

 

 

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Ikke mye aktivitet her akkurat. :p Men visst noen som spiller så lurer jeg på en ting.

Har for sikkert 5 gang. startet med AoC igjen. Har en lvl 80 og et par stykker mellom lvl20-60. Men har bestemt meg for å begynne på nytt da jeg har kommet helt ut av spillet.

 

Startet en ny barbarian på den nye serveren. Så fant jeg ut dette "In game shop" som var nytt for meg.

Så det jeg lurer på er om "Jewels of Turan" som koster 6300 points er verdt det? Er lvl 10 atm.

Får jeg med Rise of the Godslayer, eller må jeg kjøpe det også i tilegg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sånn til info er Crom den serveren med mest folk atm.

Rage er _helt_ død (5 stk online primetime) og Fury er dårlig stilt.

Ja merket det der. :p Jeg startet en ny char på Rage, men sluttet rimelig fort da jeg så hvor daff den serveren var. Så begynte jeg på min lvl 60 conq på Fury, men der var det bare disse hælvettes russerene som ganker alt å alle. Så da fortsatte jeg bare på 80 HoXen min på crom. ^^ Kjøpte meg den Turan packet på shoppen og fikk en gratis lvl 50. Men vet ikke hvilken jeg skal gå for. Har lyst på en mere PvE fyr. Healer eller tank.

Men hvem er mest morsom av disse? Tenker på lvling og sånt.

 

edit: Er du i noen guild Bjohansen?

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Ledet mitt første Yakhmar raid i går. Fikk god hjelp fra guilden med hvordan jeg skulle håndtere grupper osv.

 

Gjorde selvsagt noen feil, men fikk tips underveis av enkelte som var med i raidet.

 

Jeg hadde valgt ut to tanks til å være MT og OT, men disse to hadde rett og slett ikke gear eller erfaring til å tanke. Heldigvis var det en tank fra guilden min i raidet som tok over.

 

Wipet en gang, men fikk fort snudd uhellet til et vellykket raid.

 

Gruer meg egentlig til å lede flere raids dersom jeg ikke kommer over spillere som vet hva de gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...