Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice. Til DT'en?. Var det fra yakhmar det eller?

 

Et spørsmål. Jeg kjøpte meg en pakke på In game shoppen til 6300 points. Mener jeg skulle få en gratis lvl 50 med på kjøpet. Men hvordan lager jeg en lvl 50? Har lyst å prøve en mere PvE char. Tank eller healer, da jeg alltid har spillt DPS :p

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Anbefaler å spare offline lvls til du er 70, så bruke de for å komme til 80.

 

Jeg levlet DT i 2008, så jeg vet ikke hvordan de er i dag. Men jeg syntes det er utrolig moro nå. De var ubrukelige i 2008 pga. bugs osv.

 

Farmet 950 MoA på to dager i Northern Grasslands, det er mer enn jeg noen gang har farmet på så kort tid. Utrolig lett å kjøre solo med DT i Khitai.

Lenke til kommentar

Ja, det kan vell være lurt å spare de lvla ja. Husker jeg gjor det med HoXen og. Var så utrolig kjedelig og lvle fra 70 til 80, så jeg brukte 8 offline lvls fra 72 til 80. :p

 

Tror jeg skal prøve meg på en DT ja. Ser at de klarer seg veldig bra aleine, mtp farming osv. Har ikke kjøpt meg Khitai exp'en enda. Er det mye lvl quester fra 50 der? Hadde vært kjekt det, så jeg har en ny plass å lvle på.

Lenke til kommentar

Kjørte noen runder med Khitai Normal Modes i går.

 

Siste runden hadde jeg en conq som offtank, men han genererte så lite aggro at jeg tanket bossene 95% av tiden. Det var ganske artig å se at min DT faktisk klarer det.

Tok riktignok en del skade, litt mer enn jeg skulle ønske, men vi klarte oss.

 

Er snart rank 3 med LL og Wolves, men tror ikke jeg kjøper noe mer armor før jeg er rank 4 og kan få epics. Har spart 995 MoA så langt.

Lenke til kommentar

Driver og laster ned spillet, skal starte igjen fra starten av :) ta meg god tid til og levle,blir rimelig casual. Lurer på hvilken server som har høyest aktivitet, er det noen class som er mye bedre enn de andre? på min tid når jeg spilte, husker jeg tempest of set var helt crazy. Men regner med at de fleste classene er ganske balansert om dagen? Er egentlig på utsikt etter en class som muligenvis kan brukes til og booste venner når jeg blir lvl 80. Husker farming i ett eller annet high end omeråde på 80 var veldig effektivt til og powerlevle for mange år siden :p

Lenke til kommentar

Jøsses er det flere her som fortsatt spiller dette spillet :p Spiller det selv med jevne mellomrom :D

 

Har hele 12 chars i spillet og 5 av dem er 80, men har spilt det nå da siden 2008 ;) Har alle mine chars på Fury serveren, har alltid vært på den serveren, kulere med litt random pvp en bare en rein pve server ;S

 

 

 

 

Har startet to nye chars også det siste året, en DT som er lvl 32 for øyblikket og en lvl 30 Barb hvis jeg ikke husker helt feil xD Har begge de to klassene fra før, men de er alle lvl 80 :p På de to nye så skal jeg prøve ut dps delen av dem med dobble økser på barben og mere dark magic på dtn.

 

 

 

 

Men til dere som sliter med T1 bossene, de er jo simple og ta ned :p Ihvertfall Yakhmar, hvis man har en good grp og alle vet hva de skal gjøre :D Kan lett ta han ned på rundt 15 min eller noe mindre eller litt mere :p Men det beste gruppe oppsettet for T1 bossene er ca 2 fra hver klasse, da blir det bedre med tanke på looten som dropper også.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...