Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Critigaton trengs i Khitai og Turan men ikkje i i Tier 3,5 raidet i Turan. Men det er stort sett tanks som bryr seg om sånt.

 

Ardashir fort er nerfa, instansen krever litt men får mykje AA xp + Epic hjelm. Men har man med seg litt noobs og dårligt gear er det håplaust.

Endret av knegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Critigaton trengs i Khitai og Turan men ikkje i i Tier 3,5 raidet i Turan. Men det er stort sett tanks som bryr seg om sånt.

 

Ardashir fort er nerfa, instansen krever litt men får mykje AA xp + Epic hjelm. Men har man med seg litt noobs og dårligt gear er det håplaust.

 

Jeg har fått inntrykk av at critigation er bugget, siden de på det offisielle forumet sier det er 2-3 encounters som krever det.

Lenke til kommentar

Spilte AoC ved launch, men nå kan jeg ikke spille charactern jeg hadde da. Får ikke spilt på de serverne jeg ser dere nevner i denne tråden.(crom,fury) Spiller på en som heter "Set". Lurer på om dette er en type test server? Kanskje jeg ikke har samme kontoen som jeg hadde ved launch, er så mange år siden =/ men tror da det. har jo samme email som da.

Får heller ikke til å slette de to characterne jeg har nå.

Har litt lyst å små spille dette av og til, mest pga nostalgia :wee:

Lenke til kommentar

Spilte AoC ved launch, men nå kan jeg ikke spille charactern jeg hadde da. Får ikke spilt på de serverne jeg ser dere nevner i denne tråden.(crom,fury) Spiller på en som heter "Set". Lurer på om dette er en type test server? Kanskje jeg ikke har samme kontoen som jeg hadde ved launch, er så mange år siden =/ men tror da det. har jo samme email som da.

Får heller ikke til å slette de to characterne jeg har nå.

Har litt lyst å små spille dette av og til, mest pga nostalgia :wee:

Set er vel en amerikansk server, og AoC lever ikke i beste velgående der borte. Flere amerikanere som har flyttet sin karakter over til Crom - noe du også har muligheten til!

 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Hei folkens.

Jeg tenkte å blåse støv av Age of Conan igjen, men denne gangen vil jeg prøve gratis vesjonen før jeg begynner å abonner på spillet igjen. For slik jeg forstår det er det restriksjoner på gratisversjonen, med antall karakterer, mindre områder å utforske, ovs. Er det restriksjoner på handel og yrker også?

Hvordan er det med AOC om dagen, har de lokket mange nye spillerer med å bli gratis eller er det like vanskelig å finne grupper på lav og mid level dungeons som det var for et par år siden? Husker tilbake med gru at jeg måtte hoppe over de fleste dungeons questene da jeg ikke klarte å finne gruppe til dem :/

 

Må jeg også lage ny konto eller kan jeg bruke den jeg alt har? Har noen høyt levlet karakter på den

gamle kontoen min... Jeg kommer til å slette dem uansett for å starte help på nytt uansett...

Lenke til kommentar

Hei folkens.

Jeg tenkte å blåse støv av Age of Conan igjen, men denne gangen vil jeg prøve gratis vesjonen før jeg begynner å abonner på spillet igjen. For slik jeg forstår det er det restriksjoner på gratisversjonen, med antall karakterer, mindre områder å utforske, ovs. Er det restriksjoner på handel og yrker også?

Hvordan er det med AOC om dagen, har de lokket mange nye spillerer med å bli gratis eller er det like vanskelig å finne grupper på lav og mid level dungeons som det var for et par år siden? Husker tilbake med gru at jeg måtte hoppe over de fleste dungeons questene da jeg ikke klarte å finne gruppe til dem :/

 

Må jeg også lage ny konto eller kan jeg bruke den jeg alt har? Har noen høyt levlet karakter på den

gamle kontoen min... Jeg kommer til å slette dem uansett for å starte help på nytt uansett...

Jeg tror de har åpnet alle dungeons for gratis spillerene også nå. Alle bortsett fra de expansions'ene.

 

Logget inn i spillet igjen jeg også etter et halvt år med pause. Glemmer like fort som jeg slutter når det kommer til combos o.l. :p

 

edit: Tatt fra Gamer.no, "i desember ble gratismodellen forbedret ytterligere. Alle klasser og «klassiske» grotter er åpnet for alle spillere, og gratisspillerne får lov til å være langt rikere enn før."

 

Men, kan jeg ikke gå inn til Khitai uten å være premium, selv om jeg har kjøpt Godslayer??

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Dessverre nei. Med en sønn på 20mnd så er det ikke lett å få tid til å spille! Men har hatt mange koselige og bra timer i AoC siden launch, savner det litt med å være familiefar er pri! :)

har aldri spilt det før nå faktisk så det var gratis på steam og må si jeg er imponert :) nå vet ikke hva de trøbbla med i starten men jeg angrer på at jeg ikke prøvde det når det var nytt :p

Lenke til kommentar

Det de slet med på starten var vell at det var så lite innhold i spillet. Folk slet med å komme seg til top level pga. mangel på quester osv. Også var det ikke noe end-game innhold heller, så folk gikk lei og sluttet når de kom til level 80. :p Husker godt fra level 60 til 80. Det var et hælvette. :p Måtte bare grinde mobs hele veien. Ble veldig kjedelig.

Lenke til kommentar

møkka folk som måtte "bumpe" denne tråden, fikk meg til å savne AoC igjen :p koste meg veldig ved release selv om det var en del bugs og lite innhold men det som fikk meg til å slutte til slutt var mangel på "sikkerlig" pvp og ganking overalt.

 

Alltid vært en Conan fan, men som andre har jeg blitt far og har rett og slett ikke tid til MMO lengre. Måtte legge fra meg Guild Wars 2 som jeg elsket så tror ikke jeg AoC gjør det for meg lengre :(

 

MMO belongs to the good old days :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det de slet med på starten var vell at det var så lite innhold i spillet. Folk slet med å komme seg til top level pga. mangel på quester osv. Også var det ikke noe end-game innhold heller, så folk gikk lei og sluttet når de kom til level 80. :p Husker godt fra level 60 til 80. Det var et hælvette. :p Måtte bare grinde mobs hele veien. Ble veldig kjedelig.

 

Endgame innhold var det, men det manglet quests fra lvl 60 til 70, noe som gjorde veien dit litt tungvindt.

Lenke til kommentar

Opplever det samme som flere andre, fikk skikkelig lyst til å fyre opp AoC bare ved å se denne tråden. De første tjue nivåene var jo hinsides gjennomførte, og sammen med GW2 (som det fra et nostalgisk ståsted var umulig for meg å mislike) er det den beste og koseligste levleprosessen jeg har opplevd i et MMO. For min del kom jeg igjennom level 60 - 70 uten å måtte grinde mer enn ca. en halv level, men fra 70 og utover var det bråstopp. Kunne gjøre et par blodrøde quests i Kheshatta, som sikkert ikke utgjorde mer enn en tiendedel av XP-en man trengte. Greit at det var litt stas å få noen i guilden til å få tak i Rus Corp slik at de kunne rydde grindeplassene for andre spillere slik at vi kunne grinde, men det var veldig tidkrevende og slitsomt i lengden. Spillet hadde hatt veldig godt av å ha Old Tarantia ved release.

Lenke til kommentar

Spillet hadde hatt veldig godt av å ha Old Tarantia ved release.

 

Nå er jeg veldig pirkete og det er sikkert en stund siden du har spilt, men la gå: Old Tarantia er byen, den har alltid vært der. Det du mener er Tarantia Commons som er et lvl 75-80 område om jeg ikke husker helt feil.

 

Spillet lever fortsatt i beste velgående. Det er raids stortsett hver dag og folk troller fortsatt global.

Endret av Cheesepolice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...