Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp startet en barbar på Crom, men det jeg lurer aller mest på med dette spillet akkurat nå er hvorfor det tar så lang tid fra en starter gamet til en er ved login skjermen? Først skal den sjekke div filer, så er det alltid noen kilobyte som skal lastes osv. Er det småpatching underveis hele tiden istedefor en stor her og der?

Lenke til kommentar

Jeg koser meg så langt på Fury. Quester i Wild Lands of Zelata og angriper andre spillere jeg kommer over.

 

Jeg hadde en bear shaman på fury serveren.. Lvl 22.

 

Hvis du starter en guild joiner jeg gjerne. Sliter med ganking fra noen hviterussere :) Fairfox er navnet in-game..

Lenke til kommentar

Har nettopp startet en barbar på Crom, men det jeg lurer aller mest på med dette spillet akkurat nå er hvorfor det tar så lang tid fra en starter gamet til en er ved login skjermen? Først skal den sjekke div filer, så er det alltid noen kilobyte som skal lastes osv. Er det småpatching underveis hele tiden istedefor en stor her og der?

 

Tror den prøver å verifisere at alle filene er ok.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å starte med AoC, noen som vil være med? er iallefall noe gratis greier, tho man kan jo ikke være alt man vil, hvor mye koster det i mnd osv?:=)

Koster rundt 100kr i måneden. Jeg har ikke kjøpt noen "måneder" enda, har kun kjøpt tileggspakker og sånt i In Game shoppen hvor jeg får med 1 gratis måned. + at du får ganske fine items med på kjøpet visst du kjøper de som koster litt mere. f.eks. Rise of the Godslayer collector's edition

 

edit: Jeg spiller på Crom forresten, og visst du starter der kan jeg hjelpe deg visst du har behov for det. :)

 

Har nettopp kommet til rank 4 med Last Legion, og er ekstrem lei av questing nå. xD

 

edit2: Også vist du betaler i måneden får du en gratis lvl hver 4 dag som er veldig kjekt.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk tak i ranger shield til min guardian i går. Eneste ranger i raidet var raid leader og han trengte det ikke, så jeg fikk det. Utrolig bra skjold for bosser som krever protection.

 

Så langt har jeg fått ranger sword, ranger shield, t1 boots, vengeance shield(quest reward, BRC).

Satser på å få gjort W1 i dag for å få Gargoyle sverdet (quest).

Lenke til kommentar

Anbefala virkeligt ardashir fort i Turan, looten der er bedre ein T2 med critigation på i tilleg.

instansen krever ok gear, i tilleg dropper det epic hjelm for alle klasser på siste boss i hardmode. Fullplate hjelmen der har insane gode stats

og talismanen for mages er og beidre ein T2/T3

Lenke til kommentar

Fikk meg t2 hjelm og t2 wrist igår, mangler bare belte, chest og legs nå så har jeg full t2 på DT'en :p

 

Holder også på og lvler BS nå, liker den veldig godt. Letteste classen jeg har prøvd iallefall, når det kommer til solo-questing osv. =)

 

Ardashir fort er vell en av de vannskeligste instanca før de i paikang er det ikke(eller var det før de T3.5 dungeounsa)? Guildet mitt har ikke sjangs der vertfall. :p

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Er egentlig ikke vits i å høre på hva andre mener om spillet. Noen liker det ikke, og noen liker det veldig godt, så det er bare og prøve selv og se hvordan det er. :) For et par år siden likte jeg ikke spillet selv, men nå stortrives jeg.

 

Jeg møter stadig på norske folk, så det er mange av de. (På Crom iallefall) Fury serveren er det vell kanskje 80-90% Russere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...