Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det å spille på PVP servere nå? Sist jeg spillt (rundt 1år siden) var det rett og slett umulig og lvle på en PVP server uten å bli slakta av andre som var 10x høyere lvl. Derfor flyttet jeg til en PvE server, noe som var mye bedre, men samtidig mye kjedligere når jeg kom til lvl 80. Jeg liker aller best PvP, men ikke når folk dreper de som er mye lavere i lvl.

 

Hei

 

Da vil jeg klart anbefale deg å spille 100% på en PvP server. Fury? er vel den største i EU. Har ikke vært aktiv de siste 2-3 månedene, så vet ikke så mye om aktiviteten osv.

 

Men ja, det er ikke så mye ganking mens man levler. Du vil helt sikkert bli drept en del ganger under levlinga, men det er ikke uutholdelig. Du får og penaltys etc. for å drepe de som er mye lavere level enn deg. De har også fjernet all PvP i Tortage. 1-20 stedet, slik at det blir en mildere start for nye spillere.

Lenke til kommentar

Vurderer å spille som Bear Shaman eller Herald of Xotli, pros and cons, anyone?

 

Kommer an på om du vil være OP eller UP? ;-)

 

HoX er nok den klassen som får minst gratis. Den er squishy og ikke alt for mye dps ifprhold til at den har lite armor.

 

BS er av de aller beste klassene, men krevende å spille. Den er veldig fleksibel og har sterk overlevelses evne, samt at hvis du får sånn nogenlunde dreis på den blir du alles helt.

Lenke til kommentar

Vurderer å spille som Bear Shaman eller Herald of Xotli, pros and cons, anyone?

 

Kommer an på om du vil være OP eller UP? ;-)

 

HoX er nok den klassen som får minst gratis. Den er squishy og ikke alt for mye dps ifprhold til at den har lite armor.

 

BS er av de aller beste klassene, men krevende å spille. Den er veldig fleksibel og har sterk overlevelses evne, samt at hvis du får sånn nogenlunde dreis på den blir du alles helt.

 

Yes, ble Bear Shaman uansett. Spilte i et par timer i går, med den double XP potion man får med nå så flyr jo lvlene forbi deg, trenger jo bare å gjøre destiny quest. Ble lvl 15 på et par timer, noe som tok år og dag når jeg spilte ved release husker jeg :p

Lenke til kommentar

Aw, bare 2 raids for f2p. Håper på Vistrix og kyllikki siden yakmar er utrolig kjedelig.

 

EDIT: etter litt lesing så fant jeg.

 

Free raids:

 

Kylikki’s Crypt

Yakhmar’s Cave

 

Premium raids:

 

Vistrix's Lair

Black Ring Citadel (all wings)

Thoth-Amon’s Stronghold

All raids in Khitai

Endret av pxK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...