Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Age of Conan har blitt gratis? Kan være aktuelt å sjekke tingenes tilstand om noe slikt er tilfellet, men personlig erfaring tilsier at når et spill først har blitt free-to-play så kommer det sjeldent nytt kvalitetsinnhold eller annet snacks på lang tid.

 

Er det noen irriterende begrensinger for de som ikke betaler?

Lenke til kommentar

minne meg tilbake til min gamle tråd, hvem var det som var så rapp-kjÆfta da? :p hoho.. :p

 

Du fortsetter den trollinga di altså , det er en rød tråd gjennom mange av dine poster. Vær fornøyd med det du har og slutt bruke tiden på å rakke ned på alt og alle. Et lite tips.Det er sanne som deg som ødelegger et forum.

Denne tråden skal ikke være til å snakke piss om AoC (du har flere poster ovenfor som også er på kanten) . egentlig skulle en moderator kicka deg faenivold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

minne meg tilbake til min gamle tråd, hvem var det som var så rapp-kjÆfta da? :p hoho.. :p

 

Du fortsetter den trollinga di altså , det er en rød tråd gjennom mange av dine poster. Vær fornøyd med det du har og slutt bruke tiden på å rakke ned på alt og alle. Et lite tips.Det er sanne som deg som ødelegger et forum.

Denne tråden skal ikke være til å snakke piss om AoC (du har flere poster ovenfor som også er på kanten) . egentlig skulle en moderator kicka deg faenivold.

 

Rimelig trist å lese noen av hans innlegg, dette er ikke den første nedverdigende kommentaren mot et spill eller personer. Fatter bare ikke vitsen.

 

Litt usikker hva jeg synes om aoc free to play. Jeg spiller en gang av og til, kanskje denne free to play modellen kan bli en erstattning uten at jeg må betale så mye og føle at jeg "må" spille hele tiden. Og det er jo flere spill som har hatt stor suksess med free to play modellen. Feks liker jeg å spille litt lotr og eq2x(liker vel denne modellen minst).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

minne meg tilbake til min gamle tråd, hvem var det som var så rapp-kjÆfta da? :p hoho.. :p

 

Du fortsetter den trollinga di altså , det er en rød tråd gjennom mange av dine poster. Vær fornøyd med det du har og slutt bruke tiden på å rakke ned på alt og alle. Et lite tips.Det er sanne som deg som ødelegger et forum.

Denne tråden skal ikke være til å snakke piss om AoC (du har flere poster ovenfor som også er på kanten) . egentlig skulle en moderator kicka deg faenivold.

 

Rimelig trist å lese noen av hans innlegg, dette er ikke den første nedverdigende kommentaren mot et spill eller personer. Fatter bare ikke vitsen.

 

Litt usikker hva jeg synes om aoc free to play. Jeg spiller en gang av og til, kanskje denne free to play modellen kan bli en erstattning uten at jeg må betale så mye og føle at jeg "må" spille hele tiden. Og det er jo flere spill som har hatt stor suksess med free to play modellen. Feks liker jeg å spille litt lotr og eq2x(liker vel denne modellen minst).

 

Han holder på i RIFT-Tråden også , rart han ikke er blitt kicka for lenge siden.

 

Tilbake til topic ; jeg spiller også av og til , må liksom ha en dose conan innimellom , så f2p er bra :)

Lenke til kommentar

Jeg spør nu liksom ikke deg hvor jeg holder meg til, har spillene selv. Minnet bare da du raget totalt og ble banned fra forumet :)

 

Alt i alt vises det at jeg hadde rett allkavel, spillet gikk bare ned.

 

Men nå som det er gratis, kunne tenkt meg å spille litt, eller prøve hvordan det var forhold til release;)

Lenke til kommentar

Jeg spør nu liksom ikke deg hvor jeg holder meg til, har spillene selv. Minnet bare da du raget totalt og ble banned fra forumet :)

 

Alt i alt vises det at jeg hadde rett allkavel, spillet gikk bare ned.

 

Men nå som det er gratis, kunne tenkt meg å spille litt, eller prøve hvordan det var forhold til release;)

 

Minner meg veldig om et annet spill, hvilket spill kan det være mon tro? :hmm:

 

 

world%20of%20warcraft.jpg

 

Lenke til kommentar

Jeg spør nu liksom ikke deg hvor jeg holder meg til, har spillene selv. Minnet bare da du raget totalt og ble banned fra forumet :)

 

Alt i alt vises det at jeg hadde rett allkavel, spillet gikk bare ned.

 

Men nå som det er gratis, kunne tenkt meg å spille litt, eller prøve hvordan det var forhold til release;)

 

Alle med litt elektrisitet mellom øra og har lest postene dine skjønner du farer med mye tull. Du snakker bare piss og kommer med lite konstruktivt , bare trolling. Dessuten har jeg aldri vært bannet.

 

Age Of Conan er slettes ikke nede og Funcom har tjent gode penger på det.

Lenke til kommentar

Age Of Conan er slettes ikke nede og Funcom har tjent gode penger på det.

 

hm, derfor går de f2p ja.

 

 

Nå ble plutselig alt klart for meg!

 

Flott at ting går klart for deg. Da regner jeg vel med at du har fulgt litt med på P2P vs F2P, og at alle er enige om at F2P er veien å gå. Til og med Blizzard har sagt dette. Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar

Age Of Conan er slettes ikke nede og Funcom har tjent gode penger på det.

 

hm, derfor går de f2p ja.

 

 

Nå ble plutselig alt klart for meg!

 

F2P er nok et tegn på at det ikke er nok betalende spillere for at det skal være kjempe lønnsomt, men F2P bidrar til å styrke økonomien og spillerbasen til spillet.

 

Det er utrolig mange som nekter å spille P2P rett og slett fordi de ikke ønsker å betale måndtlig for et spill. F2P vil gi disse menneskene en sjanse til å ta den i et kjempe bra spill med masse flotte områder å utforske.

 

Det er riktig nok enda noen mangler/feil med spillet som dårlig ytelse og mye grind i Khitai, men ellers er det et flott og casual spill som ikke krever at du har en viss gearscore eller achivements for å bli med i raids.

 

For de litt mer hardcore spillerne finnes det mange vanskelig og utfordrende dungeons i Khitai-områdene.

 

Anarchy Online er 10 år i år og holder fortsatt koken, tror nok ikke Age of Conan faller sammen riktig enda.

Lenke til kommentar

Age Of Conan er slettes ikke nede og Funcom har tjent gode penger på det.

 

hm, derfor går de f2p ja.

 

 

Nå ble plutselig alt klart for meg!

 

F.eks LoTRO tjente mye mer etter at de gikk F2P. Age of Conan gjør nok det samme mye på grunn av dette. Så lenge de har nok som folk er villige å bruke penger på så tjener du mye er en med bare subscriptions.

 

De som subscriber nå vil stort sett fortsette som premium, pluss at vil kanskje vil kjøpe litt ekstra. Alle de andre som spille free vil stort sett være nye kunder.

Lenke til kommentar

Age Of Conan er slettes ikke nede og Funcom har tjent gode penger på det.

 

hm, derfor går de f2p ja.

 

 

Nå ble plutselig alt klart for meg!

 

Ja de har faktisk det , om ikke som forventet så har de tjent en pen slump penger på det. Snart kommer The Secret World - sikkert ikke vært mulig uten cash,,,,,

Lenke til kommentar

Dere som nu er veldig oppdatert innen AoC.

Hadde AoC liggende i D: disken, tok update på den, gikk smertefritt, så tenkte jeg skal lage gratis account, det ble gjort, logget meg inn på siden deres, funket fint.

 

Ok, da jeg skulle logge inn (selve spillet), får jeg feil password, mhm :hmm:

Så sjekket jeg hjemmesiden igjen, så står det:

Account type Trial US

 

Da lurer jeg om det er bare for US brukere det er til? eller er clienten min altfor gammelt? evt EU (noe det helt sikkert er).

Eller, må jeg laste spesiell client for gratis greia?

 

Har ikke gadd å lese noe spesielt om dette, tenkte dette skulle gå smertefritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...