Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Da er jeg igang igjen! Lvl 26 guardian på PVP-serveren Fury :) Er ikke så supergira på PvP, så angrer litt på at det er den serveren jeg er på, men samme det.

 

Noen andre som spiller på Fury?

 

Hmm jeg har i hvertfall en character på fury. Priest of mitra

Endret av captain obvious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kun er lvl 26 tar det ikke så lang tid å levle opp på nytt på en annen server.

 

Det blir et definisjonsspørsmål. Jeg spiller ikke i lengre perioder av gangen, ikke i det hele tatt. Er en veldig treig mmo-spiller, noe jeg ikke lengre har så dårlig samvittighet for, nå som spillet er blitt gratis.

Lenke til kommentar

Virker som DX10 delen fortsatt sliter med litt bugs? Til tid og annen så begynner karakter modeller å strekke seg utover i alle kanter, vanskelig å forklare, men kan vel ta et screen når det skjer igjen. Uansett noen som har vært borti noe lignende?

 

Nope tror dette må skyldes andre ting, evt. uheldig kombinasjon av hardware of software.

Lenke til kommentar

Virker som DX10 delen fortsatt sliter med litt bugs? Til tid og annen så begynner karakter modeller å strekke seg utover i alle kanter, vanskelig å forklare, men kan vel ta et screen når det skjer igjen. Uansett noen som har vært borti noe lignende?

Var sånn hos meg også. Tror det skal hjelpe og slette skjermkort driveren helt også installerer du den nyeste.

Lenke til kommentar

Personlig misliker jeg sterkt hvor mye jeg må slå ned grafikken for å kunne spille med ok fps, til tross for at pc'n min faktisk er god og takler de aller fleste spill (Crysis m.fl) med glans! Age of Conan på "low" grafikk er faktisk IKKE et pent syn..

 

Rart, køyre AoC med nesten alt på maks uten problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

herligt , brukte helle natten på og laste ned aoc.

logger innpå spiller i 2 min , patch.

Får vell smøre meg med tålmodighet i 4 timer til da :)

Lenke til kommentar

Virker som DX10 delen fortsatt sliter med litt bugs? Til tid og annen så begynner karakter modeller å strekke seg utover i alle kanter, vanskelig å forklare, men kan vel ta et screen når det skjer igjen. Uansett noen som har vært borti noe lignende?

 

Nope tror dette må skyldes andre ting, evt. uheldig kombinasjon av hardware of software.

 

 

Virker som DX10 delen fortsatt sliter med litt bugs? Til tid og annen så begynner karakter modeller å strekke seg utover i alle kanter, vanskelig å forklare, men kan vel ta et screen når det skjer igjen. Uansett noen som har vært borti noe lignende?

Var sånn hos meg også. Tror det skal hjelpe og slette skjermkort driveren helt også installerer du den nyeste.

 

 

Hmm, fått tatt et bilde hvertfall: http://img88.imageshack.us/img88/5053/slytonpicture003.jpg

Før jeg installerte Catalyst 11.6 så gjorde jeg en god cleanup av driverne, så har vel liten tro på at det vil funke, dog kan jo alltids teste med andre drivere, men er ikke så keen på det akkurat.

Lenke til kommentar

Kjører spillet med nesten alt på max med HD5850 (inkludert Khitai regionene som krever mer), så du med 5870 må ha et software problem elns. Virket mye bedre hos meg med nyeste Catalyst driveren ;)

 

Spillet for tiden på Fury med en 80 Barbarian - Nepomin. Bare å ta kontakt =)

Endret av Tasselass
Lenke til kommentar

Kjører spillet med nesten alt på max med HD5850 (inkludert Khitai regionene som krever mer), så du med 5870 må ha et software problem elns. Virket mye bedre hos meg med nyeste Catalyst driveren ;)

 

 

Vel, det virker flott her også, er bare det at div. karaktere/npcer(se bilde som jeg postet i forrige post) fra tid til annen velger å gå "beserk" altså huden/texturen på karakterene strekkers seg(se bilde som jeg postet i forrige post).

 

Bortsett fra det så funker 5870 relativt fint med dx10 og alt på fult.

 

Edit: Dog nå har jeg nettopp kjøpt meg et GTX 580 kort, og så langt kan jeg ikke si dette problemet har oppstått i DX10 mode med dette kortet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...