Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

"The EU servers will come down for maintenance on 7th of July at 11:00 GMT (http://wwp.greenwichmeantime.com/).

The downtime is scheduled to last 4 hours.

 

The maintenance includes the launch of two new servers with the new PvP server ruleset “Blood and Glory” (server “Rage” for EU and server “Deathwish” for US)."

 

Kilde: Blood and Glory, PVP server

 

Andre som skal teste det ut? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal helt klart teste det, men tviler egentlig på at jeg kommer til å spille der. Blir nesten som på Fury men med max 1 karakter pr. konto.

 

Liker å spille på flere karakterer, men kan jo alltids starte en ny en der. Tror det vil bli store problemer med f.eks å skaffe healers og en overflod av barbarians, rangers, guards og assassins :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sist jeg gamet AoC var rundt beta'en og nu har æ plukket det opp igjen.

 

2 ting jeg undrer på:

 

Spillte igår kveld og alt var flott å underbar, tok meg en tidlig date med ole lukkøye for ultimate gaming neste dag.

Endte opp med å sjekke filene for korrupsjon med en gang jeg startet det og en liten patch eller ka du kan kalle det på rundt 4 gb...

Why?

 

Det andre spørsmål hyler som følger, hva i guds navn er det med serverne til AoC? Jeg mener jeg merker ingen lag eller noe ingame men når jeg skal patche opp spillet så tar det jo en sann evighet. feks nå som jeg gjør klart for 20-60 playfield greiern så racer nedlastninga avgårde på whooping 50kB\s. Og nei er nok ikke indernettet mitt som surrer rundt på lumske torrentsider eller annet småforbudt snacks. Hvis ikke gamerforumene makser 15 Megabits linja mi.

 

Takker på forhånd for de søte vise ord som skal gi meg enlightenment for kvelden :)

Lenke til kommentar

Tenkte å gi AoC et nytt forsøk nå som det er f2p og at jeg har en bedre maskin nå.

Ble rimlig sjokkert når jeg logget meg innpå. Det såg fryktelig ut, eller ikke fryktelig men trodde virkelig grafikken var bedre. Husker pcen jeg hadde før sleit veldig med å dra AoC. Synes heller ikke at combat delen var noe å skryte av heller.

Tror jeg kom meg til ca lvl 15ish før spillet ble f2p.

Gir kanskje AoC en ny sjangse og vil ikke kalle AoC f2p, vil heller si at Funcom har kommet ut med en demo av AoC.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Sist jeg gamet AoC var rundt beta'en og nu har æ plukket det opp igjen.

 

2 ting jeg undrer på:

 

Spillte igår kveld og alt var flott å underbar, tok meg en tidlig date med ole lukkøye for ultimate gaming neste dag.

Endte opp med å sjekke filene for korrupsjon med en gang jeg startet det og en liten patch eller ka du kan kalle det på rundt 4 gb...

Why?

 

Det andre spørsmål hyler som følger, hva i guds navn er det med serverne til AoC? Jeg mener jeg merker ingen lag eller noe ingame men når jeg skal patche opp spillet så tar det jo en sann evighet. feks nå som jeg gjør klart for 20-60 playfield greiern så racer nedlastninga avgårde på whooping 50kB\s. Og nei er nok ikke indernettet mitt som surrer rundt på lumske torrentsider eller annet småforbudt snacks. Hvis ikke gamerforumene makser 15 Megabits linja mi.

 

Takker på forhånd for de søte vise ord som skal gi meg enlightenment for kvelden :)

 

 

Tips, si nei neste gang den spør om den skal sjekke, har ingen betydning så langt jeg har funnet ut, og slipper å laste ned masse ekstra unødvendig. Tror det gjør det for å undersøke om noe gikk galt, men vet ikke om det gjør så mye.

 

Bruker du trådløst? Har oppdaget at farten kan varier noe sprøtt. Hadde 800kb/s sist jeg oppdaterte, men på det laveste noen gang har den vært på 1 kb/s og slikt, men da måtte jeg bare justere litt på antennene slik at signalet ble bedre.

 

Tenkte å gi AoC et nytt forsøk nå som det er f2p og at jeg har en bedre maskin nå.

Ble rimlig sjokkert når jeg logget meg innpå. Det såg fryktelig ut, eller ikke fryktelig men trodde virkelig grafikken var bedre. Husker pcen jeg hadde før sleit veldig med å dra AoC. Synes heller ikke at combat delen var noe å skryte av heller.

Tror jeg kom meg til ca lvl 15ish før spillet ble f2p.

Gir kanskje AoC en ny sjangse og vil ikke kalle AoC f2p, vil heller si at Funcom har kommet ut med en demo av AoC.

 

Sjekk settings, og sett alt på high/max hvis du har PC til det. Spillet er F2P helt til lvl 80, men du har bare ikke tilgang til alt innholdet i spillet. Er ganske greit for et opplegg som kostet nesten 100 kr i mnden for 3 måneder siden :)

 

Selv så har jeg premium, trenger ekstrasakene.

Lenke til kommentar

 

Spillte igår kveld og alt var flott å underbar, tok meg en tidlig date med ole lukkøye for ultimate gaming neste dag.

Endte opp med å sjekke filene for korrupsjon med en gang jeg startet det og en liten patch eller ka du kan kalle det på rundt 4 gb...

Why?

 

Du burde huke av alle områdene i patcheren -> config og la det stå over natta eventuelt (tror patcheren er basert på en slags torrent teknologi).

In-game gå til "Misc" og sett ned hastigheten den laster ned på in-game også for og unngå stutter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tilbake for og sjekke hvordan AoC ser ut nå etter 2 års hiatus.

 

Spillet ser horribelt ut i DX10, men etter litt juggling, tror jeg at jeg har fått ned hi-res textures.

 

MEN: alle fonter ser washed out, og er nesten uleselige. 'n' ser ut som 'r' feks.

 

Hva er feil? Hvordan får jeg rettet dette?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Får denne feilmeldingen nå:

Failed to authenticate with the character server

 

Utrolig kjipt. Betalte nettopp 75 euro for en bundle med masse kule ting samt expansion og lvl 50 character....

 

Edit: Diskusjon.no redder dagen nok en gang!! Det er nok å klage her, så funker alt!

Endret av Bjohansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lei av SWToR nå eller :p?

 

Ellers så kan det kanskje være et problem av denne sorten?

 

Edit: du fikset det ja :thumbup:

 

Å, heisann. Ble litt lei, ja. Skader ikke å ha flere spill å spille.

Jeg er desverre litt sånn, skal spille alt samtidig :!: :tease:

 

Har ikke sett deg online i SWTOR mens jeg har vært online den siste uka, men du får kose deg.

Jeg kommer tilbake etterhvert. Det er et bra spill, veldig bra historie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...