Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å nevne det tenkte jeg meg en sprayflaske. Raskt og effektivt. The icekiller brukte slike metoder ofte.

Haha, wow. Leste på wikipedia. Er visst bare å søle litt cyanid på huden til noen så er det nok... Ikke trygt å vite sånt.

 

ppm = parts per million. 270 "cyanid" per million "luft" er nok til å drepe deg.

Aha, men da gir det mening.

 

Om dere mener Mack smaker som vann har dere ikke smakt Mack Arctic..

 

 

mack_arctic_14.jpg

 

 

Arctic ! Haha ! Hadde helt glemt det ølet. Husker vi drakk det på Svingen pub i Heggelia da jeg var i militæret. Good times

Lenke til kommentar

Absolutt! Jeg elsker rosa selv, og jeg vurderer å farge det blått neste gang.

 

Bleke inn leopardmønster? Greier du det selv? I så fall, lær meg!

Jeg vet ikke om jeg kan fjernlære det, måtte i så fall filmet, men ja, det kan jeg. Eneste man trenger er en tynn tintbørste, alligatorklemmer og tålmodighet, egentlig. Eller q-tips, men da må du ha enda mer tålmodighet.

 

Edit: Hvis du allerede er blond kan du dyppe en selleristang i farge for å lage leopardmønster, da.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg trodde de fleste hadde visse grunnleggende kunnskaper om slikt, Gyr0. Å faktisk utføre det er jo en helt annen sak. Jeg personlig liker å leke meg litt med sånt når jeg skriver. Ville ikke gjort noe slikt i virkeligheten med mindre noen forsøkte å drepe meg eller voldta meg. Eventuelt begge deler.

Lenke til kommentar

Jeg trodde de fleste hadde visse grunnleggende kunnskaper om slikt, Gyr0. Å faktisk utføre det er jo en helt annen sak. Jeg personlig liker å leke meg litt med sånt når jeg skriver. Ville ikke gjort noe slikt i virkeligheten med mindre noen forsøkte å drepe meg eller voldta meg. Eventuelt begge deler.

 

Jeg er en snill gutt. Jeg vet ikke sånt.

Hva skriver du ?

Lenke til kommentar

Eller rompisen vår som nekta å våkne selv om vi spilte In flames eller Dragonforce på fullt? :p

 

Sjølstad? Haha, tror jeg har et bilde et sted der han sitter å sover med en diger kabelrull på hodet.

Og en der han sover med bananskall og snusask i fjeset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...