Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg begynner faktisk å bli litt lei av pils.

Har levd på en stødig diett av Hansa pilsner, Red Bull og vann de siste ukene, i mangel av noe annet å drikke. Blitt et og annet glass melk og hvitvin inni der så klart, men det går stort sett i de tre overnevnte. Red Bull fra 9 til 16, øl fra 18 til 2. Vann når jeg føler for det.

 

Kanskje jeg skulle prøve meg på saft igjen ...

Lenke til kommentar

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg begynner faktisk å bli litt lei av pils.

Har levd på en stødig diett av Hansa pilsner, Red Bull og vann de siste ukene, i mangel av noe annet å drikke. Blitt et og annet glass melk og hvitvin inni der så klart, men det går stort sett i de tre overnevnte. Red Bull fra 9 til 16, øl fra 18 til 2. Vann når jeg føler for det.

 

Kanskje jeg skulle prøve meg på saft igjen ...

 

Vil tro at om du bytter ut Hansa Pilsner med skikkelig pils, eller annen type øl, så vil du igjen finne gleden i det.

Lenke til kommentar

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg begynner faktisk å bli litt lei av pils.

Har levd på en stødig diett av Hansa pilsner, Red Bull og vann de siste ukene, i mangel av noe annet å drikke. Blitt et og annet glass melk og hvitvin inni der så klart, men det går stort sett i de tre overnevnte. Red Bull fra 9 til 16, øl fra 18 til 2. Vann når jeg føler for det.

 

Kanskje jeg skulle prøve meg på saft igjen ...

Ikke at jeg legger meg opp i det, men det høres meget usunt ut. :p

Lenke til kommentar

Rosa hår er chill, det. Jeg gikk lei etter et par uker og gikk for turkis, rosa, blått og lilla i stedet, riktignok, og det er bare luggen min. Har vurdert å ta hele hodet turkis eller mørkerosa til høsten siden jeg uansett holder på å gro ut håret på sidene og sånn, men er litt i tvil. Frister litt å bleke inn leopardmønster og farge det i morsomme farger som en last hurrah til hanekammen.

Absolutt! Jeg elsker rosa selv, og jeg vurderer å farge det blått neste gang.

 

Bleke inn leopardmønster? Greier du det selv? I så fall, lær meg!

Lenke til kommentar

Du kan jo skifte til Mack øl eller noe ;)

Altså, jeg har ikke tenkt å nedgradere til ølfarget vann heller.

 

Ikke at jeg legger meg opp i det, men det høres meget usunt ut. :p

Sunnere enn alternativet. :p

Med andre ord, 2 til 3 liter Urge og 1 til 2 liter Coca-Cola. Hver dag.

Billigere også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...