Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være irriterende. Sånn var jeg også før. Husker jeg sovnet i lugaren i båten vår en gang mens føreren omtrent speedracet av gårde. Det BRÅKTE. Mamma trodde jeg var besvimt fordi hun kunne ikke forstå at det gikk an å sove gjennom det bråket.

 

Nå sover jeg lett nok til at jeg våkner av enhver lyd. Ikke akkurat en fordel, da ting som passerende biler og katten som knaser på tørrfôr kan vekke meg, men i det minste slipper jeg å risikere å forsove meg. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Æææh,så mange nye folk! *gjemme seg*

 

Yay, kom meg opp klokka 6 i dag. For én gangs skyld er det ikke er kvarter fra jeg står opp til jeg må gå. Store problemer med å dra skrotten ut av senga om morgenen. Eneste som fikset det var å sette vekkerklokka utenfor soverommet. :p

Brorparten av dem er det bare å ignorere / overse, det er sjelden de kommer med noe nyttig for DNFK. :p

 

Jeg bruker flere vekkerklokker og alarmer, og har de stående på steder som innebærer at jeg må klatre opp for å skru dem av. Dessverre har jeg vendt meg til lyden av dem og sover meg fint gjennom alarmene som ringer i 1,5 timer. ><

Lenke til kommentar

Det gjør for så vidt ikke jeg heller da. Småprat generelt er vel ikke så veldig nyttig at det gjør noe.

 

Jeg pleide å ha 5 alarmer (mobilen). Men fant ut at det var bedre med én jeg kunne snooze 5 ganger (hvert kvarter). Etter hvert ble det bare til at jeg sto opp til den aller siste snoozen (30 min før jeg skulle gå). Siden jeg har utrolig lite viljestyrke om morgenen kjøpte jeg en ekstra (klassisk) vekkerklokke som står i gangen utenfor soverommet. Da MÅ jeg opp for å skru den av, og når jeg først er oppe legger jeg meg ikke igjen. Unntatt i helgene da.

 

Kjøp deg en sånn bråkebøtte som blinker og flyr rundt omkring. Det burde gjøre susen for selv de tyngste sovehjertene. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

 

Brorparten av dem er det bare å ignorere / overse, det er sjelden de kommer med noe nyttig for DNFK. :p

 

Jeg bruker flere vekkerklokker og alarmer, og har de stående på steder som innebærer at jeg må klatre opp for å skru dem av. Dessverre har jeg vendt meg til lyden av dem og sover meg fint gjennom alarmene som ringer i 1,5 timer. ><

Jeg ser i hvert fall meg selv som veldig nyttig. Hva dere mener om det, interesserer meg ikke :)
Lenke til kommentar

Det gjør for så vidt ikke jeg heller da. Småprat generelt er vel ikke så veldig nyttig at det gjør noe.

 

Jeg pleide å ha 5 alarmer (mobilen). Men fant ut at det var bedre med én jeg kunne snooze 5 ganger (hvert kvarter). Etter hvert ble det bare til at jeg sto opp til den aller siste snoozen (30 min før jeg skulle gå). Siden jeg har utrolig lite viljestyrke om morgenen kjøpte jeg en ekstra (klassisk) vekkerklokke som står i gangen utenfor soverommet. Da MÅ jeg opp for å skru den av, og når jeg først er oppe legger jeg meg ikke igjen. Unntatt i helgene da.

 

Kjøp deg en sånn bråkebøtte som blinker og flyr rundt omkring. Det burde gjøre susen for selv de tyngste sovehjertene. :p

Vel, jeg har en klassisk bråkebøtte i en kakeboks, en nyere som piper infernalsk, mobilen, nettbrettet, PC-en og har vurdert en sånn som flyr omkring, men ikke før jeg flytter ut igjen. Kan enda stole på at en forelder kommer innom og rister meg ut av senga. :p

Lenke til kommentar

Dusja med en ræva shampo. Føles som om håret mitt skal fly av hodet mitt.

Ja, for all del. Er jo de som liker det også. Neste gang du skal ut på byen kan du jo ta turen innom Cat People i Oslo. Der er de visst veldig liberale.

 

Jeg sovner sjeldent spesielt fort, og det tar en evighet før jeg endelig sovner. Vel, så våkner jeg kjempetidlig likevel. Smått irriterende.

Lenke til kommentar

 

Vel, jeg har en klassisk bråkebøtte i en kakeboks, en nyere som piper infernalsk, mobilen, nettbrettet, PC-en og har vurdert en sånn som flyr omkring, men ikke før jeg flytter ut igjen. Kan enda stole på at en forelder kommer innom og rister meg ut av senga. :p

Og det klarer du å sove deg gjennom? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Uten problemer.

Nå skal det sies at jeg har lært meg å sove gjennom støy ganske godt.

Det være seg sur black metal, folk som øver på pikkolo og kornett i naborommet, folk som spiller trombone og munnspill uten å kunne produsere noe som ligner på en ren note, folk som spiller fiolin som får kattejammer til å høres vakkert ut, kattejammer, måkeskrik og fulle folk, samt tog som dundrer forbi leiligheta til alle døgnets tider.

Ja, også surt klokkespill så klart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...