Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FOlkens! Sjur Vaage er spotted på settet til Paradise hotel! KOmmer han inn i finaleuka og vinner hele dritten???? Får han tina og halve kongeriket, eller smeller han kula rett ned i bakken og tar spenna? Velger han dagsfylla eller kviger?

 

Får vi en egen diskusjon.no-paradise deltaker??? følg med videre.

 

 

 

post-175760-0-17307900-1369742012_thumb.jpg

 

 

(si i fra hvis det går for langt)

 

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

En kamerat av meg har 2 fjompenisser til kamerater (den ene har åpen soning og trenger vakter hele tida......men disse er så sløve at han kan gjøre ugagn ustraffet , samme på jobben : det er alltid noen andres feil når vedkommende gjør noe galt) , de minner ikke så rent lite om Baneheia-gutta , den ene har misbrukt jenter mens den andre har holdt vakt. Jeg driter i om den andre ikke var med på det , står du og ser på når noe slikt skjer og ikke griper inn så er du medskyldig , så enkelt er det !

 

Tier du så samtykker du. JHA var like mye skyldig som VK.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Noen ganger synes jeg det er jævla digg å være en skikkelig gris.

 

Ja , bare spør han dansken som ble klåfingra med Beyonce ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

bananmilkshake var ikke så digg som jeg hadde trodd

 

Bannanmilkshake hopp fallera

og bannanmilkshake hopp fallerei !

Er bra og ha

hopp fallerei.....

 

(fritt oversatt fra melodien til Emil i Lønneberget)

 

Nils sine bannanlokk på Mot i Brøstet , he he........

Lenke til kommentar

Æææh,så mange nye folk! *gjemme seg*

 

Yay, kom meg opp klokka 6 i dag. For én gangs skyld er det ikke er kvarter fra jeg står opp til jeg må gå. Store problemer med å dra skrotten ut av senga om morgenen. Eneste som fikset det var å sette vekkerklokka utenfor soverommet. :p

Lenke til kommentar

Æææh,så mange nye folk! *gjemme seg*

 

Yay, kom meg opp klokka 6 i dag. For én gangs skyld er det ikke er kvarter fra jeg står opp til jeg må gå. Store problemer med å dra skrotten ut av senga om morgenen. Eneste som fikset det var å sette vekkerklokka utenfor soverommet. :p

Jeg hadde motsatt problem. Trodde jeg hadde forsovet meg, så fant jeg ut at jeg var oppe to timer før nødvendig :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...