Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg kan fjernlære det, måtte i så fall filmet, men ja, det kan jeg. Eneste man trenger er en tynn tintbørste, alligatorklemmer og tålmodighet, egentlig. Eller q-tips, men da må du ha enda mer tålmodighet.

 

Edit: Hvis du allerede er blond kan du dyppe en selleristang i farge for å lage leopardmønster, da.

er halvveis blond. farget det mer knæsjrosa i dag. :)

neste gang blir det blått!

Lenke til kommentar

Nesten. Broren min får iCrap 4s av meg, og jeg får s4. Moren min skulle kjøpe iCrap til broren min men kjøper heller s4 til meg. Billigere blir det også, og alle vinner på det.

 

Broren min vinner egentlig ikke, da han må bruke en iWrap :p

 

Edit: glemte at dette ikke var bannetråden...

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Hvilken farge bruker du? Jeg bruker La Riche Directions eller Jerome Russel Punky. Rører ikke Manic panic lengre, fordi det er balls.

Mellor&Russel. Engelsk merke som egentlig er veldig billig, men kjempe bra. Det er mer sånn babyrosa det jeg farget med første gang, og deretter fylte jeg på med semipermanent crazy color pinkissimo. Ble ganske rosa nå ja! Og det som er fint er at den semipermanenten holder for meg i 20-30 vasker når jeg ikke har farge under, med den rosa fargen som jeg har under holder den helt til jeg farger! :D

 

Jeg brukte Manic panic første gang jeg farget håret lilla faktisk, mener jeg. Har ikke hørt noe om de andre merkene. Er de gode? Hvordan er evt pakkene? Må du ha mer enn 2 pakker i håret?

Lenke til kommentar

Mellor&Russel. Engelsk merke som egentlig er veldig billig, men kjempe bra. Det er mer sånn babyrosa det jeg farget med første gang, og deretter fylte jeg på med semipermanent crazy color pinkissimo. Ble ganske rosa nå ja! Og det som er fint er at den semipermanenten holder for meg i 20-30 vasker når jeg ikke har farge under, med den rosa fargen som jeg har under holder den helt til jeg farger! :D

 

Jeg brukte Manic panic første gang jeg farget håret lilla faktisk, mener jeg. Har ikke hørt noe om de andre merkene. Er de gode? Hvordan er evt pakkene? Må du ha mer enn 2 pakker i håret?

Jeg synes Punky og Directions er de to beste merkene til semi-permanent. De vaskes dessverre ut litt fort, men til gjengjeld holder en sånn boks ganske mange farginger. Da jeg hadde langt og tykt hår varte en directions-boks ca. 2.5 farginger av hele hodet. Skikkelig drøy i bruk. I tillegg koster de relativt lite, jeg betaler vel £3.50 per boks fra en britisk nettside.

Er jo litt fascinerende da. Om jeg skulle lagt inn noen slike farger, tror jeg nok det bare hadde blitt striper, med lyse pastellfarger. Fått høre at jeg hadde passet som redhead, men tror ikke jeg hadde turt å hatt en sterkere rødfarge enn den her for eks:

Begynn med ombre tips og jobb deg oppover. De er veldig i vinden nå i sommer, har farget så mange rødt og rosa og turkis og blått nå at jeg tror det må være i vinden. Farget og nabojenten til bestevenninnen min mørkerosa og "niesen" min (bestevenninnen sin datter) sitt hår blått og grønt. Hvis en fireåring og en femåring tør, tør du og! Jeg har forøvrig til gode å se en person som ikke kler knallrødt hår.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...