Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars tennene dine hvis det er alternativet!

Ja, det er en grunn til at jeg nå lever på øl, red bull (sukkerfri så klart, smaker høgg, men) og vann. :p

Fikse 13 hull på 5 måneder var ikke gøy, verken for meg med tannlegeskrekk eller lommeboka mi.

 

Beste ølet som finnes, Mack Smrprty

smrprty.jpg

Nei, fysj og æsj!

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg nye joggesko. Og bestille biff chopsuey. Litt tidlig for middag, men ja.. Det gjøkke no.

Sko er heldigvis den eneste tingen jeg kan være sikker på at forblir samme størrelse. Jeg har jo et lass av det, da. Så å kjøpe mer er et veldig irriterende moment i en kvinnes hverdag. Hvordan skal man velge.

Klær er det verre med. Finner sjeldent mine størrelser. Dessuten vil jeg alltid ha mer av det. Sukk.

Lenke til kommentar

Har du fri eller?

Ja.

 

Sko er heldigvis den eneste tingen jeg kan være sikker på at forblir samme størrelse. Jeg har jo et lass av det, da. Så å kjøpe mer er et veldig irriterende moment i en kvinnes hverdag. Hvordan skal man velge.

Klær er det verre med. Finner sjeldent mine størrelser. Dessuten vil jeg alltid ha mer av det. Sukk.

Jeg kan ikke begynne med klær, fordi da får jeg en tom konto.. Sko har jeg mye av, men jeg får aldri nok!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...