Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://en.wikipedia....ng_the_Kool-Aid

""Drinking the Kool-Aid" is a metaphor commonly used in the United States and Canada that refers to a person or group's unquestioning belief, argument, or philosophy without critical examination. The phrase typically carries a negative connotation when applied to an individual or group. The basis of the term is a reference to the November 1978 Rev. Jim Jones Jonestown Massacre,[1][2] where members of the Peoples Temple were said to have committed suicide by drinking Flavor Aid (not actually Kool-Aid) drink laced with cyanide."

Måtte søke litt opp om dette selv.. Fant dette.

Endret av Extraterrestrial
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med navnedag.

:)

Takk :D Utrolig nok har jeg ikke fått en eneste gave, og heller ikke fått lov å slakke hele dagen. Dårlig gjort.

Skrevet

Blir en nydelig dag i dag. X'en har endelig fått ræva si ut av leiligheta. Mest sannsynlig fått meg ny leilighet nå. Blir dekkskift, solarium og trening i dag. Passer meg helt fuckings perfekt. :)

Skrevet

ikke bra dag, har sovet 6 timer...-.- og har en prøve etterpå som varer i 2t.... og akkuratt nå står bare en lærer å snakker uforstålige ting. Plus regn ute.... ikke noen chill dag.... ://

Blir en nydelig dag i dag. X'en har endelig fått ræva si ut av leiligheta. Mest sannsynlig fått meg ny leilighet nå. Blir dekkskift, solarium og trening i dag. Passer meg helt fuckings perfekt. :)

Så bra da! :) Høres chill ut ;)

Skrevet

Enig med L4r5 - ingen god morgen. Det kan bli en god dag, men det tyder på at det kan bli en jævlig dag, og en værre tid fremover. Ittno å smile for!

Hau!

Må du itte klaga så fært!

Ætte sætn å jøra dritn længre bærre førdi'n er littegranna skrall!

Ska t lægn sjøl i dag å slit me dårli samvittihet attpåtell!

Jævla dritt!

Skrevet (endret)

Lurer på om det er Tone Damli Aaberge som har parkert rett utenfor vinduet her jeg sitter på skolen. Hun har parkert på et sted hvor det ikke er lov, høhø. Her kryr det med parkeringsvakter.

edit; Helt sikker på at det var hun.

Endret av Quote
Skrevet (endret)

Brukte 3 dollar, vant 100. Føler jeg er klar for senga nå. For lang flytur og lite søvn i dag, pluss litt drikke. Las Vegas er en av favorittbyene mine så langt i langturen min rundt om i USA.

Endret av Maury
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...