Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må tåle litt. Ingen er fritatt for å bli parodiert. Jeg har ikke noe til overs for denne offerkulturen der man skal trå på eggeskall for ikke å såre overfølsomme mennesker, tvert imot er det bare et tegn på at de behøver å herdes. Sier dette på generelt grunnlagg, for jeg vet ingenting om hva slags person Datasmurf er.

 

Å bli parodiert er en ære. Nå skal jeg bare vente på å få den æren selv.

Lenke til kommentar

Det er jo året alt liv på jord blir avsluttet, så blir rimelig varmt nå som helvete kommer.

 

Fun fact: Mayaene hadde ikke skuddår i kalenderen sin. Dermed er datoen de ville kalt 21.12.2012, den samme som vi ville kalt 03.07.2011.

 

Så jorden har faktisk allerede gått under. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man må tåle litt. Ingen er fritatt for å bli parodiert. Jeg har ikke noe til overs for denne offerkulturen der man skal trå på eggeskall for ikke å såre overfølsomme mennesker, tvert imot er det bare et tegn på at de behøver å herdes. Sier dette på generelt grunnlagg, for jeg vet ingenting om hva slags person Datasmurf er.

Jeg ser frem til dagen du forteller en død baby-vits til noen som nettopp har spontanabortert, for så å kritisere deres "overfølsomhet" ved å si at vi lever i en offerkultur.

Endret av Lord Britishface
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...