Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er jo året alt liv på jord blir avsluttet, så blir rimelig varmt nå som helvete kommer.

 

Fun fact: Mayaene hadde ikke skuddår i kalenderen sin. Dermed er datoen de ville kalt 21.12.2012, den samme som vi ville kalt 03.07.2011.

 

Så jorden har faktisk allerede gått under. :)

:ohmy:

 

*kjøpe tacoskjell*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i helvete har jeg ikke funnet ut at det er en annen greie for meldinger på Facebook før nå? Fant meldinger ifra tilbake til 2008 jeg ikke hadde lest.

 


  •  
  • Nederlandsk fyr som spørte meg om jeg ville kjøpe Captain America-blader av han i forrige måned.
  • Par sex-ads.
  • Invitasjoner til å anmelde filmer for Filmbonanza.
  • En filmkritiker for Filmbonaza sender meg hatmeldinger fordi jeg disset han på Facebook-pagen til Filmbonaza (Ja, han med blurays bak seg hver gang han anmeldte filmer).

 

Noen korte meldinger:

 

  • "ER PRISON BREAK ferdig!?"
  • "dude your amazing you can speak like 10 difrent laungases and i cant even spell so you should like add me ya dig.... so yeah"
  • ‎"DIN MORRAKNULLER! SLETT BILDET DU LA UT! FITTE!"

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Det er ikke de røde meldingene i innboksen der du er vandt med å lese dem. Det er via den other-delen hvor du som regel får "spam" ifra grupper og slikt du er fan av.

 

Også Heilage og empetre hadde mye der de også. Og heller ikke vært der selv.

 

Jeg trodde meldinger sendt til deg alle skulle komme inn som meldinger fra folk du ikke har som venner også. Men tydeligvis ikke.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hvilken type kaffe liker dere best?

 

 

Leste litt på National geographic ( link i sig), orkanen katrina i 2005 ble estimert å ha en energi på 20 trillioner watt ( 20.000.000.000.000 Watt)

Står også om hva andre naturfenomener inneholder ca med energi Her,

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...