Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikken

Jooo, gjør det, gjør det, gjennomfør det! Som lillesøstrea mi alltid sier.

 

Så lenge jeg har noen å dele morsomme/interessante ting med, så er jeg fornøyd. Irrelevant om personen heter Hedvig, Facebook eller Diskusjon.no :tease:

 

Hmmm :hmm:

Lenke til kommentar

Så lenge jeg har noen å dele morsomme/interessante ting med, så er jeg fornøyd. Irrelevant om personen heter Hedvig, Facebook eller Diskusjon.no :tease:

Hei :D

 

 

Skal jeg glede deg? :)

pleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikken

Alle skal få, alle tjener på det. :tease:

 

 

Skal jeg glede deg? :)

Du skal få lov til å prøve.

 

Btw, ikke hør på Lars.

 

Hva sier du til en romantisk tur på byen der vi først drikker før vi tar turen til hjem til deg. Hjemme hos deg tar vi begge hver vår blotter, før vi beveger oss inn i det fjerde univers. :blush:

Om du ønsker kan jeg gi deg en bit sjokolade også, har sendt til wizzlee før så. :tease:

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Eventuelt innlagt.

Tenk så morsomt du kan ha det der da! Har du ikke sett Gjøkeredet?

 

Jeg er allerede glad, trenger ikke å ta med meg gal på kjøpet...

 

Ja, men da trenger jeg jo ikke jobbe for å gjøre deg gladere :) For mye av en god ting, og alt det der.

Lenke til kommentar
Tenk så morsomt du kan ha det der da! Har du ikke sett Gjøkeredet?
Selvfølgelig har jeg sett den. Tok det som forberedende studie. Så koko som jeg er av og til så er det bare et tidspørsmål før jeg blir avslørt og lagt inn på et rom med myke vegger.
Lenke til kommentar

Prøvde det og nå har jeg halvveis latterkrampe. :ermm:

Det er jo bra :)

 

For en idiotisk oversettelse det der er. Skjønte nesten ikke hvilken film du snakket om engang...

Ikke jeg som har bestemt :)

 

 

Selvfølgelig har jeg sett den. Tok det som forberedende studie. Så koko som jeg er av og til så er det bare et tidspørsmål før jeg blir avslørt og lagt inn på et rom med myke vegger.

Den er så sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...