Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk ikke sett noe særlig jeg heller, men har sett mange intervjuer med ham, og lest mange av artiklene han har skrevet og lignende. Han er utrolig inspirerende for meg i hvertfall, og har gitt meg utrolig mange fine ideer og innfallsvinkler for hvordan jeg vil legge opp undervisningen for at den skal være givende, og få med alle sammen.

 

Det høres bra ut. Men sexy var han ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, på tide å avsløre Datasmurfparodien min nå før det tar helt av her.

Sklidde aldri på et bananskall så jeg ikke kunne lage pannekaker. Er heller ikke en foredragsholder, overvektig eller har en overvektig kompis med helt syke meninger. Utrolig hvor lite kritiske noen personer her er, spesielt deg, Slimda! :p

 

Dette betyr også at jeg er i stand til en omgang med deg, Hansern! Du har nummeret mitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Wow, på tide å avsløre Datasmurfparodien min nå før det tar helt av her.

Sklidde aldri på et bananskall så jeg ikke kunne lage pannekaker. Er heller ikke en foredragsholder, overvektig eller har en overvektig kompis med helt syke meninger. Utrolig hvor lite kritiske noen personer her er, spesielt deg, Slimda! :p

 

Jeg lo godt av innleggene. Nå har ikke jeg lest spesielt mange innlegg av Datasmurf og vet ikke hvor på kornet du tok ham, men det var en veldig god parodi på ca. halvparten av innleggene på FB-veggen min. Det går som regel i en blanding av matlaging, sykdom og TV-serier, godt iblandet offer-mentalitet og sterke meninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler meg nesten truffet, såra, vonbroten m.m., men så kom jeg på at jeg allerede tilhører et yrke bestående av elitister og selvgode jævler, der jeg absolutt ikke er unntaket. Så... hva er galt med å være selvgod? Det er ikke som om jeg er det UFORTJENT, sånn som lærere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...