Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ønsker du å få noe som inneholder mye metall til å brenne? Har prøvd å brenne et gammel hovedkort med gassbrenner, men gikk dårlig.

 

Kan brenne et am3 hovedkort om dere trenger bevis. :ph34r:

Dynke den i bensin eller diesel. Brenner nok en liten stund hvertfall. Sett i gang. Dette vil jeg se.
Lenke til kommentar

Jaaa, la oss se du brenner et am3 hovedkort. So excited im about to burst.

Ser sarkasmen i innlegget, men poenget mitt var at det skal godt gjøres å få en pc til å brenne.

 

Slimda, lukter shiet hele veien hit.

 

 

L4r5, legger ut film i morgen, vil du at jeg skal gjøre noe spesielt eller bare brenne det? Jeg har zippobensin som jeg kan helle over det. Er tros alt bare et gigabyte ddr2 drittkort :tease:

 

Kammizez The machine er en "bong" som funker spesielt bra til dmt.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

L4r5, legger ut film i morgen, vil du at jeg skal gjøre noe spesielt eller bare brenne det? Jeg har zippobensin som jeg kan helle over det. Er tros alt bare et gigabyte ddr2 drittkort :tease:

Putt det i en blender når det er "utbrent". Pulveret som blir igjen fyller du i en ballong sammen med helium (fås på teknikkmagasinet) og send det hele avgårde. Husk å feste på en lapp der du ber om at folk sender deg en epost om de finner ballongen.
Lenke til kommentar

Kammizez The machine er en "bong" som funker spesielt bra til dmt.

Ehm. Tror du må utdype ennå litt mer.

 

Ok The machine er en bong som man lett kan lage selv ut ifra fks en glassflaske. Dmt tåler ikke så høye temperaturer før virkestoffet i det vil ødelegges, og derfor varmer man det gjerne imens det er inni glassflasken slik at det ikke blir direkte kontakt med stoffet og flammen.

 

Sånn veldig kjapt forklart...

 

 

Synes det ble litt drøyt lars, men jeg kan skrive inn brukernavnet ditt. :blush:

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...