Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk annmerkning for å trekke ned lua til en kompis av meg.

Ble sendt ut av klasserommet pga bråk som ikke var min feil, så måtte jo ta igjen på han som gjorde det. Så på vei ut så tok jeg lua hans og trakk den ned.

 

Kom inn litt senere med et stort smil, såklart forstod alle hva som hadde skjedd så de brøt ut i latter :p

Alle utenom lærerene og han som hadde mista lua :p

Lenke til kommentar

Har bare en som utmerker seg :p

 

i tiendeklasse ble jeg nesten utvist og fikk en drøy anmerkning for å lage en plumbo granat, for å så kaste den ut fra tredje etasje og utafor lærerværelset.. tror rektor brukte nøyaktig 4 sekunder fra stolen sin og opp i klasserommet vårt.

 

sett bortifra det fikk jeg og 3 andre anmerkning for å spytte papirkuler gjennom sugerør på ryggen til læreren, men den er vel standard :)

Lenke til kommentar
Altså, egentlig driver jeg ikke på med så mye faenskap, men noe galt har jeg gjort da. :p

Dette her ble det ikke anmerkning av, gjelder forsåvidt også en kompis av meg, men vi hadde ei forbanna deilig dame som lærer i Kunst og Håndverk i 8'ende klasse. En dag i timen sitter kompissen min og meg på et grupperom, han har ryggen til døra og hun kommer inn mens han snakker om hvor hardt han skal pule hun når han slutter på denne skolen. Hun har ikke sagt et ord til han siden :p

Skjedde nesten det samme med en kar i klassen min på ungdomsskola. Han skrev på tavla at en viss kvinnelig lærer var så sykt deilig. Hun kom inn til timen (det var en vikarlærer, så han visste ikke at hun skulle komme og hun kom for tidlig) og så selvsagt det som sto på tavla. Han var kjapp og byttet ut krittet med svampen. Han blei flau som bare faen og hun sa ingenting. :D

Lenke til kommentar
Og en gang på VG1 så fikk en medelev anmerkning for å komme for seint til timen. Han var nemlig på WC med en jente og koste seg. :D

Denne tråden heter faktisk: KULESTE anmerkning på skolen. Ikke "anmerkninger på skolen"!

 

"Kom forsent til timen" er ikke akkurat noe spesielt kul anmerkning uansett om han har kjørt en jente i tarmen på dassen rett før.

Lenke til kommentar
I niende klasse fikk jeg anmerkning for å ikke forstå hva lærern sa da hu snakka med mat i munn. ;)

Og en gang på VG1 så fikk en medelev anmerkning for å komme for seint til timen. Han var nemlig på WC med en jente og koste seg. :D

Synes nå disse var ganske bra jeg da men ;)

Lenke til kommentar

"Vert med på og starte matkrig" Står det i karakterboka mi fra ungdomskolen.

Verste jeg gjorde var og stjele hele nøkkelknipet til en lærer som ga meg og noen kompiser adgang til hele skolen, alle dører. Endte med mange små fitte snitcher gullbarn som hadde "observert" oss med nøkkel? looool. Ble dratt opp med 3 andre på kontorer til rektor og inspektøren og en wannabe lærer som prøver og ta over verden etter min menig. Der fikk vi 20min med dritt prat, så fikk vi beskjeden at nå skal jeg lukke døra og gå inn på kontoret og da skal nøkkelene ligger der når jeg åpner igjen om 2 MINUTTER!. Trua først med politi anmeldelse og at vi ville bli tatt med en og en i avhør hos politiet, noe som skolen er kjent med fra før så vi tok ingen sjangser. Hadde jo så klart slengt fra meg hele dritten i en søppel kasse når vi ble dratt opp på kontoret så vi sa noen andre hadde nøkkelen og vi måtte hente den. Så når vi var tilbake så ga jeg den ene nøkkelen og sa det var alt vi hadde og vi fant den så med en nøkkel bare på doen rett etter ferien bla bla. Slapp unna utvisning på grunn av litt pynting på sannheten :)

 

Har sikkert mange andre også som jeg kan komme på :p

Lenke til kommentar
I niende klasse fikk jeg anmerkning for å ikke forstå hva lærern sa da hu snakka med mat i munn. ;)

Og en gang på VG1 så fikk en medelev anmerkning for å komme for seint til timen. Han var nemlig på WC med en jente og koste seg. :D

Synes nå disse var ganske bra jeg da men ;)

Touch Too much

Prøver deg på en AC/DC ja ;) Men nok av dette. Flere anmerkninger plz :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...