Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Kommer til tredjetime, ser at det er Norsk og sier: "Nei faen dette orker jeg ikke" smeller igjen døra og drar hjem.

 

Kommer forsent til timen, kaller lærer for retard og går hjem.

 

Sparker pult på medelev og roper "hold kjeft din feite faen" til lærer som prøver å roe han ned.

 

Er ikke mine, men det er ihvertfall ikke normale anmerkninger :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt rolig og fredelig i timen og så på en kar som hadde norskpresentasjon. Jeg sitter helt bakerst og slapper av mens en annen kar som heter Daniel satt helt foran og fniste og lo av han som hadde presentasjonen fordi han husket jo ikke et kløyva ord av hva han skulle si. Plutselig sparker han som hold presentasjonen alt han kunne til i pulten til Daniel som sitter foran. Han som sparket er en diger type med 48 i sko så sparket var nok på et trykk med en middels lastebil. :!:

 

Det endte med at Daniel, ikke bare fikk vondt, men fikk også en anmerkning for å ha fnist i timen. Han som sparka i pulten ble ikke snakket til en gang. Dette sparket ble et kjent samtaleemne på skolen i noen uker framover.

Lenke til kommentar

"Løper rundt og hyler" - HAHA

 

Har også en nyere:

 

Litt historie: Vi satt og pratet om forbrukerkjøpsloven når en kamerat i klassen fortalte at han hadde mistet sin i toalettet.

- Jeg svarer umiddelbart med og vise en onaneringsbevegelse.

 

Anmerkning: 3 * Obskøne bevegelser i timen.

Endret av Mats Danielsen
Lenke til kommentar

Jeg klatret inn i en skjult ventilasjonsinngang som var "nedlagt". Vennene mine og jeg hadde lenge stått og sett på dette sorte hullet som gikk under flaten foran inngangen til skolen. En dag skulle jeg hjelpe noen av jentene inn i den gangen. En lang, mørk og våt gang. Jeg greier ikke å la være å skrike; "EDDERKOPP!" så høyt at rektor hørte det inn på kontoret. Jentene fikk hetta og krabbet så fort de kunne ut med meg i hælene hvor ved utgangen, vi ble møtt av rektor. Rektor måtte ringe til foreldrene mine for den hendelsen. Når jeg kom hjem sa moren min at; "Det er meg du har nysgjerrigheten fra." Og mer hørte jeg ikke om den saken!

Lenke til kommentar

En i klassen spurte læreren om hva som skjedde om han sat kraftforsyninga på en av dataene i klasserommet på 115V istedet for 230v og han fikk beskjed om og IKKE gjøre det, så prøvde han og lure meg til og gjøre det, og først så var kabelen ute av datan men så satte han den inn og glemte at han gjorde det. Så spurte han meg om jeg kunne gjøre et quest for han, han viser og SÅ JÆVLIG DUM som han er klarer han og vippe bryteren på dritten til 115V med skrujernet og følgende knallskudd inn i øret mit som igjen førte til øresus i timesvis etterpå. Dessuten røkyla han halve klasserommet i det han generelt sakt "sprengte" hele strømforyninga til himmels mens læreren sto rett bak han og sa....ja sier vi 5 eller 6 annmerkninger gutta? :D

 

jeg sier nedsatt, dum og idiot. Fordi jeg skvatt som faen men ledde meg ihjel etterpå :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...