Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Kuleste/teiteste for min del må være engang der jeg fikk melding med hjem for å kalle læreren en "slåbråkk".

Herregud, denne fikk meg til å le høyt ass :p

Pfft!. Det er da ingenting. Jeg ble utvist for bedt læreren min om å gå å legge seg i en diskusjon om en karakter på en prøve.

 

Jeg lo ikke fordi det var så kult gjort eller noe, jeg bare syns det var hysterisk morsomt å kalle læreren for en slåbrokk.

 

*ler enda*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått annmerkning både for å ha matboksen på pulten i timen, og for å ha vannflaske (tom, med påskrudd kork) på pulten i timen...

 

Hva er problemet med det?

Nazi lærere dere har da. Etter jeg var ferdig på barneskolen var det ingen lærere som brøy seg om vi spiste/drakk i timene, så lenge vi ikke bråket eller forstyrret andre med det. Det gjaldt også godteri; akseptert hvis det ikke forstyrret.

 

Jeg ser det er andre her som har nevnt "net send", det fungerte i alle fall fint når jeg gikk på videregående... Vi brukte det flittig i økonomitimene, og siden vi hadde økonomi siste timen på fredag, så endte alle datamaskinene på skolen opp med "god helg" (og et par ganger noen frekke komentarer) på skjermen i det vi logget ut. Det var også noen som lagde en .bat-fil som pinget adressen til lærerens maskin med 9999 pakker på størrelse 9999, og lot det gå i en "while 1" loop :p Læreren fant aldri ut at det var vi som gjorde det, han trodde bare nettet på skolen var overbelastet fra tid til annen :p

 

Selv ble jeg tatt for "hacking" en gang på barneskolen :ph34r:

Før jeg sier resten vil jeg bare nevne at vi hadde ikke tilgang til C: på "min datamaskin", og kjør knappen på startmenyen var ikke tilgjengelig... OS var windows 98.

Jeg hadde åpnet regedit og bladde tilfeldig rundt for å se hvilke programmer som var installert som vi ikke hadde tilgang til, og hadde åpnet CMD (terminalvinduet) og gjort en dir av c:\windows\system32... Læreren som så hva jeg gjorde skjønte ikke en skit (var over 50), og ble ikke særlig glad :p

(dette var for ca 9-10 år siden)

Måten jeg "hacket" dette på var via ctrl-alt-delete, og så bruke kjør derfra...

 

(Et par uker etterpå lærte jeg en annen lærer hvordan han skulle kopiere filer han hadde laget på skolen over på en diskett for å få det med seg hjem... :p)

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Fikk også en anmerkning i Mat-timen (Heimkunnskap?) der man skulle lage mat. Det var slik at læreren skulle smake litt på alles mat for å bedømme hvilken gruppe som har laget den beste maten. Litt utpå året begynte jeg å bli lei av at jentene laget den beste maten hele tiden. Jeg fikk en kompis av meg til å distrahere alle jentene på den gruppen mens jeg "krydret" sjokoladepuddingen deres med en halvboks tørket chilipepper. Det var et artig syn når læreren tok en bit av den. Sto å helt ei seg vann fra vasken i 10min i strekk

Dessverre var det en av mine mindre begavede medelever som hadde fått med seg vem som hadde gjort dette og sladret.

Lenke til kommentar
Fikk også en anmerkning i Mat-timen (Heimkunnskap?) der man skulle lage mat. Det var slik at læreren skulle smake litt på alles mat for å bedømme hvilken gruppe som har laget den beste maten. Litt utpå året begynte jeg å bli lei av at jentene laget den beste maten hele tiden. Jeg fikk en kompis av meg til å distrahere alle jentene på den gruppen mens jeg "krydret" sjokoladepuddingen deres med en halvboks tørket chilipepper. Det var et artig syn når læreren tok en bit av den. Sto å helt ei seg vann fra vasken i 10min i strekk

Dessverre var det en av mine mindre begavede medelever som hadde fått med seg vem som hadde gjort dette og sladret.

Surt...xD

 

Man føler at man har noe uoppgjort med venkommende da...! :p

 

EDIT: Kan tenke meg at det var et herlig syn, ja..! :D

Endret av Svirre91
Lenke til kommentar
Sovne under tentamen etter og ha levert, jeg gjorde visst nok de andre elevene urolige... :ph34r:

Har sovet under en haug tentamner jeg, har aldri fått anmerkning for det :ph34r:

 

Bare tull å gi anmerkning for noe sånt. Så lenge du ikke forstyrrer noen, så må du da kunne gjøre som du vil. Idioti å sove bort tentamen, men det er ditt valg.

 

Jeg er ikke enig i det du gjør, men jeg vil inntil døden forsvare din rett til å gjøre det. :p

Lenke til kommentar
Sovne under tentamen etter og ha levert, jeg gjorde visst nok de andre elevene urolige... :ph34r:

Har sovet under en haug tentamner jeg, har aldri fått anmerkning for det :ph34r:

 

Bare tull å gi anmerkning for noe sånt. Så lenge du ikke forstyrrer noen, så må du da kunne gjøre som du vil. Idioti å sove bort tentamen, men det er ditt valg.

 

Jeg er ikke enig i det du gjør, men jeg vil inntil døden forsvare din rett til å gjøre det. :p

Kan jo spørre hvor dumt det er da. Du sover i tre timer, og våkner utvilt og skriver i 2 timer og får 5er tilbake ^^

Sånn jeg gjorde det i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sovne under tentamen etter og ha levert, jeg gjorde visst nok de andre elevene urolige... :ph34r:

Har sovet under en haug tentamner jeg, har aldri fått anmerkning for det :ph34r:

 

Bare tull å gi anmerkning for noe sånt. Så lenge du ikke forstyrrer noen, så må du da kunne gjøre som du vil. Idioti å sove bort tentamen, men det er ditt valg.

 

Jeg er ikke enig i det du gjør, men jeg vil inntil døden forsvare din rett til å gjøre det. :p

Kan jo spørre hvor dumt det er da. Du sover i tre timer, og våkner utvilt og skriver i 2 timer og får 5er tilbake ^^

Sånn jeg gjorde det i hvert fall.

Hmm...må prøves... :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Juksa på en geologi-prøve en gang i 8. klasse (tror jeg det var), med det gamle gjemme-boka-søpla-på-dass trikset. Lærern ble ganske mistenksom etterhvert som alle guttene i klassen (vi var bare 3, landsbygda) stakk på dass minst 2 ganger iløpet av prøven.

Mistanken ble bekrefta når vaskehjelpa leverte ei Geologibok med ene fyren sitt navn på til lærern dagen etterpå, hun hadde funnet den da hun tømte søpla på toalettet :p Vi glemte visst å hente den igjen etter prøven.

 

Dette visste ikke vi noe om, før samme lærern tok oss til side i gymtimen og ville snakke med oss en og en på kontoret. Vi hadde ikke fått tid til å koordinere noen historie, så alle tre fortalte villt forskjellige ting, jeg prøvde å skylde på at jentene i klassen hadde planta boka på guttedassen, for å "ta" oss. Han andre innrømte hele greia, og han tredje brånekta.

Ble anmerkning OG nedsatt orden på alle 3 det året :)

 

Gjorde det ikke mye bedre at lærern brukte nazi-metode på oss, og

noterte hvert eneste ord vi sa under "forhøret", og sendte det som brev til foreldrene våre som prikken over i'en.

 

 

I know den er gammel ............. :p

 

Men visst han brukte Nazi metoden, du kunne jo ikke sakt et ord under avhøret :wee:

Lenke til kommentar

En gang klarte jeg å få sprengt en hel Litago-eske utover 3 dører i kjellern på ungdomskolen.

 

En annen gang var vi litt flere om å få plassert et stort skap inne i handicap-heisen, med dører låst slik at det ikke var mulig å få fjernet skapet utenfra, med en liten tass fra klassen gjemt bak skapet :w00t: .

 

Edit: Jeg og 3 andre fikk bråk for å vente til skoledagen var over noen kilometer fra skolen i et sykkelløp vi hadde, alle som var bak oss motte vente da vi fikk trekk for å kjøre forbi noen :p

 

Kan vel også slenge med å kaste bøker som man hørte bladde fram og tilbake opp i lufte-anlegget (det ble sugd opp), samt en papphus av Grandiosapapp og brød som rottna og lukta skit.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Jeg fikk for å kaste en snøball på et huskestativ. Lærern skrev: Kastet snøball på offentlig eiendom samt utgjorde en trusel for medelever!

 

Vi var 5 elever som skulle kaste hver vår snøball så langt som mulig, på lærers oppfordring. Da vi var ferdig fikk alle en annmerkning. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...