Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal legge meg nå så jeg tar noen korte fra barneskolen (brev med hjem):

 

 

-knappenål på stolen til lærern. (kaffe flekker i taket da jeg begynte på ungdomskolen 4 år senere.)

-helle melk i den største pokalen i "pokalskapet" for så å vene å se hvor lang tid det tok før de "luktet" seg frem til problemet.

-hoppe fra vinder i 2. etasje.

-klippe over barnesikringer som ble installert etter hendelsen over, for så å hoppe ut av vinduet fra 2. etasje.

 

-jeg og noen kompiser fant et dekk en gang. vi bestemte oss for å trille det ned en lang bakke. "kjempe gøy!" men:

veien svinger. det gjorde ikke dekket. det treffer istdeen en mur, hopper 3 meter og fortsetter rett mot parkeringsplasen. jeg aner ikke hvordan vi var så heldige, men dekket paserer fint mellom rektor og klasseforstanders bil. deretter bærer det rett ut i veien. det var tilfeldigvis ikke noen blier der akkurat da og det triller rett over og havner i en elv.

 

man skulle nesten tro det var for godt til å være sant. og det var det. rektor har selfølgelig fått med seg hele episoden fra lærerværelset. resultat: brev med hjem :roll:

 

det var det jeg fikk tid til nå, men skal komme med de beste i morgen ;)

Endret av 2ball(s)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ein fin solskinnsdag på Nesholmen leir. Eg og ein kamerat er ute og kødder oss med å kaste kongler på kvarandre med svær fart. Han treffer meg mitt i pappen, og eg blir forbanna, og testosteronet pumper som bare faen. "Eg må drepe!" sier det, med ondskapsfull stemme fra tankesenteret.(har ikkje noen form for AD/HD eller liknende. Dette er ein overdramatisering :whistle: ).

 

Eg plukker opp ein 15mm i diameter stein, og kaster den i ein fin og forsiktig bue. Med mine superbe sikteskills, så bommer eg på kameraten og treffer heller eit vindauge. Denne steinen på 15mm i diameter med ein fart på 1-2 km/t knuser ein rute i tusen knas. Viste seg at eg hadde truffe eit spesielt svakt punkt på ruta. :thumbdown:

 

Uansett, så kommer det 10-30 tilskuarar og gapar som bare fa**, og ut løper ein lærar. Det blei rekning på 4.000 godt norske kroner. Resten av dagen går kameraten min rundt med mental skade, og endeløs babling om kordan eg kunne tatt livet av han :innocent::tease:

Lenke til kommentar

Oooh, kom på en nå!

Jeg og tre andre var på samme gruppe i et prosjekt.

Vi fikk øve helt øverst i en trapp, på et platå liksom.

Vi kunne se helt ned til første etasje i midten av trappegangen.

Modne og vel behersket som vi var bestemte vi oss for å drite i prosjektet og heler spytte ned til første etasje. :p

En venninne samlet seg en diger klyse og fyrte av spyttorpedoen ned til første etasje.

Men hvem kommer der? Joda, den verste lærerstudenten kommer plutselig til syne, på vei ut av bygningen. *klæss* Klysen lander naturligvis midt på hodet hennes. :wee:

Hun fryser brått bevegelsene sine og vi hører hulking.

Oh, happy days. :wee:

 

''Spyttet student i hodet''

Foreldrene hennes var så stolte.

Lenke til kommentar
Du gikk på undomskolen i 7. du?

 

Leser dårlig, du?

 

Jeg har vel ikke fått noen ordentlig morsomme anmerkninger etter at jeg begynte på ungdomsskolen, men hadde noen fine opplevelser i 7.
Endret av Liiland
Lenke til kommentar
Eg og ein kamerat er ute og kødder oss med å kaste kongler på kvarandre med svær fart.

 

WOW kongler med stor fart, du er nok en av de harde. HAHA

 

 

Mhm :whistle: Neida, det var ikkje så gale som eg skulle ha det til, men eg var yngre, og konglene var av dei massive typene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...