Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Stakk blyant inn i hodet på Anita så hun begynte å blø"

hehe

 

Som du sier, det er snakk om kuleste anmerkning, ikke slemmeste anmerkning.

Det er overraskende mange i denne tråden som syntes at å være slem er kult...

Enig i at det er mange som ler av slike ting, men selv ler jeg av det...ikke pga det som skjer, men at det blir for dumt! :!:

 

Kommer det en som f.eks. har fått anmerkning for å ikke komme ut av skapet (bokstavlig talt!!), så er det uskyldige saker...:p De som tar av... :thumbup:

Lenke til kommentar

Eg fekk beskjed frå lærer at eg skulle late igjenn vindauget. Så svarte eg "nei!" då ga han meg ein merknad for eg ikkje gjor det han sa, men eg blei nyskjerrig for å sjå i "merknadsboka" hans for å sjå om eg verkleg fekk en merknad eller ikkje, då sa han "merknad for sniking i sakene mine" eg blei ganske sur for det så eg sa "men faen då!" så fekk eg en merknad for å banne.. yay 3 merknada på 15sek,

Lenke til kommentar
Jeg og et par venner ble sure på læreren.

Vi gikk til parkeringsplassen og snudde hans bil mellom 2 biler.

Haha, var en gjeng på ungdomsskolen som dro den der også. Plukket ut den særeste og mest distré læreren, som forøvrig kjører boble av den gamle typen, og snudde den på tvers mellom et tre og en SUV noen hadde latt stå (stått der er par dager.) Hu skjønte ingen verdens ting, hu trodde faktisk hu hadde parkert der.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Eg fekk beskjed frå lærer at eg skulle late igjenn vindauget. Så svarte eg "nei!" då ga han meg ein merknad for eg ikkje gjor det han sa, men eg blei nyskjerrig for å sjå i "merknadsboka" hans for å sjå om eg verkleg fekk en merknad eller ikkje, då sa han "merknad for sniking i sakene mine" eg blei ganske sur for det så eg sa "men faen då!" så fekk eg en merknad for å banne.. yay 3 merknada på 15sek,

 

Lucky you hehe :p

Lenke til kommentar

emm.. måtte sitte igjenn fordi jeg gikk da klokken ringte. jeg sa ikke "takk for i dag" før jeg gikk. dette var foresten første uken på ungdomskolen :roll:

 

hva annet har vi, da..?

 

-snusing (meget kult, ja)

-klatre på taket :p

-være på butikken i friminuttet.

-stable alle pultene i klasserommet til en pyramide for så å sitte seg på en stol på toppen :roll:

 

er nok mye mer, men jeg kommer ikke på det sånn i fraten..

 

edit: fikk ikke anmerkning på barneskolen og det utnyttet jeg meget godt. har mange gode historier om djevelskap vi gjorde på barneskolen, ja :!:

 

edit2: søker herved om lov til å poste noen ting vi gjorde på baneskolen. fikk brev med hjem ganske ofte. er det godt nok? :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Jeg har vel ikke fått noen ordentlig morsomme anmerkninger etter at jeg begynte på ungdomsskolen, men hadde noen fine opplevelser i 7. :p

 

Var i en matteprøve, der jeg og sidemannen var ferdig først. Vi fikk beskjed om å sitte rolig, noe vi ikke klarte. Vi fant et balltre bakerst i klasserommet, fant ting som vi kunne slå(alt fra viskelær til papir). Vi satte igang, og det vi fant fløy rundt i alle kanter. Vi ble deretter sendt til rektor, og vi måtte selv ringe til foreldrene våre og si hva vi gjorde.

 

En annen ting jeg har gjort, som også er litt morsom: Litt senere på skole-året, dette. Vi hadde KRL, noe jeg og resten av klassen hatet intenst. Ingen gjorde noe. Jeg og samme person som nevnt i avsnittet over, drev og kastet viskelær på hverandre. Sidemannen til kompisen min bad om hjelp, og læreren stelte soeg opp ved siden av pulten, med rumpa litt ut, slik de pleier å gjøre. Jeg tenkte da "neh.. Jeg treffer ikke henne, så jeg kan bare fortsette å kaste." Det endte med mail hjem der det sto "kaste viskelær på rumpen til lærer."

 

Jeg og noen har også tent på fyrverkeri i klosettet, som også endte med 2 timers lagt møte med rektor, og melding hjem.

 

 

Jo.. Andre dagen min på ungdomsskolen hoppet jeg ut vindu, btw. Uheldigvis kom rektor akkurat ut fra inngangen da :no:

Endret av Liiland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...