Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk anmerkning fordi jeg hørte på du som hater gud av satyricon i friminuttet, det var på ungdomskolen, hvorfor jeg ikke klaget på det vet jeg ikke, var en ganske kristen lærer.

 

Det der er faktisk diskriminering. Fyren skulle blitt anmeldt og kasta i fengsel til han forsto at ingen gir en faen i hva slags tull han tror på

Lenke til kommentar
Jeg fikk for å kaste en snøball på et huskestativ. Lærern skrev: Kastet snøball på offentlig eiendom samt utgjorde en trusel for medelever!

 

Vi var 5 elever som skulle kaste hver vår snøball så langt som mulig, på lærers oppfordring. Da vi var ferdig fikk alle en annmerkning. :thumbdown:

På ungdomsskola skjedde faktisk akkurat det samme med en medelev. Læreren sa at han skulle kaste og han gjorde det og fikk anmerkning. Men det læreren mente var vel noe slik: "Kaster du en til nå så ..." Husker dog at han sa det på en spøkefull måte, men likevel, eleven fikk anmerkning.

 

Når jeg tenker meg om angrer jeg på at jeg ikke gjorde mer faenskap på ungdomsskola, det hadde jo ingenting å si. Det er jo ikke slik at man ikke kommer inn på Videregående, alle har jo krav på den utdanninga. Så unger, kos dere mens dere kan! Om man får 20 anmerkninger så har det faktisk ikke noe å si.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om angrer jeg på at jeg ikke gjorde mer faenskap på ungdomsskola, det hadde jo ingenting å si. Det er jo ikke slik at man ikke kommer inn på Videregående, alle har jo krav på den utdanninga. Så unger, kos dere mens dere kan! Om man får 20 anmerkninger så har det faktisk ikke noe å si.

 

Ja, joo, men du kommer ikke nødvendigvis inn på den skolen du har mest lyst til å komme inn på. For det er de som ikke har fått nedsatt i orden eller oppførsel som får førsteprioritering på inntak ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk anmerkning fordi jeg skrev en PM til en kamerat i Fronter. PM'en var som følger:

 

Han skrev en eller annen nettside til meg og jeg skrev tilbake:

 

www.stolpaarosa.no <---- det fiksa meg en anmerkning.

 

En annen i klassen min skrev en melding til meg og i den meldingen var ordet "faen". Han ble utestengt fra skolepc'ene og fikk hverken brukernavn eller passord.

Lenke til kommentar
Jeg slo en medelev i fjeset med en kladdebok slik at hun begynte å grine. :)

Dette var foran 3 lærere.

Jeg fikk ikke anmerkning.

 

Hun fortjente det forresten.

Da er det jo ingen kul anmerkning... bare en slem handling? :roll:

 

 

 

Husker en kamerat fikk anmnerkning for å løpe i gangen.

Hvorfor? Læreren var lei av at klassen ikke klarte å slutte å bråke når de gikk fra klasserom til film/datarom, så løping, bråk resulterte i anmerkning. Problemet var at kameraten min ikke gikk i denne klassen. Usikker på om han faktisk fikk fjernet den...

Lenke til kommentar

Har fått få kule anmerkinger, bena på pulten, banning, stuff like that.

 

Holdt et foredrag om ølbrygging i 1. klasse, vgs. Hadde laget en artikkel om det (journalistoppgave) mens jeg drev å langet ut om humle, gjær, malt og hvordan man skal holde seg vekk fra sprakevann, stilte klasseforstanderen meg kontiuerlige spørsmål. Fikk aldri fulført en setning fordi hun stadig avbrøt meg, venn av meg ble ganske lei av det hele til slutt, og sa noe ala; "Det er ganske frekt å avbryte hele tiden, kan du ikke vente med spørsmålene til etterpå?", så han fikk merknad for å ha

1) Sagt henne imot.

2) Avbrutt henne.

3) Forstyrret foredraget mitt.

 

Merknaden ble selvsagt trukket etter høylytte protester, så han fikk en ny en for å ikke ha ryddet skapet sitt i gangen godt nok : d

Lenke til kommentar

I fylla så hadde jeg brutt meg inn på ungdomskolen . revet ned hele bibloteket , samt rasert et lærerrom og dritti på gulvet inne på klasserommet til 8 klassingene. våknet dritings klokken halv 6 på morran av at vaktmesteren kom på jobb. han overfalt meg og holdt meg nede til purken kom.

 

Fikk mest gjenomgå på politistasjonen. men en ting var ikke med i politirapporten. og det var bæsjen jeg hadde lagt fra meg innpå klasserommet til de i 8.

 

den fikk jeg anmerkning for når jeg kom tilbake på skolen . haha :)

Lenke til kommentar
fikk 2 anmerkninger samtidig engang.En for at msn var på skjermen og den andre fordi det var et 123spill i bakgrunn... *absurd dame* :thumbdown:

Tvert i mot av vår lærer det...

 

Han stopper opp å prøver å hjelpe oss hvis det er et spill han kjenner til...:D:new_woot:

 

Samme som økonomilæreren vår gjorde da jeg fikk på GK. Kom til oss som satt på bakerste rekke, og spurte om hvordan det gikk med skigutta under OL :p

 

Også morsomt da han sto og så på at vi kasta snøballer på dem som gikk under klasserommet, eneste han sa var at vi ikke skulle lage dem for harde :D

 

Dog har jeg aldri fått noen kule anmerkninger...

Lenke til kommentar

Har fått to litt merklige:

 

- Satt å fiklet med blyanten, så glapp jeg den med ett uhell slik at den spratt bort og traff hun som satt forran meg. Jeg tror ikke hun merket at blyanten traff henne en gang.

 

- Vi hadde nettopp fått utdelt en bibel eller noe på skolen. En kompis spurte meg om han skulle hive den ut vinduet. Jeg sa ja og han gjorde det. Læreren klikket i vinkel på meg, mens han som faktisk kastet den fikk ikke tilsnakk engang...

Lenke til kommentar
Fått annmerkning for å være i gjeng.

Vennegjeng altså.

Vi bråka og "laga kvalme" i timene, og i friminutta, så lærerne måtte lage til møte med alle i gjengen og si at vi ikke fikk snakke med hverandre i skoletiden pga dette,

Selvfølgelig ble dette fulgt til punkt og prikke.(As if)

 

 

What?

Læreren kan ikke nekte en elev å snakke med medelvene sine vel?!

Hadde det skjedd med meg, så hadde eg gått rett til rektor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...