Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag så hadde jeg ingenting å gjøre i noen timer, så jeg gikk litt rundt inne på skolen. Så, når jeg gikk i gangene så var den noen lærere som hadde elevsamtale og noe greier, så jeg går jo forbi, og når jeg går og er litt dass så subber jeg veldig med bena, så da jeg passerte læreren sa hun "slutt å subb så veldig da". Så da tok jeg noen overdrevne høye skritt(nesten sånn løft knærne som man gjør i gymmen :p ). Var så vidt hun ikke ga meg anmerkning for det, selv om jeg ikke vet hvem læreren var. Subbet videre jeg og ignorerte hva hun sa etterpå.

Lenke til kommentar
For litt siden fikk jeg anmerkning der det stod: Drapstrue læreren :)

 

Vi skulle bytte plasser også ropte jeg for tull : Jeg dreper deg vis jeg ikke får en chill plass :p.

 

Hun skrev mail til mamma 3 dager senre hvor det sto at hun hadde vært redd i mange dager for at jeg skulle komme og masse sånt piss :p

LOL.

Lenke til kommentar

fikk en arti anmerkning på vgs.

 

hadde mobiltlf i sekken i en engelsktimen, hadde glemt å slå den på lydløs, midt i timen begynner tlf å ringe, fant ikke tlf og lærer'n sto å kjefta på meg. begynnte da og få litt små panik idet jeg fant tlf heiv jeg den ut vindue i andre etasje :/

Lenke til kommentar

En gang på VGS hadde det ringt inn til timen og vi var som vanlig ikke helt på plass. En i klassen stod i ene enden av klasserommet mens jeg stod nesten ved døra. Vedkommende hadde en ganske så våt svamp i hånda som han skulle kaste på meg. Akkurat i det han hadde kasta gikk døra opp og inn kom "den sureste" læreren jeg noen gang har hatt og fikk svampen midt i fleisen slik at brillene hennes føyk av henne. Tror vedkommende fikk seg en saftig anmerkning og muligens måtte betale nye briller, men jeg slapp unna. Jeg bare dukka for å ikke bli truffet av svampen.

 

 

En gang på barneskolen skulka hele klassen siste time en fredag. Neste gang vi skulle ha lærern spurte hun hvor vi ble av på fredagen. Ingen svarte :) og ingen anmerkninger.

 

En gang var vi stygg med en i klassen på ungdomskolen. Hele klassen hadde skrevet under på et skriv mot denne eleven pga litt av hvert (hygienen hans, osv). Klasseforstanderen vår fikk dette brevet og ett par dager etterpå traff jeg henne en morgen. Hun spurte om jeg og kamperaten min ikke kunne slette oss fra denne lista (siden vi var en del med han i friminuttene, men meste bare for å plage livet av han). Vi strøyk oss fra den lista mens resten av klassen fikk brev med hjem.

 

Har forresten og fått brev hjem til mor på VGS for manglende innlevering av elevoppgaver. Ikke populært. Det var i naturfag og samme lærer som fikk svamp i trynet.

 

En annen gang på ungdomskolen fikk jeg anmerking for å ha kasta snøball mot en kamerat i ett friminutt. Læreren så meg og vi skulle ha han i neste time. Der nevnte han navn på alle som skulle få anmerkning for snøballkasting og alle bare snudde seg mot meg når mitt navn kom opp.(Jeg var englebarn og gjorde aldri noe gale)

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen en gang hadde vi snøballkrig. Så kom en lærer, og alle slutta å kaste, unntatt en. Lærern sa han kom innom i klassen hans etterpå.

Tja, lærern kom, og spurte hvem det var han skulle snakke med angående snøballkasting. Vi var ikke verre enn at vi rakk opp hånda, alle som en, mens vi gliste fælt :lol:

Lenke til kommentar
En gang var vi stygg med en i klassen på ungdomskolen. Hele klassen hadde skrevet under på et skriv mot denne eleven pga litt av hvert (hygienen hans, osv).

Oi, så kul dere var. Jeg skulle ønske jeg var som dere :nei:

 

 

Vi visste ikke helt hva vi skrev under på, men er glad vi trakk oss.

Lenke til kommentar

Da jeg begynte på videregående var det et godt stykke unna der jeg vokste opp og naturligvis var jeg ikke spesielt kjent i nærområdet og hvertfall ikke i den lokale skogen. Tror det var den 3. eller 4. gymtimen vi fikk en slags orienteringsprøve som i utgangspunktet er veldig grei, så lenge du klarer å holde deg innenfor det oppmerkede kartet. :ermm: . Gymtimen var på slutten av skoledagen og vi fikk gå hjem når oppgaven var fullført så selvfølgelig ville jeg jo gjennomføre det her så fort som mulig. Da en av mine medelever sa han var godt kjent i dette området og visste om noen snarveier tenkte jeg at jeg like godt kunne følge han.

 

Det som skjedde var at han var ikke kjent i det hele tatt. Han tok med meg og et par andre laaaangt utenfor kartet, noe som gjorde det bare verre å finne veien tilbake. Nesten 4 timer etter at gymtimen var slutt hadde vi omsider funnet veien tilbake. Temlig forbanna over å ha rota rundt i skogen i 6 timer fant vi gymlærer'n vår som hevdet han hadde sett etter oss, men regna med at vi bare hadde dratt hjem. Når vi fortalte at vi ikke hadde funnet alle poster osv. fordi vi rotet oss bort presterte han å gi oss alle en anmerkning for å rote seg bort i skogen og stryk på selve oppgaven. :hrm:

 

Stryk på oppgaven er for seg selv greit, men anmerkningen kunne han godt spart til en annen anledning.

Lenke til kommentar
Min logg ser slik ut;

23 April:

Banning

Banning

Banning

Sprutet syre på medelev

Banning

Banning

Banning

Sprutet syre? Hvor dum går det an å bli???

 

Det var egentlig ikke syre, det var et slags såpevann. Læreren er dramatisk.

Lenke til kommentar

Nå er det trossalt mange siden jeg gikk på ungdomskolen, men det ble jo i gjennomsnitt 10-15 anmerkninger hvert semester.

 

Men gjengangere var vel dette:

 

- Glemt gymtøy

- Snøballkasting

- Fotball i klasserommet

- Ødelagt lysarmatur, kan forøvrig sees i sammenheng med forrige, samt valgfag i skyting.. to timer hver fredag! Artig!

- Ødelagt skap, kun ramma var igjen av skapet

- Ulovlig i jentegarderoben

- Melkboksfotball, hvem liker vel ikke den hærlige stanken av sur melk!

- Kinaputter

- Triksing med såkalte drikkesaken på vasken i klasserommet slik at trykket ble kraftig nok å sprute i allefall 5 meter

- Kasting av erter på tribunene ved diverse idrettsarrangement

- Rulle inn klasserommet i mimimum 100 meter med søppelposer

 

Jaja noe måtte man finne på ungdomsskolen også!

Lenke til kommentar

Altså, egentlig driver jeg ikke på med så mye faenskap, men noe galt har jeg gjort da. :p

Dette her ble det ikke anmerkning av, gjelder forsåvidt også en kompis av meg, men vi hadde ei forbanna deilig dame som lærer i Kunst og Håndverk i 8'ende klasse. En dag i timen sitter kompissen min og meg på et grupperom, han har ryggen til døra og hun kommer inn mens han snakker om hvor hardt han skal pule hun når han slutter på denne skolen. Hun har ikke sagt et ord til han siden :p

 

I 9'ende ble 28 elever på trinnet politianmeldt for svindling for ca 38 tusen i kantine penger, dette her er bare det vi gikk i minus, altså det som måtte til for å betale regningene, ikke det vi egentlig skulle ha vært i pluss.

 

Også noe som skjedde nylig i 10'ende klasse. Vi har en nokså køddete musikk lærer fra tyskland, og den dagen var han spesielt i god humør, så jeg tok hua han si, gikk inn på badet, plasserte den på toalettringen, satt meg ned og dreit i 5 min. Beste anmerkningen jeg har fått! :D Han kasta hua etter det ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...