Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sadist... neida :p

Nå vil jeg ikke være kjip her, men faen, det er verken kult eller gøy å skade andre.. Dessuten er det dårlig gjort

Jeg synst ikke det er gøy å skade andre, men jeg ler når jeg leser slike ting på samme måte som jeg ler når noen tryner på film.

Lenke til kommentar
Sadist... neida :p

Nå vil jeg ikke være kjip her, men faen, det er verken kult eller gøy å skade andre.. Dessuten er det dårlig gjort

Jeg synst ikke det er gøy å skade andre, men jeg ler når jeg leser slike ting på samme måte som jeg ler når noen tryner på film.

 

Du om det, men hadde det vært gøy om du satt ved siden av Anita?

Lenke til kommentar
Du om det, men hadde det vært gøy om du satt ved siden av Anita?

Meg om det? Har du aldri ledd av noen som har skadet seg på film? Som Woody Allen sa, humor er lik tragedie pluss tid. Det er ikke morsomt der og da, men man kan le av det i ettertid om alt gikk bra.

Lenke til kommentar

Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant ’11’ innlegg. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil forandre personers meninger dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Hsuker en fra matteklassen i 3. gym

 

det var russetid og en kamerat skulle ta "Sitte i undertøy en hel skoletime"

 

Jeg rappa klærne hans og kasta dem ut vinduet. læreren syntes det var hysterisk morsomt. og når han som eide klærne hoppa ut av vinduet (1. etg) lukket vi vinduet, så han måtte ta en "seiersmarsj" en lang vei til klasserommet for å komme inn igjen. læreren klarte ikke slutte å le. og gav han en anmerkning for å hoppe ut av vinduet naken. (anmerkninger var ikke så nøye på min videregående, var ingen som tok 3 mx som hadde noe nevneverdig antall) så var ved godt humør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...