Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En polsk fyr i klassen vår tente på håret til ei jente, men gikk veldig bra og bare noen hårstrå som brant opp. Hun bisla anyways, og vi har lært ham opp til at når han blir beskyldt for noe, skal han bare sitere etter oss:

- Det var Bjarte som gjorde det!

 

Når da læreren skulle spør om det var han som hadde gjort det, så svarte jo han selvfølgelig det. Hun hørte med Bjarte og hadde jo ikke gjort det (men er ikke alltid hun hører med ham, ofte får han bare en anmerkning med en gang, dermed har Bjarte mange anmerkninger han ikke vet hvor kommer i fra).

 

Han polske ble avslørt, og fikk brev med seg hjem for å tenne på håret til en medelev :grin:

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
*Bruke heisen. (Go figure)

Gjorde det samme på Barneskolen. det som ventet meg på toppen av heisen var rektor med armene i kors. Jeg trykket den end igjen i en fart. Hvorfor får ikke jeg ta handicap heisen? oO

 

Ikke akkurat anmerkning, men får alltid trekk på engelsk foredragene mine for at jeg er så stor i kjeften. Det har bare blitt en vane og anklage folk og banne :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

''barnet ditt har idag bidrat til å stjele kake fra 6.klasse elevene''

 

Må vel også nevne at jeg måtte opp til rektor på barneskolen vi hadde tatt kake fra xD

OG JA... jeg var 4 år og gikk i barnehagen (barnehagen og skolen delte kjøkken.)

 

JEg eier :devil:

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Nei. Lær å lev med det.

 

Kom på en småtrist en jeg fikk som ikke helt var min skyld.

 

"Lo ondskapsfullt på upassende sted i en film."

 

Historien: Vi så Schindler's List for tredje gang i engelsktimen, en gang i 8., en i 9. og til slutt i 10.

Jeg hadde klart å komme meg unna i 8. og 9., men i 10. måtte jeg til pers.

Sær som jeg alltid har vært, gikk ikke filmen spesielt inn på meg (yes, I'm a cold bastard) og jeg kjeda meg.

Kompisen min kjeda seg visst også, og så begynte han å kile meg og jeg er forferdelig kilen, og jeg brøt ut i latter på en av de verst tenkelige stedene å bryte ut i latter.

Læreren fikk nesten sjokk. Jeg havna på gangen, ble tilsnakka av inspektøren og sendt til rektor. Brev med hjem. Ah, old times. Jeg har fortsatt ikke klart å komme gjennom den filmen i ettertid uten å bryte ut i latter på det stedet, ikke fordi det er morsomt eller noe, jeg vet ikke hvorfor.

Ei heller hvorfor jeg får en sinssyk, på grensa til ondskapsfull latter når jeg tar av, folk i nærheten ser alltid rart på meg i ettertid og holder seg unna :p

Lenke til kommentar

I 3. klasse på barneskolen så fikk jeg ikke akkurat anmerkning, men ble dratt ut på gangen av lærer og kjeftet på:

Vi hadde en fyr i klassen som skulle flytte, og han var på besøk på en annen skole, da han var tilbake dagen etterpå kunne alle sitte i ring å spørre han hvordan det var på den nye og sånt. Jeg sa rett ut : "Er det noen negere der?!"

Læreren klikket fullstending, dro meg ut på gangen og kjeftet, ringte pappa på jobben og hele pakka, han holdt på å le seg ihjel, han ler fortsatt hvis jeg nevner det :thumbup:

 

Vi fikk beskjed om at vi skulle få en ny fyr i klassen vår, som kom fra Polen for noen uker sia (går i 9. nå)

 

på mandag i forrige uke så hadde han sin første skoledag, og som de fleste andre nye ville han gjøre et godt førsteinntrykk, gjett hvordan? han dro opp et par marlboro 20 packs mitt i naturfag timen sånn cirka 3 min før storefri og lurte på om noen ville være med ut å røyke, all lo no inmari, læreren ble helt forskrekket, merkelig nok tok han ikke røyken :new_woot:

Lenke til kommentar
Kuleste/teiteste for min del må være engang der jeg fikk melding med hjem for å kalle læreren en "slåbråkk".

Herregud, denne fikk meg til å le høyt ass :p

Pfft!. Det er da ingenting. Jeg ble utvist for bedt læreren min om å gå å legge seg i en diskusjon om en karakter på en prøve. Forklaringen for utvisningen var vist at jeg hadde gjort mer ugang den dagen, og denne kommentaren fikk "begeret til å flyte over".

 

Den tøffeste/teiteste annmerkningen (faktisk var det også en utvisning) fikk jeg da noen (ikke meg) hadde tatt å kastet en jente inn i guttegardoroben mens en annen klasse var der.

Det som skjedde var at hun ikke så noe, siden det var to dører, mens den andre klassen påsto at hun ble hevet i dusjen.

Så da kom selvfølgelig rektor inn i klasserommet og spurte om hva som hadde skjedd og la fram forklaringen deres. Da måtte jeg bare spørre rektor om han ikke kunne spørre dem om de hadde sett en UFO også. Han tok det ikke spesielt pent, og ba meg pakke sakene mine og gå hjem. :shrug:

 

En gang fikk jeg brev hjem fordi at jeg SÅ PÅ at en annen elev filte spissen på en nøkkel flat. Jeg kunne tydeligvis ha gjort mer enn å bemerke at det ikke var særlig lurt mtp. vi var de eneste som hadde nøkkelen i besittelse og læreren viste det (dere skulle sett han da vi skulle forklare hvordan det hadde skjedd når vi leverte den tilbake). Det må være første gangen verken jeg eller min kompis klarte å finne noen som helst (u)fornuftig forklaring. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...