Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

hmm.. kuleste må vel være at vi hadde sånn elev framføring på skolen. også var det helt stille også snakka en i klassen forran hele klassen. Så fikk jeg plutselig lættis anfall og alle så på meg. Så hørte jeg bare hu sa: Veldig morsomt!" Også ble jeg sendt ut på gangen.

 

Andre må være: "Sier han skal hente sekken i klasse rommet og ikke kommet tilbake, når jeg går for å skjekke ser jeg at vinduet er oppe og han har hoppet ut. om ikke jeg hadde sjekket hadde vinduet vært oppe i hele helga".

 

Også er det snakking i timen, kaste viskelær, frukt kasting osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke direkte en anmerkning, men fuck heller.

 

Dette var vel andre eller tredje klasse på barneskolen. Jeg gikk da på SFO, og jeg og et par venner syns det var veldig gøy å feste post-it-lapper på ryggene til lærerne. TROR vi hadde skrevet "Spark meg!" men muligens også "styggere" ting. Da pappa kom for å hente meg, kom SFO-lederen og sa ho måtte snakke med oss, og drar oss med inn på kontoret hennes. Ho begynte med: "Knut har gjort en veldig alvorlig ting." Pappa tror jeg har knust noe, eller kanskje no enda mer alvorlig. Når hun da kommer med: "Han har festa lapper på lærerne," ber pappa meg bare gå ut. Jeg har i ettertid fått høre at han hadde sagt noe som: "Hvis du VIRKELIG mener at uskyldig guttemoro som å feste lapper på lærere en en veldig alvorlig ting, bør du seriøst vurdere stillingen din," i en sint tone. Det er jo en vits. :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Husker vi satt to og to og skulle teste koblinger i naturfagen (og få lyspærene til å lyse). Vihadde et batteri der vi kunne velge styrke, men læreren gav klar beskjed om at vi måtte ikke ta på max, a kom lyspærene til å bli ødelagt og knne ikke brukes senere. Jeg og hun jeg var på gruppe med sprengte alle lyspærene vi fikk, pluss vi henta alle vi så i skuffen hvor resten lå. Så kom en fra den andre grppen og gjorde det samme, da kom tilfeligvis æreren bprt pg så han stå er med en haug ødelagte lyspærer. Hun ble ganske forbanna, men vet ikke om han fikk anmerkning da. Det morsomme er at han fikk skylda for det :p

Lenke til kommentar
Husker vi satt to og to og skulle teste koblinger i naturfagen (og få lyspærene til å lyse). Vihadde et batteri der vi kunne velge styrke, men læreren gav klar beskjed om at vi måtte ikke ta på max, a kom lyspærene til å bli ødelagt og knne ikke brukes senere. Jeg og hun jeg var på gruppe med sprengte alle lyspærene vi fikk, pluss vi henta alle vi så i skuffen hvor resten lå. Så kom en fra den andre grppen og gjorde det samme, da kom tilfeligvis æreren bprt pg så han stå er med en haug ødelagte lyspærer. Hun ble ganske forbanna, men vet ikke om han fikk anmerkning da. Det morsomme er at han fikk skylda for det :p

En i klassen gjorde det samme, bare at han kobla pæra direkte inn i stikkontakten. Det smalt, og læreren klikka i vinkel. Han ble "bannlyst fra naturfagsrommet for alltid" selv om det ikke ble fulgt opp.

Lenke til kommentar
Så kom en fra den andre grppen og gjorde det samme, da kom tilfeligvis æreren bprt pg så han stå er med en haug ødelagte lyspærer. Hun ble ganske forbanna, men vet ikke om han fikk anmerkning da. Det morsomme er at han fikk skylda for det :p

En i klassen gjorde det samme, bare at han kobla pæra direkte inn i stikkontakten. Det smalt, og læreren klikka i vinkel. Han ble "bannlyst fra naturfagsrommet for alltid" selv om det ikke ble fulgt opp.

 

Var en på Grunnkurs Elektro som rullet loddetinn rundt fasene på et av bordene. Det han ikke viste var at strømmen stod på. Så når han kom til neste fase sprutet det loddetinn i ansiktet hans. Haha! Måtte flire bra da. Men glad at det ikke kom på øyet dåh.

Visstnok skulle alle som tøvet bli bannlyst derfra. Men han ble det ikke... Da ikke en fra mine trakter, fra bergen.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...