Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Jeg begynte engang å gråte i musikktimen da Westlife ble spilt av. Læreren ble temmelig sur på meg og ba meg om å skjerpe meg. Nesten litt synd det ikke ble en anmerkning. Den kunne jo ha blitt ganske morsom.

Poenget med musikktimer forsvinner når man ikke har om musikk. Jeg ville altså også protestert unødvendig mye om boyband/recyclopop ble spilt av i min musikktime.

 

Jeg og 4 andre gutter må faktisk synge den for resten av skolen. Må danse i tillegg. Skjønner ikke hvordan lærerne kan tvinge oss til slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og 4 andre gutter må faktisk synge den for resten av skolen. Må danse i tillegg. Skjønner ikke hvordan lærerne kan tvinge oss til slikt.

Protester som bare faen, eller sett på noe dere liker og framfør det i stedet. Finn opp alternativ tekst som rakker ned på boyband.

 

Mulighetene er endeløse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om hele greia bare er en spøk. Litt rart at vi har brukt flere musikktimer på å øve på sangen da.

 

Edit: må sende klage til noen på dette. Skal prøve å få pappa til å skrive i meldingsboka at jeg ikke har lov å synge den sangen.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
det var ikke meg men en i klassen. han fikk ikke akkuratt anmerkning men han måtte sitte inne i 2 friminutt for å ha kasta snøball og måtte skrive jeg skal aldri kaste snøball mer 100ganger

 

den var litt lignende en den som skrivde på forrige side :p

jaja, har sikkert skjedd med noen andre med :new_woot:

Lenke til kommentar
Lurer på om hele greia bare er en spøk. Litt rart at vi har brukt flere musikktimer på å øve på sangen da.

 

Edit: må sende klage til noen på dette. Skal prøve å få pappa til å skrive i meldingsboka at jeg ikke har lov å synge den sangen.

eg syns faktisk synd på deg nå.. :(

Lenke til kommentar

Det måtte være den gangen jeg teipet inn "avtrekkeren" på øyeskylle-dusjen på naturfagen, som er synched med en av kranene i vasken. Og pekte denne i retning ut mot der vedkomne kom til å stå for å skru på vannet!

 

Muahahahahah! :tease:

 

Dere kan tru det ble leven :!:

 

 

EDIT: Det var verdt det ! :thumbup:

Endret av hYLeAPe
Lenke til kommentar

Måtte ringe hjem og fortelle mamma hva jeg hadde gjort når jeg hadde strippa i friminuttet... Pleide å ha strippeshow ganske ofte.

 

Og for noen uker siden ødela vi en sånn stor massiv dør, måtte sitte helt stille i en sofa i tre timer fordi rektor ikke var der... gikk glipp av pubertetstimen :'( hadde tenkt til å kødde som bare faen da, hadde venta 1 og et halvt år på den timen for faen >_<

 

Merkelig nok får jeg aldri anmerkning for ting omtrent... bare en vikar vi pleier å ha som gir anmerkninger og hun gir bare for småting ikke for store ting som å kalle henne en jævla fitte :p

 

og en gang klikka jeg litt på en fyr, hadde en sånn tynn pinne som jeg brukte som pisk liksom og dreiv å gikk løs på en fyr, prøvde å slå han i trynet :D så kommer en sånn stygg mann og drar meg vekk fra han, så sier jeg slipp meg! og dytter han masse og jeg hadde pinnen i hånda så jeg traff han i trynet med den, og han slapp meg ikke så jeg ropte "slipp meg da for faen!" og sparka han drithardt i leggen, da slapp han meg så gikk jeg. dritgøy :D

Lenke til kommentar

drev med aktiv krigføring med melkekartonger + våte svamper helt til læreren kommer inn døra og melkekartongen sprenger ovenfor døren og han får svampen i magen. Det dommeste var vel at vi sto og nektet på det hele tiden, menst alle andre i klassen sto og pekte på oss..

ble greit nok bare merknad og ikke mer^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...