Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

 

Oida, jeg har gjort mye moro på ungdomsskolen.

 

Har sparket hull i en dør - jeg ble dyttet!

Knust en glassdør mens jeg var i slosskamp med en ******.

Vært på taket mens det var skole.

Hoppet ut av vinduet.

Kastet et eple i et skap; samme dag så knuste jeg et eple med knyttneven ute i gangen.

 

:innocent:

Den eier jeg LETT...!

 

Jeg LØP gjennom en dør...xD bokstavlig talt...!

 

Kjenner en som gjorde det samme, men han gjorde det på fest :ph34r:

 

Jeg løp igjennom gangene for å få tak i en person, og han slang igjen den ene døra som jeg trodde jeg kunne dytte opp...men den måtte jeg trekke opp...og sånn 5 cm tynn "papp" dør så gikk det rett og slett tvert igjennom... :innocent:

 

EDIT: Jeg løp videre, og fikk utrolig nok ikke anmerkning for det...xD Selv om det var kanskje 20-25 stk som så på...:p

Endret av Svirre91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oida, jeg har gjort mye moro på ungdomsskolen.

 

Har sparket hull i en dør - jeg ble dyttet!

Knust en glassdør mens jeg var i slosskamp med en ******.

Vært på taket mens det var skole.

Hoppet ut av vinduet.

Kastet et eple i et skap; samme dag så knuste jeg et eple med knyttneven ute i gangen.

 

:innocent:

Den eier jeg LETT...!

 

Jeg LØP gjennom en dør...xD bokstavlig talt...!

 

Kjenner en som gjorde det samme, men han gjorde det på fest :ph34r:

 

Jeg løp igjennom gangene for å få tak i en person, og han slang igjen den ene døra som jeg trodde jeg kunne dytte opp...men den måtte jeg trekke opp...og sånn 5 cm tynn "papp" dør så gikk det rett og slett tvert igjennom... :innocent:

 

EDIT: Jeg løp videre, og fikk utrolig nok ikke anmerkning for det...xD Selv om det var kanskje 20-25 stk som så på...:p

Haha, jeg ser det for meg XD

Lenke til kommentar

 

Oida, jeg har gjort mye moro på ungdomsskolen.

 

Har sparket hull i en dør - jeg ble dyttet!

Knust en glassdør mens jeg var i slosskamp med en ******.

Vært på taket mens det var skole.

Hoppet ut av vinduet.

Kastet et eple i et skap; samme dag så knuste jeg et eple med knyttneven ute i gangen.

 

:innocent:

Den eier jeg LETT...!

 

Jeg LØP gjennom en dør...xD bokstavlig talt...!

 

Kjenner en som gjorde det samme, men han gjorde det på fest :ph34r:

Jeg løp igjennom gangene for å få tak i en person, og han slang igjen den ene døra som jeg trodde jeg kunne dytte opp...men den måtte jeg trekke opp...og sånn 5 cm tynn "papp" dør så gikk det rett og slett tvert igjennom... :innocent:

 

EDIT: Jeg løp videre, og fikk utrolig nok ikke anmerkning for det...xD Selv om det var kanskje 20-25 stk som så på...:p

Haha, jeg ser det for meg XD

 

Det var omtrent akk som å se på tegnefilm...du så formen til kroppen min gjennom døra...xD

Lenke til kommentar

Off. har gjort altfor mye galt på skolen

 

Barneskolen :

-Jeg tokk 10 melk og helte dem oppi der lærerne har utstyret sitt. (Svamper/Blyanter/blabla)¨¨

 

Når læreren lukka opp det rommet der og skulle hente noe, gikk han ut og spøy nesten XD

 

Gjorde en masse annet og men husker ikke alt.

 

 

Ungdomskolen:

 

-Skreiv ut en haug med sider på en printer med ROFL LOL ROFL LOL over hele arket.

 

- Hadde gjærkrig innpå kjøkkennet.

 

- Sendte Nettsend meldinger til hele skolen.

 

- Tokk meg inn på kjøkkenet og stjal masse godteri og is. jaja

 

- Kasta stein på ett vindu uten vilje.

 

 

- en milliard " vippet på stolen og falt"

 

- Satte på www.mylazysundays.com på alle pcene inne på datarommet

 

- stakk en medelev i beinet med passet. (skjønner faen ikke hva faen som gikk av meg da men xd)

 

- Skulle løpe etter en fyr og " Ta " han, Da kaster jeg meg over han og jeg ser ikke at lærenen med det rullende pc bordet står det som var full av bærbarer. Jeg kaster meg over han og 20 bærbarer går rett i bakken samt læreren.

 

 

 

UTROLIG Nokk fikk jeg ikke anmerkning for det og ingen av pcene ble ødelagt XD

 

I åttende fikk jeg 214* (Sorry huska feil) annmerkinger til sammen

 

Har hatt LG LG Alle årene bortsett fra tiende siste periode da fikk jeg G G Skjerpa meg veldig da :)

 

 

Men det er år siden XD

Endret av Sondrekek
Lenke til kommentar

Jeg husker en strek som hele klassen var sammen om å dra. Vi hadde en lærer i norsk og samfunnsfag som vi alle sammen var mindre begeistret for. Er en lang historie, men blant annet baserte hun karakterene våre på om vi hadde tegnet fine tegninger og fargelagt i notatbøkene våre. Jeg vil også gjerne presisere at dette var på ungdomsskolen, og man skulle tro man var hevet over sånt tull når man er over 10 år gammel.

 

Uansett, det vi gjorde var å samle sammen alle mobilene våre. Så stilte vi alarmen med 1 minutts intervaller på dem, og gjemte dem i taket rundt i hele klasserommet. Det var sånne takplater som man kan løfte opp, så det var lett å få god spredning på lyden. Det smarte med dette var at læreren ble forbanna i starten, men etterhvert som flere og flere klokker begynte å kime ble hun mer og mer desperat. Hun skjønte ikke hvor lyden kom fra, og ingen sa noe som helst. Det endte opp med at hun begynte å gråte og løp ut av klasserommet. Høres kanskje ondskapsfullt ut, men kan ikke si jeg angrer den dag i dag :)

Lenke til kommentar
Kasta en skjerm i gulvet fordi jeg ble forbanna på noen utledninger som hele tiden driver og kødder rundt meg. Utrolig nok fikk jeg ikke anmerkning, men jeg hadde nok ikke kasta den skjermen igjen.

 

Sinnhetsproblem? Forbanna på noen utlendinger å kasta derfor skjermen i gulvet? Skal kaste dem i gulvet, vettu.

Endret av Prince_
Lenke til kommentar
Kasta en skjerm i gulvet fordi jeg ble forbanna på noen utledninger som hele tiden driver og kødder rundt meg. Utrolig nok fikk jeg ikke anmerkning, men jeg hadde nok ikke kasta den skjermen igjen.

 

Sinnhetsproblem? Forbanna på noen utlendinger å kasta derfor skjermen i gulvet? Skal kaste dem i gulvet, vettu.

Det vil jeg gjerne gjøre, men de har for bred støtte til at de går ubemerket hen.

En annen ting er at en av de klikker helt i kampsituasjoner.

Lenke til kommentar

Var egentlig ganske snill på ungdomsklen jeg, så har ikke fått noen anmerkninger (ikke på videregående heller). Men en kompis av meg fikk riktignok ikke anmerkning. Han fikk en advarsel fordi han hoppet ut gjennom vinduet (på bakkeetasje altså, vinduet var åpent) i en dramatisering som omhandlet selvmord. Han klarte seg forøvrig fint og stupte kråke når han landet og han viste hva han gjorde. Men lærerinna ble bare helt sjokka :p

 

Synes det er teit å få advarsel bare for å leve seg litt mer inn i dramatiseringen enn vanlig. btw, fortsett å kom med anmerkningene, artig lesing.

Lenke til kommentar

Har ingen kule anmerkninger, men måtte sitte igjen en time på barneskolen fordi at: Vi haddde lesetime i andre klasse.. Klokken ringte, men læreren forsatte å lese..Vi spurte om vi kunne få pakke og gå hjem, men neida, hun skulle lese ferdig.. Etter 10 min (!) med etter skoletid lesing, så klapper hun igjen boka og sier: Ja, så unger, vet dere hvem som skrev denne boka? Vi bare satt der å så dumt rundt oss.. "Herregud, vi vil hjem" plutselig spretter eg opp og roper: Det driter vi i .. Vi vil hjem..

Jaja, for å si det mildt, det ble en lang skoledag.. Det var visst ikke normalt at en 2. klassing snakket imot lærerne.. På den tiden var det skummelt, no sitter eg bare her å ler av det :)

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen hadde vi en mark, som eneste plass å ha snøballkrig. Foregikk det kasting andre steder, eller at folk stod på marka og heiv inn i skolegården, så var det anmerkning. Fikk anmerkning for å ha dratt en 8 klassing (gikk selv i 10) fra kantina, over skoleplassen og ut på marka. Læreren klikka i vinkel, og jeg måtte opp til innspektøren. Tok helt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...