Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ha vært når jeg kastet et viskelær på en lærer som gikk ca. 10 meter unna meg med ryggen til, satt også mange andre bak henne, uten at hun snur seg, roper hun ut navnet mitt etterfulgt av "anmerkning!". Ble temmelig overrasket da jeg ikke var en av de som ofte fikk anmerkninger for slikt.

 

Kom også forsent hver eneste dag slik at lærerne både på ungdomskolen og videregående sluttet å skrive anmerkinger for dette, til og med fått applaus for å komme i tide :p

Endret av Babality
Lenke til kommentar
Jeg begynte engang å gråte i musikktimen da Westlife ble spilt av. Læreren ble temmelig sur på meg og ba meg om å skjerpe meg. Nesten litt synd det ikke ble en anmerkning. Den kunne jo ha blitt ganske morsom.

Poenget med musikktimer forsvinner når man ikke har om musikk. Jeg ville altså også protestert unødvendig mye om boyband/recyclopop ble spilt av i min musikktime.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Kom også forsent hver eneste dag slik at lærerne både på ungdomskolen og videregående sluttet å skrive anmerkinger for dette, til og med fått applaus for å komme i tide :p

 

Samme her, og en gang fant jeg pulten min ute i gangen etter jeg kom inn i rommet.. :p

Lenke til kommentar

er bare en liten småunge som går på barneskolen jeg, men i 6. kalte jeg en lærer bitch, så sa hun "Hva sa du?" så sa jeg "bitch" litt lavt liksom så sa hun "hørte ikke?" jeg med vanlig stemme sånn ca. "Bitch" så sa hun "høyere?" så sa jeg "Bitch" drithøyt. Så sier hun "Syns du det er en grei ting å kalle folk?" jeg: " ja" hun: "men sånne ord vil ikke vi ha her på skolen" osv osv...

 

Og en annen gang vi hadde samme vikar i 7. så kalte jeg henne en jævla fitte.... sa noe sånt som "det driter jeg i din jævla fitte!" husker ikke helt hva jeg dreit i :p

 

Og en annen gang var jeg jævlig frekk i kjeften hele tiden og rapa drithøyt rett i trynet på henne

 

også kalte jeg annen lærer en jævla bitch en gang

 

Fikk ikke anmerkning for noen av de tingene ovenfor tror jeg, men jeg følte for å skrive det for det :p

 

Og en gang begynte jeg og noen i klassen å slåss midt i timen :p

 

Og en gang kasta jeg sånn splatta appelsin på en som var allergisk mot det

 

har sikkert gjort en god del mer dritt men jeg kommer ikke på noe nå.

 

Og nå må jeg inn på inspektørens kontor hver uke elns for å snakke om hvordan den uka gikk liksom for jeg har ikke oppført meg så bra i det siste.... xD

 

En gang gikk en i klassen (lars) opp til lærern for å spørre henne om no (den lærern jeg kalte en jævla fitte) og samtidig gikk en annen i klassen (thomas) bort til meg og dytta meg. så sa lærern "okay, det blir anmerkning på thomas og lars!!!!" Lars ble irritert... :p

Endret av yoye666
Lenke til kommentar

I 3. klasse var det en i klassen min som først fikk anmerkning for ikke å ha med seg matpakke, som om læreren har noe med det å gjøre. Så ba hun ham skrive meldingen selv, men det greide han ikke. På grunn av det ga hun ham enda en anmerkning, for å ikke greie og skrive sin egen melding...

Lenke til kommentar

Noen av vennene mine fikk anmerkningen "hellte lakserende middel i vannflaske til medelev" (ikke min flaske heldigvis).

 

Noen andre jeg kjenner fikk melding med hjem (fra barneskolen) med beskjeden "ødela et toalett og oversvømte gangen foran klasserommet". Ganske bra at de klarte å rive et toalett løs fra festet sitt i gulvet.

Lenke til kommentar
anmerkning i 3. klasse? Vi hadde ikke anmerkning på barneskolen.

 

Er ikke så vanlig, nei, men vi hadde en av de dårligste, mest idiotiske lærerne du kan forestille deg. Hun fikk heldigvis sparken etter et par år.

Endret av Slapp
Lenke til kommentar
Kom også forsent hver eneste dag slik at lærerne både på ungdomskolen og videregående sluttet å skrive anmerkinger for dette, til og med fått applaus for å komme i tide :p

 

Samme her, og en gang fant jeg pulten min ute i gangen etter jeg kom inn i rommet.. :p

 

haha, jeg og får faktisk applaus når jeg kommer til tide xD min kuleste annmerkning var da jeg kasta frukt korgen nedi lærerskuffen, masse masse råtten frukt og banan lå nedi lærerskuffen med annmerknings boka osv:P har faktisk klart å lakt 6-8 hender med snø nedi hetten til en lærer uten at han merka det. ok han merka d når det fosset av vann ned ryggen :D:p

Lenke til kommentar
Dårlig sikkerhet på nettet på skolen min, brukte et program for nettverksadministrasjon. Åpnet og lukket cd spillerene og startet alle datamaskinene på skolen på nytt. De truet med utviselse hvis et slikt program ble funnet på noen sin datamaskin etter det skjedde :D

 

Hvor kan jeg laste ned? :dribble:

ja hvor

Lenke til kommentar
I 3. klasse var det en i klassen min som først fikk anmerkning for ikke å ha med seg matpakke, som om læreren har noe med det å gjøre. Så ba hun ham skrive meldingen selv, men det greide han ikke. På grunn av det ga hun ham enda en anmerkning, for å ikke greie og skrive sin egen melding...

WTF da? :p Snakker vi mobbing på høyt nivå eller hur?. Vet ikke hvor mange ganger jeg fikk "skjennepreken" på barneskolen for diverse saker å ting som sparke ball inne, kaste viskelær, blyanter etc, nekte å gå ut, nekte å gå inn, tulle med skole pc'ene(spesielt morsomt når lærerne ikke klarte å fikse noe så enkelt som bakgrunnsskifte) så de ba oss om å skifte tilbake og vi sa nei :D Glad jeg ikke var min lærer på barneskolen når jeg tenker meg om :p

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...