Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktes i diverse aviser i dag at RM venter med å selge Higuain til Cavani har blitt solgt. De mener de kan få mer penger fra City, PSG eller Napoli enn de 23m vi visstnok er villige til å gi. Dette er jo i grunn fullstendig logisk. Real holder alle kortene her.

 

Synes dette ser dårligere og dårligere ut for oss. Wenger liker neppe å bli lurt på denne måten. Ser for meg at han kommer til å bevege seg lenger ned på listen sin.

 

Skjer det ikke noe i løpet av et par dager får vi nok ingen inn før vi er tilbake fra Asia. Heller ikke usannsynlig at vi må vente til etter CL kvalikken

Lenke til kommentar

Arsenal har gitt bud på 280 millioner for Luis Suárez i følge Telegraph.

 

Hva tror dere om han hadde signert? Utvilsomt en god spiller som passet godt inn i vår spillestil, men veier de negative egenskapene som filming og ufyselighet på banen, samt det utenomsportslige opp for de positive egenskapene?

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10118071

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Tipper vi må legge på minst £10m til for at Liverpool skal vurderer det. Når det er sagt, tror jeg dette er en historie som har blitt plantet i media av Arsenal for å legge press på Real mtp Higuain. Greit for meg, da jeg har mest lyst på sistnevnte uansett.

Lenke til kommentar
Arsenal skal ha fått et bud på nærmere 270 millioner kroner for Luis Suarez avvist, melder The Telegraph. Nå spørs det om Arsenal er villig til å øke budet sitt til 350 millioner kroner, som skal være summen Liverpool ønsker for uruguayaneren. Suarez har hele tiden hevdet at han vil bort fra England. Derfor spekuleres det i at Arsenals interesse er et spill for å presse Real Madrid til å selge dem Gonzalo Higuain. Forhandlingene mellom Arsenal og Real Madrid skal ha skutt fart etter at The Gunners begynte å vise interesse for Suarez. Real Madrid har Suarez øverst på handlelisten sin i sommer.
Lenke til kommentar

FootballFacts101 ‏@FootballFact101 6m

Perez-“We don’t want Higuain to leave & besides, nobody from Arsenal has come here to present an offer for him,we haven't received an offer”

 

Ler meg ihjel. Så sinnsykt forutsigbart!

 

Det som har skjedd er at Higuain og hans folk har brukt oss for å få en bedre kontrakt. Garantert.

 

Vi kommer til å ende opp med Barry og Grenier. Store målet denne sommeren var å bli kvitt daukjøtt. Mission accomplished

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...