Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Mathieu Flamini har blitt tilbudt en ny toårskontrakt med AC Milan, men vurderer å returnere til Premier League. Midtbanemannen forlot Arsenal til fordel for Serie A-fotball i 2008.

(The Sun)

 

Rykter at Flamini vil tilbake til PL, tror dere han kunne gjort det bra igjen i Arsenal trøye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Troppen som reiser til Asia:

Mikel Arteta

Lukasz Fabianski

Kieran Gibbs

Olivier Giroud

Carl Jenkinson

Laurent Koscielny

Per Mertesacker

Ignasi Miquel

Ryo

Alex Oxlade-Chamberlain

Lukas Podolski

Aaron Ramsey

Tomas Rosicky

Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

Theo Walcott

Jack Wilshere

Serge Gnabry

Damian Martinez

Kris Olsson

Chuba Akpom

Thomas Eisfeld

Chuks Aneke

Gedion Zelalem

 

Veldig gøy å se at Zelalem er med. Bare 16 år gammel.

Lenke til kommentar

Problemet er vel at Sky ikke vil vise de kampene som går klokken 4 på lørdag utenom den som er den tv-viste 4 kampen. Slik jeg har skjønt det vil det ikke være mulig å få tak i stream til de andre kampene da?

 

Jeg har lest begge deler. At de utelandske rettighetshaverne kan velge en kamp blandt kl 4 kampene på lørdag, og jeg har lest at det kun er en bestemt kamp som vil tillates at sendes. Må jo nesten tro de kan velge blandt kampene.

Jeg har uansett vanskelig med å se hva PL ser seg tjent med dette opplegget, selv om jeg selvsagt forstår de vil få flest mulig tilskuere på matchene.

 

Troppen som reiser til Asia:

 

Ingen Vermalen. På vei ut, eller skade?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Skysports

 

The proposed transfer of Nicklas Bendtner to Eintracht Frankfurt has hit a stumbling block. The Arsenal striker was expected to complete the transfer on Tuesday when he arrived in Germany to finalise the deal. However, Frankfurt chairman Heribert Bruchhagen says a move for the Denmark international is not realistic.

by Adam Bate 3:06 PM

 

Ahhhhh........

 

 

 

 

Sky Sports understands Arsenal are weighing up a move for highly-rated Sevilla midfielder Geoffrey Kondogbia. A host of clubs have previously been linked with Kondogbia, including Chelsea, but Real Madrid are believed to have cooled their interest.

by Lewis Rutledge 12:13 PM

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...