Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rart å lyve om at Arsenal ikke har kommet med noen bud om de ønsker å selge han til Arsenal? Ville vel vært mer naturlig å si at det har kommet bud for å prøve å presse prisen opp? Slik som Napoli gjorde når Chelsea prøvde seg på Cavani.

 

Nå har vel faren (agenten til Higuain) uttalt at Arsenal hadde fått tillatelse til å prate med han og at det var snakk om "advanced talks". Lyver da faren og agenten til Higuain?

 

Higuain selv har også sagt farvel til fansen etter siste hjemmekamp på Bernebeu i en kamp hvor han var kaptein og scoret sitt siste mål uten å feire.

 

En annen ting å merke seg er at Higuain allerede er tilbake i preseason trening og trener helt alene. Spekuleres i om dette er for å være i god form når han blir klar for en ny klubb.

 

Til syvende og sist må jeg også påpeke at Perez aldri har vært en fan av Higuain. Spør man de fleste Real Madrid supporterene så har Perez prøvd å presse ut Higuain av klubben i flere år allerede da han ikke har et stort nok navn.

 

Har ingen tro på at Higuain forblir i Real Madrid såfremt ikke Ancelotti gir han garantier om at han blir satset på kommende sesong foran Benzema. Det tror jeg neppe skjer for å si det slik.

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg at det er noe annet enn et tidsspørsmål før Higuain blir klar. Alt tyder på at Real kommer til å hente inn et nytt klart førstevalg på topp, og da kan ikke både Benzema og Higuain være back-up. Siden vi allerede har fått tillatelse til å prate med spilleren, kan jeg ikke se for meg at han blir, og siden vi tilsynelatende er den eneste klubben som er interesserte, blir jeg overrasket om han ender opp et annet sted.

Lenke til kommentar

Altså en spillers agent ønsker å gjøre det beste for sin klient og samtidig tjene penger. Det er overhengende sannsynlig at Higuain sr bruker oss for at sin sønn skal få en bedre kontrakt hos RM, noe han har ønsket i et par år. I tillegg sier både Perez og Ancelotti at de vil beholde spilleren.

 

Jeg er overbevist om at dette er et spill for galleriet slik at Higuain skal få en ny kontrakt.

 

RM sier de ikke har fått noe bud og vi byr på Suarez. Vi har hverken råd eller plass til begge i stallen.

Lenke til kommentar

Altså en spillers agent ønsker å gjøre det beste for sin klient og samtidig tjene penger. Det er overhengende sannsynlig at Higuain sr bruker oss for at sin sønn skal få en bedre kontrakt hos RM, noe han har ønsket i et par år. I tillegg sier både Perez og Ancelotti at de vil beholde spilleren.

 

Jeg er overbevist om at dette er et spill for galleriet slik at Higuain skal få en ny kontrakt.

 

RM sier de ikke har fått noe bud og vi byr på Suarez. Vi har hverken råd eller plass til begge i stallen.

 

Real Madrid vil ha Suarez. Vi vil ha Higuain. Real Madrid prøver å presse mest mulig penger ut av Arsenal.

 

Hva gjør vi så? Slenger inn et bud på Suarez omtrent £10m lavere enn hva Liverpool på det minste vil kreve, men det er nok til å muligens presse Real Madrid til å ta til takke med et par millioner pund mindre enn hva de prøver å få ut av dealen. Samtidig er de også trolig lite keene på å miste Suarez til oss om vi mot all formod skulle få et bud for Suarez akseptert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikke særlig logisk at vi byr MER for Suarez enn for Higuain. Da vet jo RM at vi har råd til de ekstra millionene de visstnok krever.

 

Den eneste som hevder det er interesse er faren til Higuain. Alle andre sier at det ikke er noe.

 

Vi får se, men jeg synes ikke det ser særlig lovende ut. Dessuten har vi faktisk ganske mange spisser som kjemper om en plass pdd.

 

 

Lenke til kommentar

Det er jo ikke særlig logisk at vi byr MER for Suarez enn for Higuain. Da vet jo RM at vi har råd til de ekstra millionene de visstnok krever.

 

Den eneste som hevder det er interesse er faren til Higuain. Alle andre sier at det ikke er noe.

 

Vi får se, men jeg synes ikke det ser særlig lovende ut. Dessuten har vi faktisk ganske mange spisser som kjemper om en plass pdd.

 

Bare fordi vi har penger betyr ikke at vi unødvendig byr £20m over hva vi føler spilleren er verdt. Higuain vil vekk, han har sagt sine "goodbyes" og Real Madrid sitter da ikke lenger på alle kortene.

 

Suarez har også gjort mye av det samme, men han har i motsetning til Higuain (som har blitt benket hele forrige sesong) hatt en meget god sesong på tross av kontroversene. Han har også et større navn enn Higuain på godt og vondt.

 

Den eneste som hevder det? Vel linkene til Higuain var rimelig sterke forrige uke med større aviser som The Guardian, The Telegraph og The Times som rapporterte at vi var i samtaler med Higuain. Ditto det samme ble rappotert på SkyNews og BBC.

 

Nå derimot sier Perez (som sagt en nærmest notorisk løgner når det gjelder ting som det her) at det ikke har vært kontakt engang. Sorry, men det tror jeg ikke på. Jeg tror dog heller ikke at Higuain er millimetere unna, men jeg er hellig overbevist om at det har vært kontakt og samtaler mellom Real Madrid og Arsenal angående Higuain og ditto det samme mellom Higuain senior og Dick Law.

Lenke til kommentar

@samuelj29060: BREAKING: AS: Arsenal have increased their offer for Gonzalo Higuain to £25.8m (€30m) & hope to finalise the deal on Friday #AFC

 

Håper dette stemmer, og at vi endelig får denne overgangen i boks. Hadde vært gøy om han ble med til Asia på torsdag.

Lenke til kommentar

Har det skjedd mange overganger i andre klubber da? Arsenal har signert 3 nye spillere, og kvittet seg med 19, og det er bare 7 dager siden overgangsvinduet åpnet og 55 dager til det stenger. Chill.

 

Vi har bare signert 1 spiller i Yaya Sanogo, men ellers har 3 av 4 klubber innenfor topp 5 signert spillere av nevneverdig kvalitet.

 

Chelsea = Schurrle.

 

City = Jesus Navas & Fernandinho

 

Tottenham = Paulinho.

 

Ellers kan det også nevnes at Thiago Alcantara ifølge rapporter er så godt som klar for United. Og i motsetning til Arsenal og Higuain så er det ingen motstridende beskjeder som går rundt heller rundt den overgangen.

 

Så i så fall har alle klubbene rundt oss forsterket laget mens vi har kvittet oss med en god del spillere (uten at det svekker oss vel å merke).

 

Tror og håper at vi i det minste får se 2 spillere inn. En spiss og en midtbanespiller.

 

@samuelj29060: BREAKING: AS: Arsenal have increased their offer for Gonzalo Higuain to £25.8m (€30m) & hope to finalise the deal on Friday #AFC

 

Håper dette stemmer, og at vi endelig får denne overgangen i boks. Hadde vært gøy om han ble med til Asia på torsdag.

 

Denne fyren er ikke troverdig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Pr. dags dato

 

Inn: Crowley, Raage, Sanogo.

 

Ut: Mannone, Ebecilio, Roberts, Wynter, Charles-Cooke, Bihmoutine, Rees, Eastmond, Meade, Denilson, Shea, Arshavin, Squillaci, Watt, Angha, Hajrovic, Neita, Monteiro, Henderson.

Synes det blir feil å nevne Crowley og Raage, da ingen av dem er tiltenkt en rolle i førstelaget på noen år. Bekymrer meg ikke, dog. Skjønner at folk blir utålmodige, men jeg føler meg trygg på at dette blir en god sommer.

 

Denne fyren er ikke troverdig i det hele tatt.

Følger ham ikke selv, men han har 24k followers og viser til en kilde, så jeg velger å stole på ham. Vi får se i morgen. Tipper flere aviser henger seg på om AS faktisk har meldt dette.

Lenke til kommentar

Pr. dags dato

 

Inn: Crowley, Raage, Sanogo.

 

Ut: Mannone, Ebecilio, Roberts, Wynter, Charles-Cooke, Bihmoutine, Rees, Eastmond, Meade, Denilson, Shea, Arshavin, Squillaci, Watt, Angha, Hajrovic, Neita, Monteiro, Henderson.

Tenkte mer på førstelagsspiller som forsterker oss. Ikke unggutter for fremtiden...

Lenke til kommentar

Synes det blir feil å nevne Crowley og Raage, da ingen av dem er tiltenkt en rolle i førstelaget på noen år. Bekymrer meg ikke, dog. Skjønner at folk blir utålmodige, men jeg føler meg trygg på at dette blir en god sommer.

 

 

Følger ham ikke selv, men han har 24k followers og viser til en kilde, så jeg velger å stole på ham. Vi får se i morgen. Tipper flere aviser henger seg på om AS faktisk har meldt dette.

 

Crowley og Raage er vel ikke engang bekreftet på Arsenal sin hjemmeside? I så fall er det ikke offisielt heller. Sanogo er dog offisiell, men han er ikke akkurat en spiller som kommer til å skyte oss til noe sølvtøy på minst 2-4 år hvis noensinne.

 

Han er en type som bare retweeter alt uten å sjekke fakta o.l.. Fulgte han for en stund tilbake, men han har absolutt nada kildekritikk for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...