Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Oi oi oi ...

 

Corinthians bekrefter overgangen.

 

Den brasilianske midtbanemannen Paulinho har den siste tiden blitt koblet til Tottenham.

 

 

Dersom spurs klarer å beholde Bale, så ser de farlig gode ut iår også.

 

De mangler bare en god spiss ( david villa), før de har et meget godt lag,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi oi oi ...

 

Corinthians bekrefter overgangen.

 

Den brasilianske midtbanemannen Paulinho har den siste tiden blitt koblet til Tottenham.

 

 

Dersom spurs klarer å beholde Bale, så ser de farlig gode ut iår også.

 

De mangler bare en god spiss ( david villa), før de har et meget godt lag,

 

Meget kjipt med Paulinho til Spurs. Veldig god spiller og jeg er redd en midtbane med Sandro, Paulinho og Dembele blir en meget meget tøff midtbane å møte hvis det er planen. Det er 3 ekstremt fysiske og teknisk gode spillere.

 

De har forøvrig nå også "knust" overgangsrekorden vår med omtrent 2 millioner pund. De viser hvertfall intensjonene sine mens våre handler fortsatt virker å gå i sneglefart.

 

 

Ønsker fortsatt Jovetic fremfor Rooney, men nå anser jeg ikke Rooney som et alternativ i det hele tatt. Aldri i livet om han ender opp i Arsenal med den ukeslønna han har. Tilbake til Jovetic så syntes jeg fortsatt vi mangler kreativitet/fart/teknikk på kant/offensiv midtbane og Jovetic til Juventus (og Arsenal) har dødd rimelig greit ut. Hadde vært fantastisk å snappet han opp for under £20m i løpet av vinduet.

 

Ellers håper jeg fortsatt at vi ender opp med en klassespiller på midten. En som ble linket litt i starten av vinduet var Bayern's Luis Gustavo, men de ryktene har dessverre dødd ut. Gikk dog rykter tidligere i dag om at vi hadde lagt inn et bud på €23m på Lars Bender, men jeg klarer ikke å se det for meg.

 

Kjenner jeg bare jeg blir mer å mer pessimistisk jo lenger dette tullet med Higuain drar seg ut. Tror virkelig ikke dette blir det vinduet vi alle håpet på, men jeg håper igjen at jeg tar feil om det.

 

Legger ved en kilde angående Bender. The Guardian skriver også at Julio Cesar er rimelig nærme.

 

Arsenal's £18.5m bid for Lars Bender rejected by Bayer Leverkusen

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Arshavin, Squillaci, Denilson, DJ ute. Bendtner, Mannone, Chamakh, Santos, Park, Diaby og muligens Frimpong og Gerv er på vei ut/ikke med i videre planer. Pluss at en haug med juniorer er frigitt.

 

Mange spillere ut, er jo nødt til å komme noen inn.

 

Vi har allerede hentet en del unggutter. Så vil nok en del reserver fra i fjor spille litt for A-laget i år. Mange av spillerene du nevner hadde ikke engang plass i stallen i fjor.

 

Vi får neppe inn mer enn to spillere til

Lenke til kommentar

Flere melder at vi ikke blir enige med RM om en sum for Higuain. Wenger vil ikke betale mer enn 21m mens RM vil ha 25m. Alle artiklene jeg har sett oppgir goal.com som kilde så ta det for det det er. Likevel, dette har dratt sånn ut at det er tydelig at det er noe som har skjedd.

 

Det ryktes også at vi er interessert i Barry fra City. Ikke en spiller jeg tror vil forbedre oss, men utvilsomt en typisk Wenger signering. Håper dog det ikke er noe i dette

Lenke til kommentar

Endelig så skjer det noe rundt Higuain :)

 

http://www.nettavise...icle3645580.ece

 

Flere kilder: http://www1.skysport...Gonzalo-Higuain

 

BREAKING: Fox News officially report Arsenal WILL sign Higuain

Fox Sports have officially report that Gonzalo Higuain will sign for Arsenal subject to a medical.

The fee of the transfer is £23m and Higuain will reportedly earn £140k a week.

Endret av Nyrili
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fryktelig høy sum og lønn. Vi får håpe han slår til!

 

Oops leste 28. 23m er greit nok. Bra at Wenger strakk seg de ekstra 2. Lønnen synes jeg dog er for høy. Det får nok ringvirkninger. Ryktes at kontrakten bare er på 3 år også. Det betyr altså lønnsforhøyelse ila neste sesong for at han ikke skal forsvinne i 2015. Merkelig

 

Nå håper jeg klubben retter kikkerten mot et par midtbanespillere.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Synes Higuain dealen virker å være klok og riktig, og fortsetter han å score like mye hos oss som han har gjort er han vel verdt lønna han hever.

Ser også at flere melder i dag om at Coq er på vei til Tyskland.

 

Ang. Julio Cesar så har jeg inntrykk av at han er en vandrende katastrofe på feltarbeid, men svært god på strek.

Personlig skulle jeg ønske at når vi først henter inn en ny keeper så ble det hentet inn en som var tryggere når han rykker ut i feltet, men for all del Cesar er en god keeper.

Lenke til kommentar
Ang. Julio Cesar så har jeg inntrykk av at han er en vandrende katastrofe på feltarbeid, men svært god på strek.

Personlig skulle jeg ønske at når vi først henter inn en ny keeper så ble det hentet inn en som var tryggere når han rykker ut i feltet, men for all del Cesar er en god keeper.

 

Feltarbeidet hans er helt ok, men ikke noe mer enn det. Er dog klasse på streken. En av de aller aller ypperste i verden på det området.

 

Personlig ønsker jeg med Begovic inn som førstevalg, men jeg har innsett at det er bare å glemme. Cesar derimot vil hvertfall presse Szczesny på en helt annen måte enn hva Fabianski og Mannone har klart. Så enten hever Szczesny nivået eller så står Cesar da han er en bedre keeper.

 

Uansett så blir vi styrket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jeg enig i Stefan, og jeg tror det uansett er positivt at en ny god keeper av såpass kvalitet kommer inn for grunnene du nevner.

Men hadde jeg kunne valgt hadde nok ikke Cesar vært førstevalget nei.

 

Hva synes folk om at Wenger virker å ha gitt opp Coq da? Er det et signal om at vi har nyheter i vente på midtbanen også?

Lenke til kommentar

Mtp. at Diaby er evig skadet og ubrukelig. Samt at Frimpong er elendig og Coquelin går ut på lån så MÅ det jo komme inn en spiller til på midtbanen. Håper virkelig på en klassespiller og ikke et billig alternativ.

 

En Fellaini/Gustavo/Pogba/Gonalons etc. hadde vært fantastisk. Attpåtil kunne muligens Aneke fått litt innhopp i ny og ne. Har fortsatt tro på den gutten. Fylte bare 20 år i går forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...