Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det de har gjort i 3 sesonger spør jeg? Begynner å bli en god stund siden han ville vekk fra Arsenal nå.

Ja kan så si. Den fyren er ikke lett å like, og det er vel kanskje der det strander hver gang.

Fyren er jo ikke dyr etter hva jeg har skjønt, og at han har kvaliteter flere lag ville kunne utnytte er det liten tvil om.

 

Jeg antar Nicky B ( og de rundt han) krevde for høy lønn...

 

Mye mulig. Men fyren burde vel nå være glad om han får spille litt fotball igjen.

Lenke til kommentar

Ja kan så si. Den fyren er ikke lett å like, og det er vel kanskje der det strander hver gang.

Fyren er jo ikke dyr etter hva jeg har skjønt, og at han har kvaliteter flere lag ville kunne utnytte er det liten tvil om.

 

Det har hele veien vært lønna som har vært problemet utifra hva jeg har forstått. Han ligger vel på £50k+ i Arsenal (utifra hva han selv sa for 2-3 år siden). Tipper han minst krever tilsvarende lønn i en ny klubb, men hvis jeg skal tippe helt ordentlig så vil han trolig ha lønnsforøkning også. Såpass realitetsfjern virker han å være..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Wenger

 

‘For years we were out of the race for the top-level transfers but we are coming back now because we are in a better financial situation and also because of Financial Fair Play. That will give everybody a bit more even ground.

 

‘We must also rely on the quality of our work, on the style of our play and the fact we develop our own players. We will only use financial resources to bring in one or two players who will give us something more.

‘We will see what we can do until the end of the transfer period and certainly before the new season starts. That’s what we are working on at the moment.

 

 

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2362144/Arsene-Wenger-set-extend-deal-Arsenal.html#ixzz2YsVBE9rj

Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

1-2 spillere ja. Det betyr 0 det i Wengers hode. Eventuelt maks 1 spiller. Det er jo helt håpløst. Vi trenger forsterkninger i mange flere områder. Vi er en skade på Cazorla unna total katastrofe. Midtbanen mangler menn og på spissplass har vi 3 udugeligheter og 1 ungdom. Herregud...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare slappe litt av, folkens? Får nesten depresjoner av stemningen her inne. Hvis dere er så forbanna keen på 15 nye spiller kan jeg foreslå Monaco, Manchester City, PSG, Anzhi og liknende. De trenger sikkert litt nytt blod i supporterklubbene sine.

 

Forskjell på 15 nye og de 3-4 vi trenger for å kjempe om titler.

 

Spiss, midtbane og keeper. Så er det jo også ønskelig med en høyreback og en ving/midtbane til (så kan Cazorla flyttes permanent på kant)

Lenke til kommentar

Nye spiller hadde vært velkommen, men jeg blir nødt til å ha den holdningen at de personene som faktisk jobber med dette har mer peiling enn jeg har fra sofaen. Det er deres liv, penger, rykte ettermæle og alt som avhenger av dette. Så hvis jeg kan velge mellom å stole på deg, Benbjo, eller Wenger så går jeg for sistnevnte. Alt er nok ikke så enkelt som man skal ha det til. Jeg ser for meg at han hastekjøper 3-4 spillere for å berolige fansen. Så går det 1 sesong før samtlige flopper fordi man ikke har tenkt gjennom hva man gjorde. Så selger man spillerne for halve prisen, har sikkert havnet lavere på tabellen og har generelt dårligere utgangspunkt enn forrige sesong.

 

God kjøp og avgjørelser er ikke de som blir gjort i en hast.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Wenger's habit of U-turning is known to infuriate many of those who work closely with him on signing players, but despite Arsenal's lengthy trophyless run, the manager retains almost unparalleled power.

 

Higuain would now be an Arsenal player had Wenger not baulked at paying Real Madrid an extra €2.3m and decided that, if he was going to spend a €29m fee, he may as well do so on Suarez, who he regards as a player of even greater quality.

 

Fellaini would also be an Arsenal player if Wenger sanctioned the €116,000-a-week contract that the player's camp feel he is entitled to. The Gunners have so far offered merely to match his €87,000-a-week Everton deal.

 

The list goes on. Supporters must dig deep into their reservoirs of patience and hope the club will deliver.

http://www.goal.com/en/news/9/england/2013/07/13/4114442/wenger-u-turns-delay-arsenals-116m-summer-splurge?ICID=HP_BN_9

 

tålmodighet er en dyd..

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...