Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Både Crowley og Raage er 100 % klare og har trent med Arsenal de siste dagene, men slike overganger pleier ikke å annonseres på .com

 

Edit: Ser for øvrig at samuelj9342814093 har fått infoen sin fra @Realmadridplace. Aner ikke hvor pålitelige de er, men de har nærmere 35k followers. Som sagt, vi får sikkert vite mer i morgen om det stemmer.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ganske naturlig at Madrid vil forsøke å presse så mye penger som mulig ut av Arsenal for Higuain. Fair enough, det. Men jeg tror ikke Wenger&Co er de som lar seg presse så veldig mye. Kan fort slå tilbake på Madrid det der, slik at de på tampen av vinduet sitter med en veldig misfornøyd spiller, som de så blir nødt til å selge på relativt billigsalg. Synes signalene fra Higuain-lerien er temmelig entydige på at han vil vekk.

Egentlig er jo de pengene vi til nå har hørt om, ganske billigsalg allerede. Han går vel ned i lønn også? Så hvis RM får kalde føtter innimellom og tenker "faen, gir vi ikke ham bort litt for billig nå?" - er bare som forventet. Har aldri hatt noen forventning om at Higuain ville bli en lett og rett fram overgang. Men hvis det begynner å bli godt over €30 mill, så finnes det vel andre spillere som har like god pris/ytelse ...

 

Det som kan skje, er jo at onklene til ManC eller Chelsea eller PSG eller Monaco finner ut at "hmm, Higuain ... vi kjøper ham vi. Se her manager, her du 35 millioner Euro, kjøp ham og gi ham 200 tusen Euro i ukelønn". Denslags er dessverre utenfor Arsenal's kontroll, og vi kan ikke konkurrere om spillere på det planet.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Både Crowley og Raage er 100 % klare og har trent med Arsenal de siste dagene, men slike overganger pleier ikke å annonseres på .com

 

Edit: Ser for øvrig at samuelj9342814093 har fått infoen sin fra @Realmadridplace. Aner ikke hvor pålitelige de er, men de har nærmere 35k followers. Som sagt, vi får sikkert vite mer i morgen om det stemmer.

 

Fair enough. Har bare ikke hørt om at Raage var 100% klar. Crowley har dog vært klar siden mai en gang utifra Twitter og andre kilder, men allikevel: Når man må ty til 16-åringer for å vise at klubben gjør signeringer så er det ikke akkurat så mye å skryte av.

 

Har ingen anelse om hvor pålitelige de er, men hvis de er omtrent som Barcastuff så er det akkurat som de fleste andre kilder på Twitter, men krysser fingrene for at det stemmer.

 

Er vel ganske naturlig at Madrid vil forsøke å presse så mye penger som mulig ut av Arsenal for Higuain. Fair enough, det. Men jeg tror ikke Wenger&Co er de som lar seg presse så veldig mye. Kan fort slå tilbake på Madrid det der, slik at de på tampen av vinduet sitter med en veldig misfornøyd spiller, som de så blir nødt til å selge på relativt billigsalg.

Egentlig er jo de pengene vi til nå har hørt om, ganske billigsalg allerede. Han går vel ned i lønn også? Så hvis RM får kalde føtter innimellom og tenker "faen, gir vi ikke ham bort litt for billig nå?" - er bare som forventet. Har aldri hatt noen forventning om at Higuain ville bli en lett og rett fram overgang.

 

En spiller som allerede har sagt at han vil vekk + en spiller som de siste 2-3 sesongene har sittet mye på benken. I mine øyne er £20-22m egentlig en "fair" pris for han.

 

Når det gjelder lønna ligger han visstnok "bare" på "usle" £60k eller noe slikt. Han ble kjøpt inn som 19-åring fra River Plate og har gått gradene i klubben siden det. Så lønninga hans er betraktelig lavere enn de andre stjernene i Real Madrid.

Lenke til kommentar

Fair enough. Har bare ikke hørt om at Raage var 100% klar. Crowley har dog vært klar siden mai en gang utifra Twitter og andre kilder, men allikevel: Når man må ty til 16-åringer for å vise at klubben gjør signeringer så er det ikke akkurat så mye å skryte av.

 

Har ingen anelse om hvor pålitelige de er, men hvis de er omtrent som Barcastuff så er det akkurat som de fleste andre kilder på Twitter, men krysser fingrene for at det stemmer.

 

 

 

En spiller som allerede har sagt at han vil vekk + en spiller som de siste 2-3 sesongene har sittet mye på benken. I mine øyne er £20-22m egentlig en "fair" pris for han.

 

Når det gjelder lønna ligger han visstnok "bare" på "usle" £60k eller noe slikt. Han ble kjøpt inn som 19-åring fra River Plate og har gått gradene i klubben siden det. Så lønninga hans er betraktelig lavere enn de andre stjernene i Real Madrid.

 

Stefan, jeg "tyr" ikke til noe som helst. jeg la bare fram en helt liketil liste over spillere som er kjøpt inn, eller gått ut. Ser ikke helt problemet du har med det. Faktum er at vi har kjøpt inn 3 spillere, og kvittet oss med 19. Så langt.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Når det gjelder lønna ligger han visstnok "bare" på "usle" £60k eller noe slikt. Han ble kjøpt inn som 19-åring fra River Plate og har gått gradene i klubben siden det. Så lønninga hans er betraktelig lavere enn de andre stjernene i Real Madrid.

Høres rart ut at han har så lav lønn. I følge wikipedia signerte han ny kontrakt i 2010, etter en sesong hvor han puttet 27 ligamål og leverte 5 assists.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Høres rart ut at han har så lav lønn. I følge wikipedia signerte han ny kontrakt i 2010, etter en sesong hvor han puttet 27 ligamål og leverte 5 assists.

 

Er hvertfall £60k det har vært snakk om hele veien utifra hva jeg har blitt fortalt og fått med meg ;) F.eks. så lå jo Mata på £30k i Valencia før han gikk til Chelsea for 2 sesonger siden. Real Madrid har selvfølgelig et høyere lønningsnivå enn Valencia, men vil tippe at Higuain lå på nogenlunde det samme før han fikk fornyet kontrakten og doblet lønningen sin.

 

Har jo også vært snakk om at Higuain har vært misfornøyd med å være lønnet omtrent dobbelt så lavt som Benzema, men mtp. at han inngikk en 6-årskontrakt så følte ikke Perez at det var nødvendig med en fornyelse. Det her er selvfølgelig trolig bare 100% med spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk av Higuain saken er at det meste egentlig er avgjort og avtalt, både mellom klubbene og spiller. Det at faren til spilleren uttaler seg til en spansk avis og bekrefter at sønnen hans snart spiller i England. Som igjen blir gjengitt av store "seriøse" nyhetsaktører tar jeg mer seriøst enn en eller annen luring på twitter. Virker som Real ser seg tjent med å ikke bekrefte noen overgang, og for alt man vet har det noe med Suarez å gjøre.

Lenke til kommentar

Stillingskrig mellom Arsenal og RM. Real Madrid viser lyst på Suarez, Arsenal vil ha en RM-spiller. Arsenal er lei av å vente på at RM skal bestemme seg, og gjør en "forespørsel" om Suarez. RM liker ikke at Arsenal blander seg inn, og øker prisen for Higuain. Alt dette er gjort for å få forhandlingskorta så gode som mulig. Ikke noe hokus pokus, det der. Neste blir - hvis det går som Arsenal håper - at RM og Arsenal snakker sammen, RM sier "ok, hvis dere holder fingrene unna Suarez, så skal vi være litt mer imøtekommende når det gjelder Higuain." Osv. etc. etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fair enough. Har bare ikke hørt om at Raage var 100% klar. Crowley har dog vært klar siden mai en gang utifra Twitter og andre kilder, men allikevel: Når man må ty til 16-åringer for å vise at klubben gjør signeringer så er det ikke akkurat så mye å skryte av.

 

 

Raage er 100 % klar. Bekrefet det på Twitteren hans for en stund siden og flyttet til London for et par dager siden.

Lenke til kommentar

Hater personlig disse turnéene vi har dratt på de siste sesongene. Det blir for mye promotering og for lite trening og samspill ute på matta i mine øyne.

 

Ser helst at vi går tilbake til preseason i Østerrike som var normen tidligere på tross av at vi tjener litt mindre penger.

 

Ellers: Det er ikke akkurat noe sjokk at vi ender opp med å dra uten en ny spiller signert, men Geoff lirer av seg mye rart uansett som de fleste andre Twitter "kilder".

 

Edit: En artikkel fra The Guardian som er verdt å få med seg.

 

Why Arsenal target Gonzalo Higuaín has never felt loved at Real Madrid

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Helt latterlig. Nok engang ble vi servert løgnen om at vi skulle handle tidlig og være ferdig før preseason slik at de nye fikk tid til å bli kjent. Blank løgn.

 

Nå blir det sagt at det ikke kommer inn noen før etter Asia. Så blir det ikke før etter CL kvalikken og så vips er det siste uka i august. Ser allerede for meg "Wilshere and Diaby will be like new signings" og "Sanogo has what it takes". I den siste uka får vi servert "We will only look for top top top quality players. If we find someone we will do it".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt latterlig. Nok engang ble vi servert løgnen om at vi skulle handle tidlig og være ferdig før preseason slik at de nye fikk tid til å bli kjent. Blank løgn.

 

Nå blir det sagt at det ikke kommer inn noen før etter Asia. Så blir det ikke før etter CL kvalikken og så vips er det siste uka i august. Ser allerede for meg "Wilshere and Diaby will be like new signings" og "Sanogo has what it takes". I den siste uka får vi servert "We will only look for top top top quality players. If we find someone we will do it".

 

Hvem løy? Hvem i Arsenal har sagt noe sånt? Hvem er det som har levert en blank løgn?

For meg synes det som om den mest latterlige her, er en viss norsk surpomp.

 

Alle håper på å gjøre sine signeringer før pre-season, selvfølgelig. Det er en fordel. Men vis meg et sitat fra Gazidis eller Wenger der de sier "vi skal signere nye førstelagspillere før pre-season, æresord" ... er du snill?

Endret av thomit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

- Det er godt å vite at man fortsatt blir verdsatt av lag som Arsenal. Venner ringer meg og lurer på om jeg skal til Chelsea, men da ler jeg. Ikke tro alt du leser og hører, sier Suarez.

 

Det forblir bare en våt drøm....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hvis man skal førstchar tenkt å punge ut rundt 30 m for Higuain, så er det like greit å punge ut 40 m for Suarez i ..Sistnevnte har x faktoren. Kan utgjøre forskjellen..

 

Eller, så satser vi bare på han derre Sanogo og samtidig selge Kos :p

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...