Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Haha, jeg tror faktisk jeg aldri har opplevd å bli frastjålet dynen, er vel jeg som er dynestjeleren. :whistle: Men det skjer ikke så ofte. Så jeg har ingen grunn til å sparke/albue han ut av sengen, tvert i mot. :love:

Lenke til kommentar

Vi er overraskende enige om dynefordeling når vi sover. Sengeplass, derimot - jeg liker å ta opp 80% av senga og som hevn så prøver han å kvele meg fra tid til annen. To måneder med å sove aleine har resultert i at jeg tydeligvis gjør tapre forsøk på å ta opp absolutt hele senga, så det blir spennende å se om han kan klare å stifte noe nærmere bekjentskap med veggen enn han allerede har fått når han kommer hjem.

 

Og i dag har vi forøvrig vært kjærester i seks måneder. Kos. :love:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Da var 7 dager og 4741 km tilbakelagt i kun hverandres nærvær(bortsett fra servitører, resepsjonister, bensinstasjonansatte osv). Og til tross for regn,regn,regn og regn(utenom de 6 timene i venezia) har sola strålt i bilen hvert minutt :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det var det! Høres ut som kjøring,kjøring,kjøring.. Men føltes ikke slik, vi trålte tyske landsbygda, romantische strasse, østerrikske og italienske alper, besøkte venezia og tilfeldige slott og severdigheter, og var innom en ukjent fornøyelsespark.

Veiene over alpene og gjennom landene, de som går utenom autobahn, er virkelig en opplevelse. Å legge inn en rute med kriteriet "unngå motorveier" på GPS'n anbefales virkelig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...