Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ih. Snart bare fem uker igjen til jeg får se kjæresten min nå. Kan ikke huske å ha gleda meg så intenst htil noe noengang før.

 

edit: Vi har faktisk klart oss med ei enkeltdyne hittil. Har ei dyne til, men den havner stort sett på gulvet og blir bare brukt som ryggstøtte når vi ser film eller serier.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

2 enkeltdyner er best. Jeg må pakke meg inn når jeg sover, så alt blir helt tett. Prøvde dobbeltdyne med en som i tillegg skulle klenge hele natta, det var pyton. Jeg trenger egen plass når jeg skal sove. :p

Lenke til kommentar

Det beste med å ha noen i senga er at de kan fungere som varmovn. :love:

Bare å spoone så holder man varmen uansett hvor kaldt det er. Og blir man kald på ryggen så er det bare å snu seg så man ligger rygg i rygg en halvtimes tid før man snur seg rette veien igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Åh, finst det noko betre enn å ligga samankrølla med den du er mest glad i, i heile verda? Eg veit i alle fall ikkje om noko betre <3

Det er lite som slår det ja :love:

Lenke til kommentar

Så du vil ikke ha deg ei russisk baburska? :p

 

Ikke noe i veien med russiske damer, men det skal ikke være på bestilling :p

 

 

Synes du er litt vel kresen, Llandari. Ikke skal du ha sånn armkrok-pute, og ikke skal du har russianbride... :p

 

Jeg er vel for godt vant da :p

Er vel ikke ledig hun du og Ole-Magnus skulle hooke meg opp med her for et par år siden vel? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...